Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 May 2006
Mesajlar
246
Bu motor ısındığında vites küçültmüyor mu? Isınma kaç km sonra ya da şehiriçinde kaç dk. sonra gerçekleşiyor
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Carlitoturco' Alıntı:
Bu motor ısındığında vites küçültmüyor mu? Isınma kaç km sonra ya da şehiriçinde kaç dk. sonra gerçekleşiyor


Ben anlamadim bu soruyu kusura bakma anlayan var ise bir anlatsin bize.
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
145
Motosikleti
Pcx
arkadaşlar bana 1 adet yan çanta,(84$) km. ve devir saati (84$)ve bej renk yakıt deposu (196$) lazım :)
ekonomik bir şekilde halletmenin yolunu biliyormusunuz ?
özellikle o çantaya o parayı vermek pek akıllıca değil
bir de 2 ustaya sübap ayarı yaptırmama yağ ve buji değiştirmeme rağmen vibrasyon ve motor sesi son 1 haftada inanılmaz arttı.devir yüksekken gazı biraz daha açarsam birden sanki boşta gaza basmışım gibi bir ses çıkıyor, çekiş düşüyor sizce sebep ne olabilir ve nasıl düzeltiriz?
 
Katılım
19 Ocak 2006
Mesajlar
20
arkadaslar benim amortsorlerde ses basladı.cok sinir bisey sanki 10 senelik motor gibi.bugun soktum yagladım ama fayda etmedi.sizce bu sesten nasıl kurtulurum.hee 7000 devirden sonra depo kapagıda cok ses yapıyo.eskiden olmuyodu oda bugun basladı:salut: .benim gibi sesleri bu kadar takan varmı acaba:) ama motor dediginde kaymak gibi olmalı.bu arada motorum 5000 km yaklastı.
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
101
KEEWAY 150 Superlight Almak isteyen arkadaşlara kolaylık olsun bu sayfadan başladıysanız bi nebze burdan yardımcı olayım. yeni başlayanlar için çok ideal. Motosikletin Fiyatına baktığınız zaman dolu dolu makina. üzerinde'ki standart aksesuarlar yaklaşık 700 ila 1000 ytl civarında Devir saati,yakıt göstergesi,Ayaklıklar,motor koruma,yan çantalar,çift korna ve korna kapakları nikelaj,hırsız alarmı uzaktan kumanda ile motor çalıştırma ve alarmı kumanda etme anahtarı mevcut. motosiklete baktığınızda diğer çin motosikletlerinden çok daha kaliteli bir işçiliğe sahip olduğunu hemen farkedeceksiniz.Tabiki sorunları yok değil, ama zamanında bakımlarını yaptırır, birde eliniz boş kaldıkça gevşeyen vidaları sıkarsanız, ufak tefek olabilecek arızalarıda garanti kapsamında yaptırabiliyorsunuz bu konuda motomax bu güne kadar bizleri üzmedi yolunuz açık rüzgarınız bol olsun.
 
Katılım
12 Eki 2005
Mesajlar
194
Herkese Günaydın

Benim akü tamamen ölmüş nedeni ilk alındığında iyi şarj edilmiş olmaması ve 15 gün kadar çalışmaması olarak sıralayabilirim.

Arkadaşlar bir haftadan fazla çalıştırmayacaksanız,kutup başlarını çıkartın,tabi alarm iptal olur o zaman mutlaka haftada bir şarj edin

not yuasa akü minimum 80 e buldum,bayağı önemli bir oly yani,garantiyede girmiyor biliyorsunuz.

Herkese selam
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
selam arkadaşlar dün akşam motorum motomaxran uzman grup adlı servise geldi saat:20:30 civarı gidip baktım ali usta 2.000 km bakımını yapıyordu lastikleri sökmüş lastikçiye göndermiş tubless yaptırmak için motoru öyle görünce içim cız etti valla bugün öğlen alacağım ve deneyeceğim şile yolunda bakalım akşama son durumu anlatırım size borty akü 80 dolarmı ytlmi
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
trattataa' Alıntı:
arkadaşlar bana 1 adet yan çanta,(84$) km. ve devir saati (84$)ve bej renk yakıt deposu (196$) lazım :)
ekonomik bir şekilde halletmenin yolunu biliyormusunuz ?
özellikle o çantaya o parayı vermek pek akıllıca değil
bir de 2 ustaya sübap ayarı yaptırmama yağ ve buji değiştirmeme rağmen vibrasyon ve motor sesi son 1 haftada inanılmaz arttı.devir yüksekken gazı biraz daha açarsam birden sanki boşta gaza basmışım gibi bir ses çıkıyor, çekiş düşüyor sizce sebep ne olabilir ve nasıl düzeltiriz?


Hayirdir kazami oldu . Devir saatini tamir edenler var , yan cantanin fakli modelleri var 50 ytl ye satiliyor.Bu fiyatlari kim verdi bir de sana.Benzin deposunda sana alternatif bulabiliriz aslinda.Baglanti noktalari onemli sadece.Kanuni seyhanin ki ni bir dene.Vibrasyon icin vidalari bolca sik derim.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,405
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Arkadaşlar bende motoru 2000 bakımına götürdüm motoru aldığımda sübaplardan çıt çıt sesleri gelmeye başlamış, 5000 devirden sonra vibrasyon felaket artmış, halbuki bakımdan önce canavar gibiydi 20/50 yağ koymuşlar motor gürültülü çalışmaya başlamış, gerçi kalın yağ koyulduğu için viteslerde bir rahatlama oldu, bir de bence sübap ayarlarını kendiniz kontrol edin eğer ses gelmiyorsa elletmeyin ben geri götürdüm ayarı tutturamadılar,
ALARM ile ilgili
alarmım bozulduğu için servise götürdüğümde garantiye girmediğini söylediler bende kendim açtım içindeki bir levhanın lehimi titremeden dolayı kopmuş lehimledikten sonra çalışmaya başladı.
 

bud

Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
102
ya benim elime geçen bir ilanda, yeni bir ilan, lastiklerin zaten tubeless olduğu yazıyor?? yeni modellerinde mi değişik yoksa, ilan yalan mı?
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
145
Motosikleti
Pcx
zeda3000' Alıntı:
Hayirdir kazami oldu . Devir saatini tamir edenler var , yan cantanin fakli modelleri var 50 ytl ye satiliyor.Bu fiyatlari kim verdi bir de sana.Benzin deposunda sana alternatif bulabiliriz aslinda.Baglanti noktalari onemli sadece.Kanuni seyhanin ki ni bir dene.Vibrasyon icin vidalari bolca sik derim.

evet abi kaza yaptım.Fiyatlar motomaxın fiyatları.
vidaların hepsi sıkıldı,ilaçlandı ama değişen bişey yok.
ses devam ediyor..
1 hafta içinde geçmezse motomax'ın merkezine götürmeyi düşünüyorum.
yakıt deposu orjinal olsun yav..taksit yaparız artık..

nerden bulabilirim ekonomik çanta çeşitlerini ?
 

bud

Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
102
selam arkadaşlar,

ist. anadolu yakasından superlightçılar, bu akşamki (perş) göztepe(selamiçeşme) özgürlük parkındaki buluşmaya gelen var mı?

ben bu akşam ilk defa bir toplantıya katılacağım da. eğer gelen varsa ve insanlarla tanışmama falan yardımcı olabilirse çok sevinirim. sonuçta bu topicteki arkadaşlarım beni azıcık daha fazla tanıyorsunuz :) değil mi?

ama şimdiden uyarayım, sizi bissürü superlight sorusu falan ile rahatsız edeceğim, hatta mümkünse artçı olarak bir gezi rica edeceğim.

şimdiden binlerce teşekkür ediyorum o yüzden.. :)

bkz. toplantı linki:
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=17023
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
göztepe özgurlukparkımızuahah:) bızım evın orası:queen: özgurluk parkı cok ıgrenc bı yer yaa
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
Ercument' Alıntı:
Arkadaşlar bende motoru 2000 bakımına götürdüm motoru aldığımda sübaplardan çıt çıt sesleri gelmeye başlamış, 5000 devirden sonra vibrasyon felaket artmış, halbuki bakımdan önce canavar gibiydi 20/50 yağ koymuşlar motor gürültülü çalışmaya başlamış, gerçi kalın yağ koyulduğu için viteslerde bir rahatlama oldu, bir de bence sübap ayarlarını kendiniz kontrol edin eğer ses gelmiyorsa elletmeyin ben geri götürdüm ayarı tutturamadılar,
ALARM ile ilgili
alarmım bozulduğu için servise götürdüğümde garantiye girmediğini söylediler bende kendim açtım içindeki bir levhanın lehimi titremeden dolayı kopmuş lehimledikten sonra çalışmaya başladı.
baba alarm nasıl garantı dısı olur :) kandırmıslar babo hemen garantıden degıstırıyorlar
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alarm garantı dısı degıl sen bence bı daha sakın oraya gıtme benımde bozulmustu ama garantıden degıstırdım :mrgreen:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
arkadaşlar şimdi uzman grup ali ustanın oradan geliyorum, motor bitti ali usta denemiş. balata,yaylar değişmişti buji ngk yapmış yağ değişmiş lastikleri tubless yaptırdım tanesi 30 ytl x2 60 ytl oldu şimdilik feena durmuyo akşam biraz yolda yorlayacağım bakalım yine sorun çıkaracakmı ?
 
Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
231
Arkadaşlar,
27.06.06 da depoyu fullemeiştim. ne kadar gidecek diyemerak ediyordum.
305 km yol yapmışım sanırım bi 10 km daha gider. totalde 310-320 km arası. ve bunun hepsini şehir içi kullanımı. Fakat bu km yi hep iki kişiyle yaptım. toplasanız 10km tek kullanmamışımdır. Tek kullanmış olsaydım sanırım 380 -400 km giderdi yakıt.

bu arada arkadaşlar hafta sonu altınoluğa yazlığa gideceğim. yeni kapıdan hooop bandırmaya oradan balıkesir-edremit/ayvalık-altınoluk. güzergahımın üstünde ki arkadaşlar görüşmek tanışmak isterim. o bölgedeki arkadaşlar haberleşelim :)
 

bud

Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
102
bud' Alıntı:
selam arkadaşlar,

ist. anadolu yakasından superlightçılar, bu akşamki (perş) göztepe(selamiçeşme) özgürlük parkındaki buluşmaya gelen var mı?

ben bu akşam ilk defa bir toplantıya katılacağım da. eğer gelen varsa ve insanlarla tanışmama falan yardımcı olabilirse çok sevinirim. sonuçta bu topicteki arkadaşlarım beni azıcık daha fazla tanıyorsunuz :) değil mi?

ama şimdiden uyarayım, sizi bissürü superlight sorusu falan ile rahatsız edeceğim, hatta mümkünse artçı olarak bir gezi rica edeceğim.

şimdiden binlerce teşekkür ediyorum o yüzden.. :)

bkz. toplantı linki:
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=17023


hmm :pale: gelen yok galba??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst