Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
112
arkadaşlar motomaxın sitesine baktınız mı superlight 4.099,00 ytl olmuş herhalde motomax elindeki stoğu bitirdi ve gümrükten yeni mal çekti ve devletin koyduğu o teminat denilen vergi ilk defa motomaxta fiyatlara yansımış oldu veya daha basit bişeyde olabilir tabi, mesela internet sayfasını hazırlayan arkadaş yanlış yazmış olabilir:))
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
70
arkadaşlar arkadaşımla ortak keeway aldık bugün.45km'de bir iki sorun var gibime geldi yardımcı olursanız çok sevineceğim.

birincisi motor bazen gaz yemiyor sanki.aşırı tekliyor bu durum olduğunda.bunun iki sebebi olabilir gaz ayarı en sonda yada debriyaj tam basmıyor.çünkü yokuş yukarı çıkarken motor tekledi(inanın feci tekliyor,duruyorduk nerdeyse) ben debriyaja basıp vitese takınca yeniden fırladı normal çalışmaya devam etti.

ikincisi yokuşlarda nasıl kaldırıyorsunuz motoru.bize frene basın filan dediler o şekilde beceremedik ve araba tarzında kaldırmaya başladık ki çok başarılı oldu.ikimizde iyi derecede araba kullandığımız için bu durum bize bir sakınca yaratmıyor,motora zararı varmıdır?

belirtmeyi unutmuşum:)araba tarzı:el freni çekmeden yarım debriyaj ile arabayı sabitleyip sonradan kaldırmak.tabi buna alışınca birkaç saniye sürüyor sadece.
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
arkadaşlar arkadaşımla ortak keeway aldık bugün.45km'de bir iki sorun var gibime geldi yardımcı olursanız çok sevineceğim.

birincisi motor bazen gaz yemiyor sanki.aşırı tekliyor bu durum olduğunda.bunun iki sebebi olabilir gaz ayarı en sonda yada debriyaj tam basmıyor.çünkü yokuş yukarı çıkarken motor tekledi(inanın feci tekliyor,duruyorduk nerdeyse) ben debriyaja basıp vitese takınca yeniden fırladı normal çalışmaya devam etti.

ikincisi yokuşlarda nasıl kaldırıyorsunuz motoru.bize frene basın filan dediler o şekilde beceremedik ve araba tarzında kaldırmaya başladık ki çok başarılı oldu.ikimizde iyi derecede araba kullandığımız için bu durum bize bir sakınca yaratmıyor,motora zararı varmıdır?

belirtmeyi unutmuşum:)araba tarzı:el freni çekmeden yarım debriyaj ile arabayı sabitleyip sonradan kaldırmak.tabi buna alışınca birkaç saniye sürüyor sadece.

bence ilk olarak jikle ni kontrol et kapalı olduundan emin ol aynı şeyi bende motoru ilk aldığımda yaşadım gaz yemiyodu meğer jikle açık gidiyomuşum ondan olabilir yada karbüratörün pislenmiş olabilir (jikle aşağıda iken tam kapalı)
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Motoru yokusta kaldirmak cok basittir, tek yapman gereken debriyaj ve arka fren pedalini koordineli kullanmak. Freni biraktikca kavramayida birak ve gazi ver cok bagirtmadan.Motor asla geri kaymaz
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
70
jiklenin kapalı olduğundan eminim.45km'de olan karbüratör kirlenir mi?belki arıza yapmış olabilir.ben birde acaba debriyaj tam kavramıyormu diye düşünüyorum çünkü bazen boşa attığımızda ışık yanıyor ama boşa geçmiyor motor.yukarıda da dediğim gibi yokuş yukarı giderken birinci vitese taktım feci tekledi,tekrar bastım pedala fırladı ondan sonra

bizim ayak freninin mesafesi çok mu kısa acaba.çünkü yokuşta kalkarken ayak frenini yavaşca bırakamıyoruz hemen kaçıyor geriye.pedal mesafesi yok.nokta gibi.

cevaplar için teşekkürler
 
Katılım
9 Haz 2005
Mesajlar
229
bindikçe alışırsınız arkadaşlar yo fren mesafesi kısa yok yokuş yukarı tekliyor alışınca motora yapmazsınız hiçbirini kazasız belasız sürüşler:p :cat:
 
Katılım
27 Ağu 2006
Mesajlar
190
Benim sorunum da şu ark.lar ...

Motoru jikle en alttayken çalıştırıyorum ısıttıktan sonra ortaya alıyorum ama yol aldığımda motor 5000 devir de boğuluyor. tekrar en alta aldığımda jikleyi sorun yok. bide şöyle bir durum var jikle en yukarıdayken motor hiçbir şekilde çalımıyor sıcak motor stop ediyor.

