kaza..

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Çok kez verildi... Belki seyretmeyen vardır........
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
evet verilmişti ama gerçekten kötü kaza ne oluyosa şimdi böyle yappınca kask olmasaydı ölebilirdi
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
adamlar çok aptalca işler yapıyor
şimdi orda tek teker yaptın da düşmedin eline ne geçecek
o bi eğlencedir böyle arkadaşlar toplanır beraber denerler falan ama 100 ü geçmişken o hareketi yapmayı denemek tek bileğini kesip hastaneye yetşmeye çalışmak gibi bişey orda motor yerine adam önde olsaydı ki araba havaya kalkıyor bu en az 300 kiloluk bi basınç yapardı adam %90 kıyma olurdu
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
full adrenalin... süper bişe yaaa:queen::queen:bu düşüşe 10 üzerinden 7 veriyorum, daha iyi düşebilirdi..:cat:
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
Çok kötü olmuş yaaaa.
Bunları bizimkilere izletmemek lazım o zaman hiç yanaşmıyorlar motor almaya
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2 defa scooterdan düştüm ama motosikletten düşmedim hiç...:)yakında ondan da düşerim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst