- Katılım
- 11 Eki 2005
- Mesajlar
- 4,387
Dostlar son zamanlar keeway ci dostlarimizda yuksek tatminsizlik ve motora karsi dogan bir anti pati gordum.Sanirim bir kac dostumuz motorun dis goruntusune aldanarak aldiklari motorun 150 cc oldugunu unutmuslar.Hali ile simdi yuzleri gulmuyor cunku bu motorun gucu belli. Peki gectiginiz 250 cc motor sizi kesermi , cevap hayir aradaki hiz farki 20 km bile gecmez(Blueberry cok hakli) bu motordan hemen sikildim diyorsaniz 250 cc almayin gidin 500 cc ve ustu alin aradaki farki gormek icin , hiz istiyorum diyorsaniz ikinci el racing alin hizi tadin, guc istiyorum diyorsaniz 535 Virago yada SuperShadow a gecin. Motorumuz gercekten ii kendinize biraz zaman verin ben 2 sene verdim kendimem ,gidicem modifiye edecem ama satmam cunku bilincli bir surucu olmak istiyorum , bundan sonra alacagim makina zaten 500 cc alti olamaz.Ama size bir kac ornek motorumuz coktan amerikan pazarinda yar almis bile uzun zaman evel ve alternatif cruiser olarak taniniyor Amerikadaki ismi Vento ve modelimizin ismi ise REBELLIAN. Sizce Amerika gibi Crusier yaraticisi bir ulkeye dandik motor sokarlarmi? Buyrun size bir kac istah kabartici resim.Bu motoru bence gayet zevkli. Cruiser hiz degil ses motorudur. Millet baktimi gozu kamasmali.:cat: