Kazadan 1 ay sona eve Kamu Davası Kağıdı Geldi

Katılım
31 May 2014
Mesajlar
140
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/142346-kaza-yaptim-otobuse-carptim.html

Arkadaşlar bu linkte anlatmıştım kazayi 3 gün önce eve kâğıt geldi davacı KH yazıyor. Dıştaki kâğıtta mağdur kısmına benim adim yazilmis. İçteki kâğıtta sürücü kendi hatasiyla kaza yapmış falan yazıyor. Ortalarda bu dosya kapanmıştır gibi birseyler yaziyo. En sonundada suçlu hakkında dava açma hakkına sahipsiniz falan yazıyordu galiba kağıdı işyerindeki montta unuttum hatırladıklarım bu kadar bundan bana sıkıntı doğar mı ceza falan öder miyim?
 
Katılım
7 Şub 2015
Mesajlar
63
Hiç bi sıkıntı olmaz rahat olun, üstüne manevi tazminat ya da aracınızın/motorunuzun hasarını karşılatabilirsiniz
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Tazminat davası açmazsanız boş uere 1 yıl sürecek boş bir davaya gider gelirsiniz. Karşı taraf komik bir ceza öder. Tabi ki size değil... Dava sonuçlanır, tazminat davası açarsanız ne olur ne kadar sürer bilmiyorum, en son küfür ediyordum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst