Keeway Arn150cc

Katılım
10 Ara 2007
Mesajlar
3
almayı düşünüorum sizce para yatırmak mantıklı mı Mondial fln mı düşünmeliyim vespalar aşıo beni Keeway Arn 150 düşünüorum daa ilk kez kullancam ayrıca pek anlamıorum yardımcı olursanız sevinirim kısmetse yakın zmnda alıcm sizlern arasına girerim artık :)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
düşündüğün model onların arasında en iyisi merak etme :cat:
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
326
bu tip motorların içinde keevay gayet iyidir..ancak bu tutarlara agility 125 likte düşünmeni tavsiye ederim..yeni olduğun için biraz hırpalıcan motoru..benim gibi :) ondan dolayı diyomki agility yi bir düşün..
şimdiden hayırlı olsun
grenajın asfalt görmeye emi
kal saalıcakla
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst