Kemalpaşa/İzmir den selamlar..

Katılım
1 Kas 2013
Mesajlar
4
Merhaba arkadaşlar...

uzun zaman önce bıraktığım motor sevdama tekrar kavuşmak üzereyim... Malum benzin zammı ve hayat eski günlerimi hatırlattı ve iç işlerinden izin çıkınca motor ehliyetine yazıldım bile...

Şimdilik Cbr 250 r a bakıyorum. nasip kısmet önce arabamı satmam lazım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst