1.5 yıldır kullanıyorum keeway sl 150 .Motor tam bir gezi motorudur.Allaha şükür bu güne kadar motosikletin motoru ile hiç bir problem yaşamadım.3 aylık bakımlarını sürekli yaptırıyorum.Yedek parça problemi yok daha 3 hafta önce yan panel ve bir ayna 1 hafta içinde elime ulaştı.Yan paneli Denizlide bir motor tamir firması kırdı((MM) açılımını vermiyorum denizlideki arkdaşlar tahmin etsin ) Şimdi kendilerine gitmiyorum.Yan ayna uzun süre kullanım konusunda gevşedi o bakımdan değiştirmek zorunda kaldım.Motoru ilk aldığımda satan kişi motoru ilk 5-6 ay zorlamamı söyledi dediğini yaptım.motoru 90 km den fazla hıza çıkarmadım.Şimdi motor düz yolda 110 km hızla gidiyor yokuş aşağı 120 km hızı gördüm.Sarsıntı sallanma titreme çok çok az.tabi motor hava soğutmalı olduğu için 150 km den sonra motorun hızı düşüyor bende 70 km hıza düştü... 30 dakika motoru dinlendirdikden sonra tekrar yola devam edebilirsiniz. Genel olarak motoru yağmura maruz bırakmadım temizliğini hep sünger ile yaptım bu bakımdan motor ilk günkü gibi fırça kullanmayın derim ben

çiziliyor.Yan çantalar yaptığım geziler sırasında içi dolu olduğu için yanlara gevşedi çantları değiştirebilirsiniz piyasada çok güzel çantlar var ama ben çantaları denizlide kale içinde bir çantacıya götürdüm harika yaptı çantaları.Motorun eksiği sisybar ama bence sade görüntüsü çok hoş duruyor ben taktırmadım sırt çantası işinizi görüyor. Büyük siyah bir sırt çantası alırsanız çok havalı gözüküyorsunuz

.Uzun yolda sizi yormuyor koltuk çok rahat ve konforlu virajlara ortalama hız ile girdiğinizde bile virajı çok iyi alıyor.Frenlerde bir problem yaşamadım.Durma konusunda 150 cc lik bir motora göre çok iyi.Gerektiğinde yani hızlı sürüşlerde ön freni orta seviyede basarsanız çok çabuk duruyorsunuz.Bunu söyledim ben motora alıştığım için ..ön frene ilk zamanlar hiç basmadım ama daha sonra ufak ufak çabuk durmak için basmaya başladım. Motorun yakıtı çok iyi dediğim gibi tam bir gezi motoru bir depo ile 350 km yol yaptım ben, ama basmadım normal devrinde kullandım motoru bilginiz olsun.Şehir içi hele daha az yakıyor.Çok cimri bir motor avrupa standartlarında.Ayrıca lastikleri mutlaka dublex lastik ile değiştirin yoksa yolda kalırsınız.Benim arka lastik orjinaldi.Yolda giderken patladı ve motoru lastikçin önünde bırakmak zorunda kaldım biraz iteyim dedimde canım çıktı

.. Almadan önce diğer arkdaşların yorumlarını okuyup da almıştım kendilerine çok teşekkür ediyorum iyiki almışım çok menmunum.Deneyimlerimi ufakda olsa paylaştım güzel yol hikayelerim var bu motorla.....Denizlide en iyi motor bakım yeri şahin motor biraz fazla para alıyolar ama ben hakketiklerini düşünüyorum iyi ilgileniyorlar motorla....Yardımcı olabileceğim bir konu olursa bana mesaj atabilirisiniz teşekkürler.
Denziliden sevgilerle....