Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
89
Selamlar,

Egsozunu deldirmenle oksijen kaynağıyla açman arasında dağlar kadar desibel farkı var, tam açtırırsan etraf yıkılır gürültüden, benim gibi susturucu başı ikişer delik atarsan hafiften baslaşarak geliyor dinlemesi keyifli olur. Egsozu delmen için 40 cm uzunluğlunda 10-12 mm çapında matkap ucu gerek, susturucunun içinde 4 sıra odacık var tek delişte hepsini geçmen lazım ki iyi ses çıksın.

Garanti ile ilgili kısmı ise Yetkili Servis Olan Katrancı'dan Serdar Bey " Egsozu deldirmek yada tamamen açtırmak sadece egsozu garanti dışı bırakıyor, motorun tüm garantisini etkilermiyor" demişti. Bu da demek oluyorki eğer garanti süresi içerisinde egsozuna bişiiler olursa yandı gülüm keten helva:) Ama sen bence deldir gitsin sesi çok güzel geliyor.

İyi Seyirler...
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
promethe76' Alıntı:
elbette paylaşırım bu kanuni tiger 250 nin siisy barı... 95 ytl fiyatı var. bu tip şeylerin montajını kendimiz yapıyoruz o yüzden montaj ücreti ne olur bilemem. açıkçası biraz uğraştırıyor. ama değdi doğrusu. salı günü sipariş ettiğim iki parçalı koltukta gelince daha detaylı resimlerini koyacağım.

Bu arada satın aldığım yer. çağlayan kanuni servisi murat oto. kanuni ni sitesinde adres ve telefonu mevcut.

Kazasız belasız ve arızasız sürüşler.


teşekkür ederim.
su iki parçalı koltuğu nerden sipariş ettin soylermisin?.fiyat nedir? hangi aracın koltugudur.tesekkürler.o damı kanuni ?
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
arkadaslar bugun gerı gerı gıderken arkadakı arabaya gırdım :pr: ınanabılıyormusunuz gerı gerı gıderken:) nedenı gerı gerı gıdıyordum ama arkama bakmıyordum malum sabah uyku sersemı arabanın farlarını kırdım benımde arka camurlu catladı sız sız olun gerı gerı gıderken arkanıza bakıon
bu arada arka camurluk kac para bılen varmı?
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
geçmiş olsun aidikurt, arkadaşlar kanuninin bi internet sitesi var ve orada en küçük vidaya kadar fiyatları veriyolar, eyyyy motomax yetkilileri niye bi sitede bunları vermezsiniz gerçi motomax motorların teknik özelliklerini bile kendi internet sitesinden daha doğru dürüst güncelleyemedi ya, arkadaşlar ben motordan memnunun bu paraya en iyi motoru aldım ama bu motomax dan memnun değilim çünkü bi ürünü satarken bunun yeterli teknik servisini ve altyapısınıda hazırlamak gerekiyor şimdi bazı arkadaşlar diyeceklerki, kanuni veya diğerlerinde çok mu var evet benim çok yakın bi arkadaşımda kanuni var ve servis yedek parça gibi herhangi bir sorun yaşamıyor internetten bakıyo fiyatını görüyo sonra servisi arıyo sipariş verip serviste yaptırıyor, eee iletişim çağı ama motorunda iş yok bence ucuz çin motorları gibi görünüyo kanuniler ama ben motorumdan da görüntüsünden de memnunum. sadece hezeyanım motomax'a
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:) :) :) ceko35 yawss sızı sölemeyı unutmusum sorry:mrgreen: koray agbıylen seni tanıyorum cnm olurmu öle sey, ötekı arkadaslar pek kusura bakmasınlar tabi zaten kımsenın kusura bakıcagı yokta ıste, laf olsun benımkıde:queen: aidikurt gecmıs olsun demkkı ben gelıp sen gıtmısın neyse.. bu arada beyler ben dun motorla 280 km fln yol yaptım:p 2 kere karsıya gıdıp geldım fatıge 2.gıdısımde zaten tamda galatasay sampıyonlugu kutluyodu:cherry: bu arada tebrıkler tabı,neyse bıde şileye gtik artcmla hemde,bıdebı cbr 125 arkım vardı onunda artcısı vardı guzel gectı vala bunlerın hepsi ehlıyetsız oldu tabı he he...yakıt dersenız 20 ytl oda devırlı flnd egl yanı devamlı hız fln:))..bu arada cenk anlastıgımız gıbı senı beklıom hee:queen:..saygılar..göztepeli..:bounce:
 
Katılım
9 Haz 2005
Mesajlar
229
BOO_74' Alıntı:
sl150 ile en çok km yapan kim?

10bin gören var mı?


ewet ben 10.500 bakımını yaptırdım neden sordun acaba:bounce:

Wallace' Alıntı:
dostlar, eksozu deldirmekle susturucuları oksijen kaynağı ile çıkartmak arasında ne fark var. yani hangisi nasıl ses veriyor? garanti ile ilgili bu konular sıkıntı yaratır mı? motora bişey olsa eksozun modifiye edilmiş de o yüzden garantiden çıkar derler mi?
hocam ben bilgehan garantiden çıkıyor ben 2 kez eksoz değişti içindeki kaynak atıyor çünkü bence deldirmee

aidikurt' Alıntı:
arkadaslar bugun gerı gerı gıderken arkadakı arabaya gırdım :pr: ınanabılıyormusunuz gerı gerı gıderken:) nedenı gerı gerı gıdıyordum ama arkama bakmıyordum malum sabah uyku sersemı arabanın farlarını kırdım benımde arka camurlu catladı sız sız olun gerı gerı gıderken arkanıza bakıon
bu arada arka camurluk kac para bılen varmı?


ön çamurluk 55 arkası nekadar bilmiyorum

obkavi' Alıntı:
geçmiş olsun aidikurt, arkadaşlar kanuninin bi internet sitesi var ve orada en küçük vidaya kadar fiyatları veriyolar, eyyyy motomax yetkilileri niye bi sitede bunları vermezsiniz gerçi motomax motorların teknik özelliklerini bile kendi internet sitesinden daha doğru dürüst güncelleyemedi ya, arkadaşlar ben motordan memnunun bu paraya en iyi motoru aldım ama bu motomax dan memnun değilim çünkü bi ürünü satarken bunun yeterli teknik servisini ve altyapısınıda hazırlamak gerekiyor şimdi bazı arkadaşlar diyeceklerki, kanuni veya diğerlerinde çok mu var evet benim çok yakın bi arkadaşımda kanuni var ve servis yedek parça gibi herhangi bir sorun yaşamıyor internetten bakıyo fiyatını görüyo sonra servisi arıyo sipariş verip serviste yaptırıyor, eee iletişim çağı ama motorunda iş yok bence ucuz çin motorları gibi görünüyo kanuniler ama ben motorumdan da görüntüsünden de memnunum. sadece hezeyanım motomax'a


ben sana şunu söyleyeyim dostum motomax kaliteli bir firma ama servisleri kaliteli olmayabilir fakat motomax bire bir çok iyi ilgileniyorlar gerekirse siz arayın konuşun e-mail atın ben motomax dan memnunum:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
89
cobalt' Alıntı:
jameika34 un 87. ci sayfada verdigi bilgide metzeler 66s bence alınabılecek lastık
http://www.metzelermoto.com/en_86/tires/template_categorie.jhtml?catid=86COMM&productid=21749
burada lastık desenını ve ozellıklerını gorebılırsınız

promethe76 hocam 40 cm lık matkap ucunu nerden buldun ?


bildiğimiz matkap 12 lik matkap ucuna tornada demir kaynattım. :mrgreen: oldu sana 40 cm.:queen:

locco' Alıntı:
su iki parçalı koltuğu nerden sipariş ettin soylermisin?.fiyat nedir? hangi aracın koltugudur.tesekkürler.o damı kanuni ?


evet oda kanuni ancak henüz nasıl olacağı konusunda bir fikrim yok. bir şekilde monte edeceğiz artık:mrgreen: koltuk konusunda bittikten sonra konuşalım.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
40 cm'lik matkap ucu

cobalt' Alıntı:
promethe76 hocam 40 cm lık matkap ucunu nerden buldun ?

40 cm'lik matkap ucu bulması sanırım zor birşeydir, bende aramadım zaten, Promethe76'nın egzosunuda benim matkap ucuyla açmıştık. 10-12 mm matkap ucu alıp tornacıya götür 30 cm kadar uzunlukta ve almış olduğun matkap ucuyla aynı çapta bir mil çektirip matkap ucuna kaynak yaptır. Sonra da susturucunun açık olan kısmıyla dış çeperinin tam ortasını düzgünce del, sonra motoru çalıştırıp dinle, yetmedi bi delik daha yetmedi bi daha istediğin sesi alana kadar kevgir gibi yapabilirsin :mrgreen:
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
aidikurt gecmis olsun da o nasil geri geri gitme yaa far kirmissin camurluk kirmissin.Arabanin sahibi bile inanmamistir sana kesin.Yoksa motora ATV lerdeki gibi geri vites filan mi taktin.:p
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
obkavi' Alıntı:
geçmiş olsun aidikurt, arkadaşlar kanuninin bi internet sitesi var ve orada en küçük vidaya kadar fiyatları veriyolar, eyyyy motomax yetkilileri niye bi sitede bunları vermezsiniz gerçi motomax motorların teknik özelliklerini bile kendi internet sitesinden daha doğru dürüst güncelleyemedi ya, arkadaşlar ben motordan memnunun bu paraya en iyi motoru aldım ama bu motomax dan memnun değilim çünkü bi ürünü satarken bunun yeterli teknik servisini ve altyapısınıda hazırlamak gerekiyor şimdi bazı arkadaşlar diyeceklerki, kanuni veya diğerlerinde çok mu var evet benim çok yakın bi arkadaşımda kanuni var ve servis yedek parça gibi herhangi bir sorun yaşamıyor internetten bakıyo fiyatını görüyo sonra servisi arıyo sipariş verip serviste yaptırıyor, eee iletişim çağı ama motorunda iş yok bence ucuz çin motorları gibi görünüyo kanuniler ama ben motorumdan da görüntüsünden de memnunum. sadece hezeyanım motomax'a
eyvallah abı saol valla arka camurlugu sordum 60 dolar dedıler yuh ya 90 mılyon az paramı yav parcası pahlı valla keske dedıgın gıbı kanunınınkı gıbı bı sıstemı olsa motomaxın manyak oluyr valla

zeda3000' Alıntı:
aidikurt gecmis olsun da o nasil geri geri gitme yaa far kirmissin camurluk kirmissin.Arabanin sahibi bile inanmamistir sana kesin.Yoksa motora ATV lerdeki gibi geri vites filan mi taktin.:p
saol abi valla yokus yukarı park ettım adamda arkama gecmıs aramızda 1 metre mesafe var ben her sabah gerı gerı ınerdım genellıkle arkama bakardım nedendır anlamadım dun bakmadım sag on fardan gırmısım arabaya sısybar gırmıs adamın farına camurlukta tampona carpmıs benım camurluk yandan catlamıs
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
gecmis olsun alper neyse ılk kaza- devırme benımkı gıbı olmus sana bısey olmadı ya onemlı olan o 60 -70 dolar verılır camurluk yenılenır sıkma canını olur boyle seyler
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
104
slm arkadaşlar;
sisybar hakkında bana bilgi verebilirmisiniz?uygun bitane almak istiyorumda..:silent:
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
54
geçmiş olsun arkadaşım sıkma canını cana gelmesinde mala gelsin sen iyisin ya sen onu düşün geri kalanı olacak şeylerdir
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arakadaslar kımse yokmu sıkıldım yawsss:queen: yakın olan varsa gelsın bu aksam saat 10 gıbı cadddebostan mıgraosun arkasındayım 2 motorlu arkla buluscam bırı bzıden ötekı asya t 150 ci:mrgreen: benım arkta da cbr125 var bılgınız olsun yolunuz duserse beklerım sohbet edıcez yani:cherry: saygılar..göztepelii:bounce:

he bıde cobalt ben senı o resmı caldım bab kusura bakma :queen: arasıra msn resmıme koyuyorumda he he he he profıl resmını yanı:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
89
selase' Alıntı:
slm arkadaşlar;
sisybar hakkında bana bilgi verebilirmisiniz?uygun bitane almak istiyorumda..:silent:


Nasıl birşey istediğine bağlı. küçük bir sissy barmı istiyorsun yoksa büyük mü. bütçe ne ne kadar harcayacaksın bu iş için montajını yapabilirmisin bunları söylemen lazım. Bide forumda sissybarla ilgili bir sürü mesaj var. okumayı dene istersen derim.
 
Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
361
arkadaşlar kanuninin sisibarından şikayeti olan varmı nası yani kullanışlımı bildigim kadarıyla taktıranlar var aramızda bi yardım lütfen bi arkadaş yatık duruyo falan diyodu bi ara yani artçı yaslanamıcak şekildemidir nedir ya ?
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
241
Arkadaşlar bu akşam Aykon'da kırmızı bir Regal Raptor gördüm ve makinaya bayıldım. Çok güzel gerçekten ve bir adet alıverdim:)
200 km.deki siyah SL'mi 200 YTL verdiğim sissy barı, 40 YTL'ye yaptırdığım ayna kolları, NGK platinium bujisi ve orjinal bujisi ile birlikte satıyorum.Motoru peşin para sissy ile birlikte 2.790'a almıştım. Ayna ve bujilerede 55 YTL vermiştim. Şimdi 645 YTL zararına 2.200'e satıyorum. Aldığımdan beri kapalı özel garajda duruyor.
Bu topiği takip etmeye devam edeceğim. Etkinliklerinize de katılmak isterim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst