- Katılım
- 28 May 2009
- Mesajlar
- 40
ben izmirdeyim ilkerlerin az ilerisinde oturuyordum şimdi eski izmirdeyim.. tura gelirim ama nereye ve kaç günlüğüne.. ben akşamları bornovaya takılıyorum istersen orada toplanıp bir gurup yapalım kewey 150 .. isim nedir sizin.._?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:50 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:42 PM ----------
h.g. Kardeş servisi ve bu söylediğin bakımları nerede yaptırdın ve kaça maal oldu sana bende götürücemde benim motoru sl150..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:50 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:42 PM ----------
evet arkadaşlar 2006 nisan trafiğe ilk çıkışım sl 150 ile. Bu 3 senelik periyodda en fazla 20-30 gün binmemişimdir. Hergün işe bile sl ile gidiyorum. Yaz kış demeden. Neler değişti derseniz bir defa debriyaj balatalarım bitti, bir kezde vites dişlilerini değiştirdim. ön koruma demiride artık ömrünü tamamladı onu da keyfe keder değiştirdim. Sl 150 lerin standart sıkıntısı olan depo altından benzin kaçağı yaşadım. Ufak bir kaynakla bitti. Titreşimden kaynaklanan vida değişimlerimde oldu. Mekanik olarak bakımlarını düzenli yaparsanız ve titreşimi çok görmezseniz diyebilirim ki çok gaddar bir motosiklet. Ama hız beklemeyin. Yakıtta da çok cimri. Söylemeyi unutmuşum 60.000 kmleri çoktan devirdim.
h.g. Kardeş servisi ve bu söylediğin bakımları nerede yaptırdın ve kaça maal oldu sana bende götürücemde benim motoru sl150..



