Lastik takan, çıkaran, değiştiren kimler vardır? Lastik için önerileriniz, tesbitleriniz nelerdir?
arkadaşlar ben akü bitti die aküyü yeniledim ama galiba motor sarj etmio başına gelen varsa bi yardımcı olsun bana
ne dersiniz ??
Konjektörden olabilir bende de 7 amper vardı epeydir kullanıyordum sonradan benimki de basmamaya başladı yeni akü aldım ama sorun geçmedi en son konjektörü değiştirdik. Senin de problem orda olabilir. Şarjını ölçtür ortaya çıkar o zaman.
Ayrıca kösederelinin yaptığı sisybarı gördüm gayet güzel olmuş.