keeway superlıght[u]

Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
14
arkadaşlar 2300 km de gıcır gıcır, kazasız keeway sl 150 marka motorsikletimi satıyorum.. hiçbir sorun arıza yok.. tamamen ailevi nedenlerden satıyorum.. hemde yanında uvex marka mont (dort mevsim 220 eu) , eldiven(20 ytl) , osbe marka italyan kaskımı(110 eu) , 2 adet çelik kilidini (20 ser eu), ve isterseniz garajını da veriyorum(garajı 500 ytl ye yaptırdım) nasıl mı garaj ı söküp bahcenize takın... fiyat 3000 ytl dir..

ilgilenen arkadaslarla [email protected] ,[email protected] ve ya 0543 352 78 69 nolu telefondan görüşebiliriz.. motor avcılar da... sadece motoru almak isteyenlere fiyat ise 2300 ytl dir..

*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
Lütfen mesajınıza resim ekleyin. İlanınızın resimli olmasının sizin avantajınıza olduğunu gözönünde bulundurun. Unutmayınki amacımız bir an önce sonuca ulaşmanız. Mesajınıza resim eklemek için burayı tıklayın

icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Site Yöneticisi: olcan138 **************
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst