öncelikle geçmiş olsun fakat sahidende yaşın 13 se neden biniyorsun motosiklete (trafikte), ehliyet motosiklet kullanmayı sağlamaz yani ehliyetli sürücülerden çok daha iyi motosiklet kullanıyor olabilirsin ama en ufak bir kazada tek suçlu sen olacaksın.
Motor devrildiyse en kısa zamanda servisine götürmeni öneririm. Ayrıca motosikletten çok daha önemli olan kendi sağlığın için doktorada en kısa sürede gitmelisin. Ailen konusunda en yi kararı verecek olan sensin ama bence söylemelisin sattıracaklarsa sattırsınlar (ki bence bu doğru karar) yarın öbür gün şarhoşun biri gelir sana çarpar veya sen bir yayaya arabaya çarparsın, (allah korusun) mahkeme de ne diyeceksin?