herdaim dişe dokunur birşeyler yazan arkadaşım zeda3000! yine yapacağını yapmış ve vibrasyon konusunda bir çözüm önerisinde bulunmuşsun... sonucu bekliyorum. ayrıca o kadar (500.000 km.) yapmış biri olarak tavsiyelerini can kulağı ile dinlediğimden de emin olabilirsin. seni tecrübelerinden ve ılımlı yaklaşımlaşımlarının yanında konulara getirdiğin akılcı çözümlerden dolayı şahsen, SL Duayeni ilan ediyorum! bu umarım boş konuşanlara da ders olur. lucas sen canını sıkma, adet edinenler bazı hareketleri, vazgeçmelerini öneririm. arkadaş ucuz kask soruyor, zeda3000 tarif ediyor,ona bile çamur atıyorsunuz.. sonra da laf işitince moderatöre gidiyor ağlıyorsunuz, bırakın adam yazmış. topik SL e ait, yaptığı yorum son derece hissi ve içten, aranızda buğulanmış ekmek yemeyen var mı sanmam.. adamı yazdığına yazacağına pişman etmişsiniz.. şimdi gidin yine moderatöre ağlayın da önceki gibi beni YASAKLASIN!!!! siz de dilediğiniz geyiği yapın..