- Katılım
- 13 Haz 2006
- Mesajlar
- 78
Selam arkadaşlar.
Debriyaj yaylarım değiştikten sonra vitesi boşa almakta inanılmaz sorunlar yaşıyorum bir süre sonra vites pedalı kazık gibi oldu, pedalı yukarı çekmek için aşırı zorlamam gerekiyor ve boşu yakalayamıyorum. Zaman zamanda boş vites göstergesi yanmasına rağmen 1'de takılı kaldığı oluyor son aldığım benzinden sonrada motor 1'de beklerken stop etmeye başladı. Boşa alma sorunundan dolayı bayağı korna,küfür yiyorum ışıklarda. Servisle konuştum, motomax'ın göndermiş olduğu yayların bizim motorlara uygun olmayabileceği, bu yüzden balataların sıyrdığı debriyajın ayırmıyor olabileceğini söyledi. Yarın tekrar servise götüreceğim motoru.
Bu arada debriyaj yayları değiştikten sonra benzer sorunlar yaşayan oldumu aranızda ?
Debriyaj yaylarım değiştikten sonra vitesi boşa almakta inanılmaz sorunlar yaşıyorum bir süre sonra vites pedalı kazık gibi oldu, pedalı yukarı çekmek için aşırı zorlamam gerekiyor ve boşu yakalayamıyorum. Zaman zamanda boş vites göstergesi yanmasına rağmen 1'de takılı kaldığı oluyor son aldığım benzinden sonrada motor 1'de beklerken stop etmeye başladı. Boşa alma sorunundan dolayı bayağı korna,küfür yiyorum ışıklarda. Servisle konuştum, motomax'ın göndermiş olduğu yayların bizim motorlara uygun olmayabileceği, bu yüzden balataların sıyrdığı debriyajın ayırmıyor olabileceğini söyledi. Yarın tekrar servise götüreceğim motoru.
Bu arada debriyaj yayları değiştikten sonra benzer sorunlar yaşayan oldumu aranızda ?