Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
obkavi' Alıntı:
abicim rr falan hikaye benim sl ime 250 cc motor koysam bunlara takla attırır ya zeda üstad bizim motora 250 cc olmazmı ya sen bilirsin abi bu işi

Dostum adamin biri Piagio eski modele Vmax motoru takmisti bizim motorlara istedigini takabilirsin.Sen paradan bahis et bize:) . Elime 500 cc motor dusmustu bir ara ama 350 ytl sadece govde parasi idi o yuzden yapmadim.Ama en basit ornegi yeni 200 luk piston ve gomlek cakma ile 200 cc net elde edebilirsiniz.Motor bloguda ayni kalir.Masrafi 200 ytl yi gecmez.Yada Virago 535motoru bulursaniz ondan takin.Ama ben olsam yeni motor oldugundan simdi takmam cunku ustundeki motorun omrunun bitmesini bekleyin derim yeni rektifiye edeceginize gidin basin ustune 500 cc lik bir cikma motor.Sonra sokakta giderken yedi mahalle sizin sesinizi duysun.:queen:
Sonra Aidikurt arkadasimiza her gun sol cekersiniz(affina siginarak yazdim).Ben agustos ayi gibi 200 luk piston takacam benim icin yeterli.Masraf 150 ytl.Bu motora daha fazla para harcamak istemiyorum cunku govde plastik daha fazla guce gelemez vidalardan kopar.

Blueberry Vento olarak gir firmanin ithalatcisi New Jersey de.
Bizim aletler pek satafatli duruyor acikcasi.

www.vento.com :cat:

Bu arada bu web sitesinde motorun yaraticisi biziz ve benzer modelini cinde de fason uretiriyoruz gibi bir seyler soyluyorlar.Madem oyle bizim motorlar Amerika kokenli sayilir bugunden itibaren ben motorumu Macar , yada Cin degil Amerikan patentli Cinde uretilen olarak ilan ediyorum hepinizden de bu destegi bekliyorum. (Piyasa degeri artsin diye:queen: ) Mercedesin parcalarida Cinde uretiliyor herkez halen aliyor ama.:wiinkk:
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
obkavi' Alıntı:
200 CC motorla sence hız değişirmi ve 80 den sonraki titreme azalırmı
titreme bence artr.sonucta tek silindir
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Normalde artar tek silindir den dolayi ama gel gorki madem silindir degistiriyoruz motor blogu cikacak biraz daha parana kiy ve iyi bir yatak seti al , motora uyan titresimi emsin hic olmassa.Daha kaliteli bir lastik ile bu titresimi %50 kesmek mumkundur.Bu motorlar fabrikasyon uratim ve hava basincli tornavidalar ile sikilmakta o yuzden hep biraz pay kalir.Biraz zorlarsan aslinda bu motorun nasil dagilmadina sasirisin.
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
76
Arkadaslar su garanti süresi dolsun, bende bu motorla oynamaya basliyacagim.
suan bunlari pek düsünmüyorum ama zeda 3000'in verdigi vento sitesini dolastim ya biz gerçekten iyi motorlar almisiz. yani böyle siteler ve motorlar gördükçe oynayacagim. su servis garantisinden çikmam gerekiyor. zaten benim bahçe atölye gibi. ben pek tamircilere gitmem kendim dagitirim toplarim ugrasirim ama bu daha yeni ve zorunluyuz servislere gitmeye.

*vibrasyonu hissetmemek için motor V motor olmali ve enaz 450-600 olmali ki vibrasyon hissetme. Motor agir, tek silindir, tekere güç veremeyince basliyor vibrasyona yani motor blogunda güç kayboluyor. Buna bagli olarak süspansiyon sistemi, zincir, lastiklerin balansi, cantlar,lastiklerin kalitesi,civatalar, hepsi beraberinde vibrasyonu olusturuyorlar.

Yani arkadaslar ben garanti süresi sonunda, bu motoru dagitacagim ve tekrar topliyacagim. tabi bu süre içerisinde gerçekten motoru iyi tanimak gerekiyor.
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
22
200 km de yaşanan zorluklar

selam, merak ettiğim gidiş 200 km yolu hiç mola verdinmi vermediysen kaç saatte gittin ve "sırtın ağrıdımı bu yolda"

Selam obkavi mola vermedim ancak sırtımda sırtlık vardı ancak gerçekten son km lerde oturduğum yerde korkunç rahatsızlık duydum. güzel bir mont ve eldivenlerde tamdı yinede ellerim uyuştu. Ancak bunun dışında birde ben bu yolu yarım kask ve gözlükle aldım ikide birde yüzüme böcek ve türevleri yada küçük taşcıklarmı diyim bir sürü ıvır zıvır çarptı bunun dışında birde iç organlarım titreşimden yer değiştirdi. Bunlar dışında fazla bir şey olmadı yanlız en büyük zorluğu otoban gişelerinde para öderken arkamdaki araba sürücüleriyle yaşadım....

Valla gittik geldik tık demedi alet...
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
352
Evvet iyi akşamlar.Ben topiğe fazla girmiyorum ancak toplantılardan arkadaşlar beni tanırlar.
Bir SL kullanıcısı olarak size bi sorum olacak.Bilen arkadaşlar cevap yazarsa sevinirim.
Ben motoru geçen sene agustos sonu aldım aldıktan sonra egzosları 6şar delikle açtırdım.İç tüpteki açılan deliklerden biri herhalde iç plakaya zarar vermişki onca aydan sonra tuttuğu yerden kurtulmuş aşırı bi şıkırtı sesi veriyor.Haliyle tamiride mümkün değil.
Değiştireceğim ancak sitede baya bi modifiye bilgisi olan abimiz kardeşimiz arkadaşımız var bi danışmak istedim.
boruların ikiye ayrılan kısmından kestirip nikelajlı düz boru şeklinde uzatsak nasıl olur.Yaptıran veya bi fikri olan varsa benimle paylaşmasını rica ederim.

Saygılar...
Rüzgarınoğlu...
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
87
Rüzgarınoğlu' Alıntı:
Evvet iyi akşamlar.Ben topiğe fazla girmiyorum ancak toplantılardan arkadaşlar beni tanırlar.
Bir SL kullanıcısı olarak size bi sorum olacak.Bilen arkadaşlar cevap yazarsa sevinirim.
Ben motoru geçen sene agustos sonu aldım aldıktan sonra egzosları 6şar delikle açtırdım.İç tüpteki açılan deliklerden biri herhalde iç plakaya zarar vermişki onca aydan sonra tuttuğu yerden kurtulmuş aşırı bi şıkırtı sesi veriyor.Haliyle tamiride mümkün değil.
Değiştireceğim ancak sitede baya bi modifiye bilgisi olan abimiz kardeşimiz arkadaşımız var bi danışmak istedim.
boruların ikiye ayrılan kısmından kestirip nikelajlı düz boru şeklinde uzatsak nasıl olur.Yaptıran veya bi fikri olan varsa benimle paylaşmasını rica ederim.

Saygılar...
Rüzgarınoğlu...
bbende de aynı sorun olmuştu deldirdikten sora ic parcalar dan zırıltı gelmeye başladı 4 tane puntayla duruyor zaten uzun bir keski bulup ucunu ice sivri yaptım cekicle dikalice onları koparıp aldım aralarda olan borulara inşat demiri taktım yukarı aşağı oynata oynata onları da kopardım ne likelaja zarar oldu ne bişe kendim haletim masrafsız kaynaklar zaten cok zayıf eksozdaki
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
O sesin sebebi acmis oldugun deliklerden dolayi ic kisimda paslanma ve parcalarda kopma baslar , vibrastondan dolayida sen bozuk para titremesi gibi ses duyarsin. Egzozu sokup icini temizletmek te oneri olabilir ama benim en iyi onerim az sabir et o parcalar yavas yavas kopup gidiyor ve ses kesiliyor.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zeda3000 cok haklı bu konuda aynısı bendede oldu egzosumu actırtıkdan bı muddet sonra ıcınden ses gelmeye basladı zırıltı fln bende napcam napcam derken:) bı baktım ses gıttı kendı kendıne sende bıraz sabret bence yaklasık 10 gun sonra fln gıttı ses suan canavar gıbı seslı seslı gezıyorum:mrgreen:
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aidikurt' Alıntı:
evet bendede olmustu zamanla o ses gıdıyor sabır lutfen
alper su sanzmanı değiştirme olayını anlatırmısıbn.hani modelin sanzımanı fiyatı ne nerde yaptırıız vs
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
locco' Alıntı:
alper su sanzmanı değiştirme olayını anlatırmısıbn.hani modelin sanzımanı fiyatı ne nerde yaptırıız vs
60 ytl gelıyor fıyatı 6 yaylı baska bı sansızman takıyor gayet ıyı oluyor
ümraniyede yasar tıcaret beledıyenın orda camının karsısında
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,405
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
aidikurt' Alıntı:
60 ytl gelıyor fıyatı 6 yaylı baska bı sansızman takıyor gayet ıyı oluyor
ümraniyede yasar tıcaret beledıyenın orda camının karsısında

Bu fiyata yağ'da dahilmi, bir de bu yayları taktırıp şu ana kadar kaç km. yapıldı.
Çünkü benim yayları motomax'ınkilerle değiştirdim 5 gün canavar gibiydi sonra yine eski haline döndü yani 150 km. sonra filan
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
1 hafta oldu yaylar değişeli 250 km oldu sesler gelmeye başladı vites değiştirirken ama zorlama ve vitese geçmeme sorunları yok hala onlar tekrarlamadı ben bu halinden şimdilik memnunum kötünün iyisi
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
352
zeda3000' Alıntı:
O sesin sebebi acmis oldugun deliklerden dolayi ic kisimda paslanma ve parcalarda kopma baslar , vibrastondan dolayida sen bozuk para titremesi gibi ses duyarsin. Egzozu sokup icini temizletmek te oneri olabilir ama benim en iyi onerim az sabir et o parcalar yavas yavas kopup gidiyor ve ses kesiliyor.
Arkadaşlar eyvallah teşekkür ederim bi süre bekleyeyim.:cat:
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
87
merak etiğim bişe var bir yanışlık olmasın şanzıman değişimi nasıl oluyor şanzıman dediğiniz dişliler filan benim bildiğim yanışmıyım yoksa baskı balata mı değişiyor.:-(
 
Katılım
17 Ocak 2005
Mesajlar
38
bence şanzıman değildir

fiyatının 60 YTL olduğu düşünülürse bence değiştirilen şey baskı ve balatadır. bu fiyata şanzıman olmaz ayrıca başka bir şanzımanın birebir uyması çok ihtimali bence % 0 dır :)
:bounce:
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
4
slmlar arkadaşlar konuya alakasız bi yerden giricem önümüzdeki pazartesi sl'im geliyo.Arabayı sattım ve yeni bir motor kullanıcısıyım.Motoru aynı zamanda işe gelip giderken de kullanıcam.Satış işindeyim o yüzden günde 50 ila 100 km yol yapıcam.Efendi bir kullanıcı olmayı planlıyorum ama yinede bu motor için sorunlar yaratırmı.Bu kadar yol motoru çabuk yaşlandırırmı.Bilgilendirirseniz çok sevinirim
ha birde eğer biliyosanız ankarada ucuz ve iyi kask ve mont nerden alınabilir.Teşekkürler
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
46
slm lar! şu egzos sesi sanırım herkeste var. ben dokunmadığım halde var ancak uzun yol da yani beş km. yol gittikten sonra kalmıyor, ve tekrar şehre döndüğümde sanırım egzos soğuyuncaya kadar da ses gellmiyor. gelelim size zeda3000! araştırmacı kişiliğiniz harika, verdiğiniz linki bluebeery gibi ben de çok beğendim. bu motorun bir amerikanvari tarafı var diyordum siz onu keşfetmişsiniz. artık motorumun ön camında küçük bir yere ''american choppers'' amblemi yaptırabilirim. bu arada arkadaşlar 13/16 temmuzdaki yenice festivaline buyrun gelin. konuyu merak edenlere ayrıntılı bilgi verebilirim.. kaskınız takılı, farınız ve yolunuz açık olsun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst