- Katılım
- 14 Eki 2015
- Mesajlar
- 6
- Konu Yazar
- #1
selamlar..2000-2001 arası r6 kelle motor lazım bana arkadaşlar.yardımcı olcak varmıdır.
.tesekkur iyi dileklerine.sayenizde her gün yeni bir tabir .öğreniyorum. bu günün tabiri de kelle motor/sandık motor oldu. umarım en yakın zamanda bulursunuz.
. aynen kardeşim.bu bilinen bi tabirdir aslında.sanırım biraz gençsiniz.neyse arkadaşlar yardımlarınızı bekliyorumÜlkemizde motosiklete "motor"dendiği için , gerçek anlamdaki motor belirtilmek istendiğinde motosiklet ile karışmaması için için "kelle motor" tabiri kullanılır.
güldüm.espiri anlayişınıza bayıldım.çok komiksiniz.!!!!!çorbası olsa olmazmı?
[url=http://hizliresim.com/gyAM4Q][url]http://i.hizliresim.com/gyAM4Q.jpg[/url][/url]
Sigortadan mal alan ki kişilerden bulursun ancak.
Kazada şase vs sıkıntısı ile perte çıkmış motoru sigorta satar.
Bunları alıp, internetten satan firmalar var.
İstanbulda şirinevlerde elinde her zaman ürün olan karizma muharrem var.
Sigortadan ürün alıyorum diyordu. Bi sor bakalım