Nedir anlayamadım ... ???
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
giotine dostum aynı olayı motoru ilk aldıımda bende yaşadım ama bende senin gibi ters olanı yapıyomuşum:silent: motor soğukken ilk çalıştırırken en yukarı alacaksın motor biraz ısındıktan sonra ortya alacaksın tamamen ısınıncada en altta yani kapalı konumda olacak:cat:
 
Katılım
27 Ağu 2006
Mesajlar
190
giotine dostum aynı olayı motoru ilk aldıımda bende yaşadım ama bende senin gibi ters olanı yapıyomuşum:silent: motor soğukken ilk çalıştırırken en yukarı alacaksın motor biraz ısındıktan sonra ortya alacaksın tamamen ısınıncada en altta yani kapalı konumda olacak:cat:

İyi de jikle en üstteyken motor hiç çalışmıyorki . en alttayken tek marşla alıyor devam edebiliosun aynı şekilde ama ortadayken motor 5000 devirden sonra tekliyor.
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
107
valla arkdaslar sitede genel bi problem görüyorum herkez motoru övüyor kötü özelliklerine değinmiyor ve alıcak olan arkadasları bende aldım sende al diyor herkez kendi motoru için motor güzel fiyatıda ii ama benim motorun anahtarlığı kırıldı zaten dandik bi anahtarlığı var ikinici motor 100km 14 milyon filan yakıyordu benim 500 km glemeden motor arıza yaptı bunlar herkezin basına gelebilirmi aslında gelebilir ama gelmemsi lazım motorun sekkli güzle değdim gibi ama diğer çinliler gbii bundada problemler çıkıyor olmıcak zmanalarda lastikler yağmurda acayip kayıyor bunu belirtmeme gerek yok herhalde bide motor ene fazla 90 yapıyor düz yolda iki kişi çekisi baya etkiyor boyu uzun olanda binebilir ama 180 lik bir adamda bu motut rahtlıkla kullanabilir çanataalrı güzel olmmaaıs camda bence motoru zaten ilk aldığımda bunları çıkartmak oldu bukdar
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
İyi de jikle en üstteyken motor hiç çalışmıyorki . en alttayken tek marşla alıyor devam edebiliosun aynı şekilde ama ortadayken motor 5000 devirden sonra tekliyor.

jıkle acık ken ( ustte) elını gazdan cekersen stop eder bu sekılde calısırkende cıg benzın kokusu alabılırsın bu durumda 15-20 sn calıstırıp jıkley ıortaya al 2-3 dk kadar calıssın ( yaklasık olarak kaskını gıyıp dızlıklerını takacagın sure acele etmeden) yola dusmaden once jıkleyı asagı ındır hadı allah kazadan korusun
not : havalar sogudugunda bu ısınma suresı artacaktır bunuda dıkkate alınız hanı montun uzerıne tulum yagmurluk gıyme suresı de ekleyebılırsınız:p
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
bujiyi değiştirdikten sonra motorla yola çıkma sürewm yaklaşık 30 saniye
stop etmeden devam edebiliyorum.
 
Katılım
27 Ağu 2006
Mesajlar
190
giotine dostum jikle ortadayken 5000 deviri geçmez zaten en altta olacak
jıkle acık ken ( ustte) elını gazdan cekersen stop eder bu sekılde calısırkende cıg benzın kokusu alabılırsın bu durumda 15-20 sn calıstırıp jıkley ıortaya al 2-3 dk kadar calıssın ( yaklasık olarak kaskını gıyıp dızlıklerını takacagın sure acele etmeden) yola dusmaden once jıkleyı asagı ındır hadı allah kazadan korusun
not : havalar sogudugunda bu ısınma suresı artacaktır bunuda dıkkate alınız hanı montun uzerıne tulum yagmurluk gıyme suresı de ekleyebılırsınız:p

Anladım şimdi çok teşekkürler. Burda biri tam tersini yazmış onu okudum ve kafam karıştı açıkçası. Demekki en üstteyken jikle 15-20 saniye gazla çalıştırıp jikleyi ortaya alıp 2-3 dakika beklemek gerek. Sonrada jikleyi en alt'a alıp yola çıkmak gerek ... :bounce:

Peki bu motorun 9500 den sonra teklemesine ne diyorsunuz ??
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Kesici var motorunda dostum 9500 den sonra tamircinin yuzu guler eger devam edersen. yeni motor alman gerekir. :mrgreen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:):) ben 120-130 bastıgımda devır 10500-11000 oluyor vala hıcte tekleme olmuyor sanırım ben astım onları zuahahah
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
39
Arkadaşlar,aküsü bitip de garantiden degiştiren var mı? maslak V motor garantiye girmez der akü için..Bu arada yeni yuasa akü 50 dolar'mış,bilginize..Tabi amperi kaç onu bilmiyorum..Bizimkinin amperi kaç? Bilen varsa onu da yazsın lütfen..İyi sürüşler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst