- Katılım
- 21 Kas 2007
- Mesajlar
- 3,832
eline sağlık . böyle yazılar MT ye lazım. hatta bir kaç foto koymak istiyorum ibretlik olsun diye ama yasak sanırım kanlı fotolar.
herzaman full koruma biniyorum.
ama bu anlattıklarını kimse yaşamadan umursamaz ben ilk motor hayatıma başladığımda kask kolumda gezerdim, 10 gün içinde 2 kere ceza yedim birdaha kasksız yola çıkmadım eldivensiz ufak bir kaza geçirdim eldiven takmadan kontak açmaz oldum yani demek istediğim yaşamadan kimse bu durumları umursamıyor...