- Katılım
- 6 Haz 2005
- Mesajlar
- 526
akü garantıye giriyor mu???benım aku iyi sarj tutmamaya basladı..garantıden hiç degiştiren var mı???
loisnowifu' Alıntı:mrb arkadaslar,adanada örenciyim ve motor alacam,kafama sl 150 yattı,fakat adanada neresi var sl150yi gidip görebileceim?(vade yapıolarmı bide)ayrıca bi sorun yasadığımda götürebileceim servisi varmı?saolun simdiden,alamazsam üzülecem bu motoru
burakkemal' Alıntı:sevgili wintura...resimlerini gönderdiğin çantalardan almak istiyoruz.2sl sahibiyiz..montajı ve nasıl alacağımız hakkında bilgi verirsen seviniriz...
WINTURA' Alıntı:MERHABA NASILSINIZ,BENİM İSYERİM ÜSKÜDARDA CANTALARI SİPARİŞ ÜZERİNE ÜRETİYORUM EĞER İSTANBULDAYSANIZ BURAYA MOTORLARINIZ İLE GELİ BEN MONTAJINI YAPARIM.
MONTAJI COK BASİT ESKİ CANTA DELİKLERİNİN OLDUĞU YERDEN YAPILIYOR ARTI OLARAK CAMURLUK ÜZERİNDEN KEMERİ BULUNUYOR BUDA CANTALARIN SARKMASINI ENGELLİYOR.
DAHA BİRCOK CANTA MODELİDE BULUNUYOR ONLARDANDA SECİM YAPABİLİRSİNİZ BURADA KATALOGDAN SECEREK.
SELAMLAR