- Katılım
- 31 May 2014
- Mesajlar
- 140
- Konu Yazar
- #1
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/142346-kaza-yaptim-otobuse-carptim.html
Arkadaşlar bu linkte anlatmıştım kazayi 3 gün önce eve kâğıt geldi davacı KH yazıyor. Dıştaki kâğıtta mağdur kısmına benim adim yazilmis. İçteki kâğıtta sürücü kendi hatasiyla kaza yapmış falan yazıyor. Ortalarda bu dosya kapanmıştır gibi birseyler yaziyo. En sonundada suçlu hakkında dava açma hakkına sahipsiniz falan yazıyordu galiba kağıdı işyerindeki montta unuttum hatırladıklarım bu kadar bundan bana sıkıntı doğar mı ceza falan öder miyim?
Arkadaşlar bu linkte anlatmıştım kazayi 3 gün önce eve kâğıt geldi davacı KH yazıyor. Dıştaki kâğıtta mağdur kısmına benim adim yazilmis. İçteki kâğıtta sürücü kendi hatasiyla kaza yapmış falan yazıyor. Ortalarda bu dosya kapanmıştır gibi birseyler yaziyo. En sonundada suçlu hakkında dava açma hakkına sahipsiniz falan yazıyordu galiba kağıdı işyerindeki montta unuttum hatırladıklarım bu kadar bundan bana sıkıntı doğar mı ceza falan öder miyim?