Kaza yaptım

sizce bizimkilere söylemelimiyim söylersem motoru satarlar ve hemen doktora götürüler


  • Kullanılan toplam oy
    36
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
bence ailenede söyle,doktorada git,motoruda sat.bi motor sevdasına sakat kalırsan aptal derim sana.zaten yaşın gelince alırsın kendine bi motosiklet.baksana 13 yaşında neler yapıyosun.yan sehpayı yere değdircekmişsin:mrgreen: çocukluğuna veriyorum.yaşın gelene kadarda binme birdaha....::yanliss:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
240
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öncelikle geçmiş olsun fakat sahidende yaşın 13 se neden biniyorsun motosiklete (trafikte), ehliyet motosiklet kullanmayı sağlamaz yani ehliyetli sürücülerden çok daha iyi motosiklet kullanıyor olabilirsin ama en ufak bir kazada tek suçlu sen olacaksın.

Motor devrildiyse en kısa zamanda servisine götürmeni öneririm. Ayrıca motosikletten çok daha önemli olan kendi sağlığın için doktorada en kısa sürede gitmelisin. Ailen konusunda en yi kararı verecek olan sensin ama bence söylemelisin sattıracaklarsa sattırsınlar (ki bence bu doğru karar) yarın öbür gün şarhoşun biri gelir sana çarpar veya sen bir yayaya arabaya çarparsın, (allah korusun) mahkeme de ne diyeceksin?
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
544
Öncelikle geçmiş olsun .

Ben başka bir konuya değineceğim .
Yurdumun 13 yaşındaki gencecik bireyinin türkçesinin hali içler acısı.
Bu nasıl bir anlatım şeklidir .
Hiç mi Türkçe dersi görmedin ?
Hiç mi imla kurallarını görmedin?
Hiç mi Kompozisyon yazmadın ?
Bence sen motor sevdasından ehliyetten önce şu ilkokula baştan başla ve güzel türkçemizi kullanmasını öğren :farao:
(Biraz sert bir ifade oldu belki genç arkadaşım ama ağaç yaşken eğilir biraz daha özen lütfen )
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Nis 2007
Mesajlar
270
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence ailenede söyle,doktorada git,motoruda sat.bi motor sevdasına sakat kalırsan aptal derim sana.zaten yaşın gelince alırsın kendine bi motosiklet.baksana 13 yaşında neler yapıyosun.yan sehpayı yere değdircekmişsin:mrgreen: çocukluğuna veriyorum.yaşın gelene kadarda binme birdaha....::yanliss:



kapışabiliriz dostum gülmeyin demiştim fakat ben ciddiyim eğer istersen sen amasyaya gel çocukluğuma verebileceğin hiç bişi yok ayrıca sağolunteşekkürler hepinise yaralarda geçti ödem fln yok yani çok sağolun performans lastiği arıyorum scootera bulan gören duyan varmı muahahah sağolun cidden teşekkürler

ewet haklısınız farkındayım ama ne biliyim işte kendi elinizle bi daha olmuycak (belkide) kendi paramı kazanana kadar bir motorumn olmuycak ama sizin eliniz gidfermi böle bişiye ya bi kerede benim yerime koyun kendinizi bakalım ne olcak ???
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst