- Katılım
- 7 Haz 2006
- Mesajlar
- 17
arkadaşlar hayırlısı olsunda motorunuz dahacok yeni bence motoru bukadar erken övmeyin benim hergün gördüğüm bitane var motor su motoru gibi çalışıyor arkadşlar bilgilerinize...rodaj hakkında sorusu olan arkadaşım seni unuttum sanma rodajın anlamı anlayacağın dilde söyleyeyim motorun parçalarının birbirleriyle uyuşmaları tabiri caizse akraba olmalarına kadar geçen zamandır.RODAJda motorunu fazla üzmezsen ilerde motorunda seni üzmez yavaş yavaş tatlı tatlı kullan tamammı ...İYİ SÜRÜŞLER KAZASIZ BELASIZ...



