Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ccdora saol bıralar ıcın:cat: hos geldın gene..

hoop beyler ben ölmedeım daha bızde de var sl yaw sanırım 2 sene bınıcem gıbı gözukuyo:) sag taraftakı plastık aksamı cıktı sımdılık ellen taktım ama heran cıkabılır gene:) su yaylarıda bı taktıramadık yaw..nehse herkese iyi surusler:queen:
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
89
Blacat' Alıntı:
Keeway superlight grubu yavaştan fire veriyo:p Aidikurt kardeş... Hayırlı olsun izlenimleri bekliyoruz tabi fotoğrafları da... unutmayasın hee .. yeni sl 150 alanlar olmazsa grupta bi ben bi de locco kalıcak sanırım önümüzdeki 1 sene boyunca :cherry: :cherry: aha promethe76 de gitti :silent: :cherry: Bu arada Galata buluşmasında Sl'cilerden frontier ve locco ile tanışma fırsatım oldu. Büyük zevkti :) :cat: . Selim kardeş kısa zamanda bi sl org yapalım ama nirde???


yok abi yok bi yere gitmedik henüz motor değişse de inadına SL sloganına devam... ccdora doğru söylemiş aşıyı yapan motor bu...

locco' Alıntı:
valla blacat ben 212 toplantısı dedim.promethe aitho dan ve senden hiçsescıkmıyor zaten motoruda değiştiriyormuşlar.sende yakında değiştirirsinartık baksana 212 sosyete oldu.sosyete sosyete sıngır mıngır sosyete :queen:
bu arada yayları değiştirdikten sonra benim debriyaj kaçırmaya başladı arkadaşlar.yorum yapabilirmisiniz? sebep nedir diye.balatanın bittiğini zannetmiorum cunku yay değiştirmeden once hiçbirşey yoktu.
ccdora gecmişolsun dileklerin için allah razı olsun.

locco hafta içi güzel bişey yapalım hakkatten. ben birşeyler ayarlıyorum hemen. uyar dersen haber ver bana... hafta içi avrupaya gelmek isteyen asyalı dostlarımız varsa onlarda parmak kaldırsın:mrgreen:

balataların montajında bir hata olabilir mi acaba??? birbirine alışmış 5 tane disk ve 5 tane sac disk var debriyaj balatasında. bunlar yaylar takılacak diye demonte oldu ise tekrar montajında bir yanlışlık olmuş olabilir cevabı geliyor ilk başta aklıma. Yaylarını değiştirmiş olan arkadaşlar. balatalar biraz eskiyince ilk zamanlardaki kadar olmasa da ses yapmaya devam ediyor. yani sesi takmadan yola devam diyorum sadece.

Kazasız belasız ve arızasız günler.

locco cevap bekliyorum senden 212 toplantısı için.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
GeCe__' Alıntı:
hoop beyler ben ölmedeım daha bızde de var sl yaw sanırım 2 sene bınıcem gıbı gözukuyo:) sag taraftakı plastık aksamı cıktı sımdılık ellen taktım ama heran cıkabılır gene:) su yaylarıda bı taktıramadık yaw..nehse herkese iyi surusler:queen:


Amman hocam Allah korusun gece ölme.. :cherry: 2sene ha kulağa hoş geliyo.. sanırım motorun ömürlük testini de bizler yapacağız :cherry:

locco' Alıntı:
valla blacat ben 212 toplantısı dedim.promethe aitho dan ve senden hiçsescıkmıyor zaten motoruda değiştiriyormuşlar.sende yakında değiştirirsinartık baksana 212 sosyete oldu.sosyete sosyete sıngır mıngır sosyete :queen:


HEHEHEHEHE şu sıralar motor değişim işi yaş locco.. Gırtlağa kadar BORÇ HARÇ HARŞ HARIŞT HAŞIRT yani :cherry: ama millet sosyete abijim.. para var çat çat değiştiriyolar makinaları.. :cherry: ilk aitho değiştirdi sonra da ceko şimdi sıra promethe'de gibi gözüküyo.. Geyik bi yana ben de sanırım Gece gibi en az 2 sene falan bineceğim herhalde. Bi SL buluşma patlatalım bi akşam da benim durum çok dandirix... Ben normalde gece çalışıyorum. Senelik izin şirkette piyasaya çıktı. benim yerime gece bakan adam tam havaların düzelmesiyle senelik izne çıktı. Cumartesiyi pazara bağlayan en kaymaklı gece olan normal haftalık iznim gitti çarşambaya kaydı :pale: :pr: :pr: adam 3 Temmuzda dönecek ve eski izin günüme geri kavuşacağım gibi gözüküyor. Bakalım nası bi şe olucak. Nasıl yapıcas edices.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
76
Arkadaslar1m1z motor degistiriyor. Hayirli olsun. ama acele etmeyin derim. Bende 250 lik saftli BMW R-26 Chopper (modifiyeli) var. Halen koç gibi. ve suan sl 150 kullaniyorum. 150 likten 250 ye geçmek büyük bir geçis olmaz:pr: . Bu ufak nüanslar için bu kadar fark ödemek bence iyi fikir degil.:pr: Biraz sabredin ya 2 nci el 450 lik hatta 600-650 lik motorlar alin derim.:cat: :cat: 2 nci el banka kredileri var elinizdeki keeway+nakit yetmiyorsa kredi ilavesi yapin en azindan Keeway'ler bu geçis için size darilmasin.:salut: Hemde degisiklige deysin.:cat: Yinede bütün motorlar güzeldiri.:cherry:
Tekrar hayirli olsun. iyi sürüsler.:bounce:

ccdora hosgeldin arkadasim, özlettin kendini

not: RR nin bu modelleri ingilteredeki modellerden çok farkli. isçilik çok farkli. sadece arka tekerlegin yerlestigi sasenin (zincir ayari yapilan civatalarin oldugu) üzerindeki kaynaklara veya puntolara bakin ve kaliteyi göreceksiniz. Birde Keeway deki kaynaklara ve nikalaj kalitesine bakin farki göreceksiniz. Ha Keeway çok iyi motormu hayir ama fiyat endekslemesi yaparsaniz çok iyi.
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Dostum gule gle kullan. Makina iyi ve zevkini cikar ama al sana bir kac tavsiye gidonu degistir ve duz gidon tak, Regal in kendi guz gidonu var.Cantalari deri olani ile degistir bu cok basit duruyor.One iki sis lambasi ekle ve alarm satin al mutlaka.Ruzgarin bol olsun
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
46
hoşbuldum beyler.. sevgili blueberry aslında gezi günümüz çarşambaları ancak bu gün özel bir durum söz konusu oldu bu yüzden körfeze gelebiliriz... yaklaşık 20 motor içlerinde tek SL benimki.ayrıca tek 150 cc lik te benimki. akçay a uğrarız umumiyetle, sarıkızın yanında konaklarız.. umarım görüşürüz sevgili dost. bu arada yenice festivalini de unutmayın blueberry, orada kesin görüşürüz 4 gün sürecek EMOK düzenlemiş kalacak yerler hazırlanacak.. gelecekler varsa buyursun.. güvenli sürüşler arkadaşlar...
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
89
blueberry' Alıntı:
Arkadaslar1m1z motor degistiriyor. Hayirli olsun. ama acele etmeyin derim. Bende 250 lik saftli BMW R-26 Chopper (modifiyeli) var. Halen koç gibi. ve suan sl 150 kullaniyorum. 150 likten 250 ye geçmek büyük bir geçis olmaz:pr: . Bu ufak nüanslar için bu kadar fark ödemek bence iyi fikir degil.:pr: Biraz sabredin ya 2 nci el 450 lik hatta 600-650 lik motorlar alin derim.:cat: :cat: 2 nci el banka kredileri var elinizdeki keeway+nakit yetmiyorsa kredi ilavesi yapin en azindan Keeway'ler bu geçis için size darilmasin.:salut: Hemde degisiklige deysin.:cat: Yinede bütün motorlar güzeldiri.:cherry:
Tekrar hayirli olsun. iyi sürüsler.:bounce:

ccdora hosgeldin arkadasim, özlettin kendini

not: RR nin bu modelleri ingilteredeki modellerden çok farkli. isçilik çok farkli. sadece arka tekerlegin yerlestigi sasenin (zincir ayari yapilan civatalarin oldugu) üzerindeki kaynaklara veya puntolara bakin ve kaliteyi göreceksiniz. Birde Keeway deki kaynaklara ve nikalaj kalitesine bakin farki göreceksiniz. Ha Keeway çok iyi motormu hayir ama fiyat endekslemesi yaparsaniz çok iyi.


abi iyi güzel diyosun da kullandığım motoru kötületme bana şimdi... buna hep karşı çıktık burda... 140 kiloluk 150 cc bir motorla olmuyor yaa:pale: Keewayler darılmasın hiç bize motomax darılabilir ama... çok beğendiğim halde supershadowu almıyorum. bi debriyaj sorununu çözemediler. koskoca motomax... artık yoruldum uğraşmaktan. motoru yaptırıcam diye servis servis dolaşmaktan yaz geçiyor. kimse kusura bakmasın arkadaşlar motorlar gelir geçer dostluklar baki kalır keeway regal zealsun jinlun vs... vs...hepsi aynı aşağı yukarı... bizimki kötünün iyisini aramak sadece... fiyatına göre iyi ama bana göre artık yetersiz SL150 mi pazartesi gününden itibaren regal raptor ile değiştiriyorum. sanıldığı gibi çat çat verip değil binbir zorlukla kredi kullanarak alıyorum. öderkende büyük ihtimalle zorlanacağım ama artık yeter. SL 150 bana kazandırdığı dostlarla buradaki değerli abilerimi kardeşlerimi tanıma adına misyonunu tamamladı... Yeni alanlara ve alacak olanlara hayırlı olsun dileklerimi ileterek dinlediğiniz ve anlayış gösterdiğiniz için teşekkür ederim.

Kazasız belasız ve arızasız günler.

küçük not:locco planı yapıyorum blacat çarşamba izinliymiş ona göre bişeyler yapalım ne dersin???
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
Aidikurt dostum... Allah nazardan kazadan beladan her türlü müsibetten korusun kollasın.. Yeni motosikletin hayırlı uğurlu olsun...:rendeer: Promethe dostum bu ne şiddet bu celal :) Sana da şimdiden alacağın makina için hayırlı uğurlu olsun diyelim.. Bu arada çarşamba günü standart galata buluşması da var promethe.. slciler olarak gidip basalım :cherry: :cherry: Malum 15-16 Temmuz için gezi yeri ayarlanıyor bi müsibet olmazsa ben de düşünüyorum o geziyi. Ne dersiniz? Bu arada ccdora... yine yeni yeniden hoşgeldin :cherry: :cherry:
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
42
beyler günaydın.

öncelikle ccdora hoşgeldin kardeşim.

motorlarını değiştiren arkadaşlar, hayırlı uğurlu olsun motorlarınız. ama blueberry dostuma katılmadan edemicem, sl150 benim içinde başlangıç motoru ama bu aletten sonra mutlak surette 650 bi makineye geçmek isterim. 250 lik bi makine için tekrar borca harca girmeye gerek yok bence (tabi bunun için önce iş bulmam felan lazım :salut: )

dün gece taksimdeydim arkadaşlarla locco kardeş senin motoru gördüm (tabki sele den tanıdım) yanında da arkasında iki türk bayrağı olan bi sl daha vardı.nerdeydiniz bilmiyodum yoksa gelirdim tanışmaya. daha hiç bi sl ci ile yüzyüze gelemedim :pale:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
promethe76' Alıntı:
abi iyi güzel diyosun da kullandığım motoru kötületme bana şimdi... buna hep karşı çıktık burda... 140 kiloluk 150 cc bir motorla olmuyor yaa:pale: Keewayler darılmasın hiç bize motomax darılabilir ama... çok beğendiğim halde supershadowu almıyorum. bi debriyaj sorununu çözemediler. koskoca motomax... artık yoruldum uğraşmaktan. motoru yaptırıcam diye servis servis dolaşmaktan yaz geçiyor. kimse kusura bakmasın arkadaşlar motorlar gelir geçer dostluklar baki kalır keeway regal zealsun jinlun vs... vs...hepsi aynı aşağı yukarı... bizimki kötünün iyisini aramak sadece... fiyatına göre iyi ama bana göre artık yetersiz SL150 mi pazartesi gününden itibaren regal raptor ile değiştiriyorum. sanıldığı gibi çat çat verip değil binbir zorlukla kredi kullanarak alıyorum. öderkende büyük ihtimalle zorlanacağım ama artık yeter. SL 150 bana kazandırdığı dostlarla buradaki değerli abilerimi kardeşlerimi tanıma adına misyonunu tamamladı... Yeni alanlara ve alacak olanlara hayırlı olsun dileklerimi ileterek dinlediğiniz ve anlayış gösterdiğiniz için teşekkür ederim.

Kazasız belasız ve arızasız günler.

küçük not:locco planı yapıyorum blacat çarşamba izinliymiş ona göre bişeyler yapalım ne dersin???

kardesım sımdıden hayırlı olsun ben su an cok memnunum ıyıkı almısım dıyorum sende aldıktan sonra benımle aynı fıkrı paylsıcagıdan emınım

bide dedıgın gıbı motorlar gelıp gecer o bu su ama arkadaslıklar bakı kalır
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
22
SL 150 ile 400 km

Evet sanırım ilk uzun yol deneyimim diyebileceğim istanbul - şaşkın bakkal çıkış marmara ereğlisi -tekirdağ varış olmak üzere gidiş 200 km marmara ereğlisi çıkış istanbul - beşiktaş varış olmak üzere yine o kadar bir km ile toplamda 400 km yi iki gün içinde gerçekleştirdim. Gidiş ve gelişlerde TEM kulladım yokuş aşağıda 112 km/h sanıyorum gördüm ve 90 ile 100 km civarında bir seyir hızım oldy rampalarda çekiş düştü 80 km / h e geriledi. Önde giden arkadaşlarımın arabasını takip etmekte çok zorlandım ama çok normal. Evet vibrasyon olayı bu hızlarda müthiş uzun yollarda kesinlikle daha güçlü bir motora ihtiyacım olduğunu hissettim.

Bunun dışında gördüğüm kadarıyla bu yüksek hızlara vs.. son derece rahat ulaştım ancak keşke makinamda 250 cc v motor olsada dedim.

Tek söyliyebileceğim bu fiyata bu motorla istanbul marmara ereğlisi yaptım 2 günde 400 km ile kendi rekorumu kırdım ve karayel beni bir noktadan bir noktaya kazasız belasız taşıdı daha ne olsun yanlız otoparka girerken mıcırdan kayıp düştük oda nazar boncuğu olsun tüm dostlarla paylaşmak istedim yolunuz açık rüzgarınız bol olsun....
 
Katılım
17 Ocak 2005
Mesajlar
38
yayy

arkadaşlar benim yaylar da değişti ama ses eskisi kadar olmasa da gene de var,
balatadan olabilir mi sizce eğer balatadansa benimkm daha 650 anca oldu garantiye girer mi acaba ?
promethe cuma akşamı yeşilköydeki keeway sen miydin yoksa aitho nun sattığı motoru mu gördüm ? çünkü didon aitonun yaptığındandı ?
aito kardeş sen sisi barın imalatını nerede yaptırmıştın senin sisi bar tam istediğim gibiydi
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
46
sevgili promethe76! söğlediklerin çok doğru motorumuz ihtiyaçlarımıza cevap veremez duruma, senin değişinle misyonunu tamamlama noktasına gelmiştir mamafih, bu günyaşadığım tecrübeden bahsetmek isterim; körfez (ayvalık) tarafından gelen yaklaşık yedi tane harley e, bandırma hızlı feribota kadar eskort etme fırsatım oldu. orada durduk ve sohpetledik. yöreyi bildiğimden ekibin liderliğini ben yaptım ama önce arkalarından gittim. sonra baktım ki hızlarını yaklaşık 60/ 80 s/km e ayarlamışlar önlerine geçirdiler. bunu sohpette de konu ettiğimizde devamlı seyirlerinde bu km. leri kullandıklarını söğlediler. anlayacağınız vibrasyonundan tutunda bahsettiğiniz tüm problemler müşterek problemlerimiz olsa da daha fazla sürat yapamamamız bir yerde güvenli sürüş için iyi bir engel. daha önce de bahsettiğim gibi bize aşıyı yapan bu motor oldu o yüzden bende farklı bir yeri var, bu duygusal bağ yakın zamanda alacağım yeni motorumun yanında, şehir içi SL imi kullanmaya devam edeceğim. tüm SL cilere güvenli sürüşler.. regal iniz şimdiden hayırlı olsunhttp://img96.imageshack.us/img96/2156/goruntu4860zq.jpg işte benim keeway davidson un son hali, ona çok emek verdim...

http://img232.imageshack.us/img232/4190/goruntu4860vy.jpg şu işibir öğrenemedim, yani resim göndermeyi:) :) zaten gülmeyin ama regel den bahsediliyordu ben buraya ilk takıldığım günlerde, biri motorunu satıp buzdolabı alacak sanmıştım, malum soğutucu markası ya :queen: cahillik işte ..
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
89
hayalbert' Alıntı:
arkadaşlar benim yaylar da değişti ama ses eskisi kadar olmasa da gene de var,
balatadan olabilir mi sizce eğer balatadansa benimkm daha 650 anca oldu garantiye girer mi acaba ?
promethe cuma akşamı yeşilköydeki keeway sen miydin yoksa aitho nun sattığı motoru mu gördüm ? çünkü gidon aitonun yaptığındandı ?
aito kardeş sen sisi barın imalatını nerede yaptırmıştın senin sisi bar tam istediğim gibiydi


yeşilköydeki muhtemelen aitho nun sattığı motordur. o arkadaşta yabancı değil zaten. aithonun kuzeni... sisibarı aitho kendisi yaptı tornada sonra nikelaja verdi. bir tane daha var ama onuda rebet abinin motoruna takıcaz. sisi bar ucuz olmaktan çıktı. kanuni sadece minder ve arka çerçeveye 28 ytl istiyo yaklaşı 50 de montaj demirlerine gidiyor. istersen bi ara ulaş bize pm den senin için de yapalım bişeyler.

ccdora' Alıntı:
sevgili promethe76! söğlediklerin çok doğru motorumuz ihtiyaçlarımıza cevap veremez duruma, senin değişinle misyonunu tamamlama noktasına gelmiştir mamafih, bu günyaşadığım tecrübeden bahsetmek isterim; körfez (ayvalık) tarafından gelen yaklaşık yedi tane harley e, bandırma hızlı feribota kadar eskort etme fırsatım oldu. orada durduk ve sohpetledik. yöreyi bildiğimden ekibin liderliğini ben yaptım ama önce arkalarından gittim. sonra baktım ki hızlarını yaklaşık 60/ 80 s/km e ayarlamışlar önlerine geçirdiler. bunu sohpette de konu ettiğimizde devamlı seyirlerinde bu km. leri kullandıklarını söğlediler. anlayacağınız vibrasyonundan tutunda bahsettiğiniz tüm problemler müşterek problemlerimiz olsa da daha fazla sürat yapamamamız bir yerde güvenli sürüş için iyi bir engel. daha önce de bahsettiğim gibi bize aşıyı yapan bu motor oldu o yüzden bende farklı bir yeri var, bu duygusal bağ yakın zamanda alacağım yeni motorumun yanında, şehir içi SL imi kullanmaya devam edeceğim. tüm SL cilere güvenli sürüşler.. regal iniz şimdiden hayırlı olsunhttp://img96.imageshack.us/img96/2156/goruntu4860zq.jpg işte benim keeway davidson un son hali, ona çok emek verdim...

http://img232.imageshack.us/img232/4190/goruntu4860vy.jpg şu işibir öğrenemedim, yani resim göndermeyi:) :) zaten gülmeyin ama regel den bahsediliyordu ben buraya ilk takıldığım günlerde, biri motorunu satıp buzdolabı alacak sanmıştım, malum soğutucu markası ya :queen: cahillik işte ..


sonunda anlayan biri çıktı saol ccdora...

aidikurt sende saol. bayağı inceledim haklısın.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
guclu_karayel' Alıntı:
Evet sanırım ilk uzun yol deneyimim diyebileceğim istanbul - şaşkın bakkal çıkış marmara ereğlisi -tekirdağ varış olmak üzere gidiş 200 km marmara ereğlisi çıkış istanbul - beşiktaş varış olmak üzere yine o kadar bir km ile toplamda 400 km yi iki gün içinde gerçekleştirdim. Gidiş ve gelişlerde TEM kulladım yokuş aşağıda 112 km/h sanıyorum gördüm ve 90 ile 100 km civarında bir seyir hızım oldy rampalarda çekiş düştü 80 km / h e geriledi. Önde giden arkadaşlarımın arabasını takip etmekte çok zorlandım ama çok normal. Evet vibrasyon olayı bu hızlarda müthiş uzun yollarda kesinlikle daha güçlü bir motora ihtiyacım olduğunu hissettim.

Bunun dışında gördüğüm kadarıyla bu yüksek hızlara vs.. son derece rahat ulaştım ancak keşke makinamda 250 cc v motor olsada dedim.

Tek söyliyebileceğim bu fiyata bu motorla istanbul marmara ereğlisi yaptım 2 günde 400 km ile kendi rekorumu kırdım ve karayel beni bir noktadan bir noktaya kazasız belasız taşıdı daha ne olsun yanlız otoparka girerken mıcırdan kayıp düştük oda nazar boncuğu olsun tüm dostlarla paylaşmak istedim yolunuz açık rüzgarınız bol olsun....



selam, merak ettiğim gidiş 200 km yolu hiç mola verdinmi vermediysen kaç saatte gittin ve "sırtın ağrıdımı bu yolda"

bu arada regal alan arkadaşlarada hayırlı uğurlu olsun diyorum, arkadaşlar yaylar değişti ama ses kesilmedi diyen arkadaşlar var benimde değişti ses kesilmedi ama azaldı ve vites geçişleri daha iyi, sanırım ustalık önemli bu konuda ben tavsiye ediyorum libatiye petsa bu işi biliyo, ayrıca siner dostum cumartesi günü servisteydim, sende gelirsin diye bekledim tanışırız diye gelmedin, arkadaşlar cumartesi günü şile yolundan geliyorum motordan bişey düştüğünü hissettim aydadan baktım parlak bir parça sağa çektim durdum birde baktım eksozun üzerinde artçı ayaklığı nikelajlı bölümle birlikte komple düşmüş, sanırım ara sıra vidaları yoklamak lazım,

ZEDA selam
bizim motorlarn dönüş açısı biraz az gibi geliyor bana sanki, şehir içinde dar alanlarda dönüş sorunu ne diyosun bu konuda
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
76
ccdora gezinizi dün aksam okuyabildim. Sinavlarda görevliydim. Bu sabah sordum arkadaslara motorcu grup gelecekti, görmemsler. Geldiyseniz çok yazik oldu görüsemedik. Akçay su anda çevre düzenleme isleriyle birhayli karisik görememis olabilirler. Üzüldüm ya.
promethe76 arkadasim; beni yanlis anlama aldiiniz motorlarda iyi tabiki keeway lerden en az bir gömlek üstte. benim demek istedigim o paraya biraz ilave daha iyisi. enazindan V motor olmali. Bu çok önemli. Benim gönlüm çok daha iyi motorlara sahip olmaniz. Regal de size bir kaç ay sonra yetmeyecek. hani geçis 250 lik olmamali, düz motor olmamali. Regal olayi degil, regali begenmemek hiç degil. Marka, model, cinsi ne olursa olsun Sonuçta hepsi motor, bizde motorcuyuz. özgürlük var, hosgörü var, dostluk var, doga var adrenalin var,:thumright :flower: :thumright

Arkadaslar su fotograf isini biriniz tek tek anlatsa iyi olur. Bende beceremiyorum. E-mail atabilirsiniz topik sismesin. Ben biraz bu konularda beceriksizim galiba: bu yastan sonrada kendimi pek fazla gelistirmem zor yani. Anlayis bekliyorum.
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
promethe76' Alıntı:
abi iyi güzel diyosun da kullandığım motoru kötületme bana şimdi... buna hep karşı çıktık burda... 140 kiloluk 150 cc bir motorla olmuyor yaa:pale: Keewayler darılmasın hiç bize motomax darılabilir ama... çok beğendiğim halde supershadowu almıyorum. bi debriyaj sorununu çözemediler. koskoca motomax... artık yoruldum uğraşmaktan. motoru yaptırıcam diye servis servis dolaşmaktan yaz geçiyor. kimse kusura bakmasın arkadaşlar motorlar gelir geçer dostluklar baki kalır keeway regal zealsun jinlun vs... vs...hepsi aynı aşağı yukarı... bizimki kötünün iyisini aramak sadece... fiyatına göre iyi ama bana göre artık yetersiz SL150 mi pazartesi gününden itibaren regal raptor ile değiştiriyorum. sanıldığı gibi çat çat verip değil binbir zorlukla kredi kullanarak alıyorum. öderkende büyük ihtimalle zorlanacağım ama artık yeter. SL 150 bana kazandırdığı dostlarla buradaki değerli abilerimi kardeşlerimi tanıma adına misyonunu tamamladı... Yeni alanlara ve alacak olanlara hayırlı olsun dileklerimi ileterek dinlediğiniz ve anlayış gösterdiğiniz için teşekkür ederim.

Kazasız belasız ve arızasız günler.

küçük not:locco planı yapıyorum blacat çarşamba izinliymiş ona göre bişeyler yapalım ne dersin???
carsama galata geisi var orda buluşalımmı?****

siner' Alıntı:
beyler günaydın.

öncelikle ccdora hoşgeldin kardeşim.

motorlarını değiştiren arkadaşlar, hayırlı uğurlu olsun motorlarınız. ama blueberry dostuma katılmadan edemicem, sl150 benim içinde başlangıç motoru ama bu aletten sonra mutlak surette 650 bi makineye geçmek isterim. 250 lik bi makine için tekrar borca harca girmeye gerek yok bence (tabi bunun için önce iş bulmam felan lazım :salut: )

dün gece taksimdeydim arkadaşlarla locco kardeş senin motoru gördüm (tabki sele den tanıdım) yanında da arkasında iki türk bayrağı olan bi sl daha vardı.nerdeydiniz bilmiyodum yoksa gelirdim tanışmaya. daha hiç bi sl ci ile yüzyüze gelemedim :pale:
ah be ab neden seslenmedin locco diye.bayraklı olan ruzgarın oğlu murat abnin sl di
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst