Kaza Yaptım!

Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
286
merhaba arkadaşlar

bugün saat 2 arasında gayet normal bi şekilde yoluma devam ederken 4 yolda bir tane münübüs yol vermesi gerekirken hızla önüme çıktı bende çarpmamak için frenlere asıldım çok sıkmadım kaymasın diye ama havalar çok sıcak olduğu için birden kaydı ve yatarak 5,6 metre kadar sürüklendim, cani adam durup yardım bile etmedi camı açıp iyimisin diyip gitti sadece ben orda kıvranırken, Allahtan kasksız hayatta motora binmem düşereken çok feci bir şekilde kafamı yere çarpttım ufak tefek sıyrıklarla atlattım korumalı olduğum için, arkadaşlar hava sıcak diyip asla kasksız dolaşmayın ne zaman ne olucağı belli olmuyor...

sizinle paylaşmak istedim.
görüşmek üzere
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
275
Geçmiş olsun arkadaşım
ucuz atlatmışsın
umarım motorunda da fazla hasar yoktur

....
 
Katılım
20 May 2007
Mesajlar
100
Arkadaşım geçmiş olsun, Allah beterinden korusun verilmiş sadakan varmış. Hava nasıl olursa olsun Kask ve koruyuıcu ekipmanlarımızı takmadan yola çıkmayalım. Ne kadar yakın olursa olsun köşede hangi tehlikenin beklediğini bilemeyiz. Tekrara geçmiş olsun.
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
57
merhaba arkadaşlar

bugün saat 2 arasında gayet normal bi şekilde yoluma devam ederken 4 yolda bir tane münübüs yol vermesi gerekirken hızla önüme çıktı bende çarpmamak için frenlere asıldım çok sıkmadım kaymasın diye ama havalar çok sıcak olduğu için birden kaydı ve yatarak 5,6 metre kadar sürüklendim, cani adam durup yardım bile etmedi camı açıp iyimisin diyip gitti sadece ben orda kıvranırken, Allahtan kasksız hayatta motora binmem düşereken çok feci bir şekilde kafamı yere çarpttım ufak tefek sıyrıklarla atlattım korumalı olduğum için, arkadaşlar hava sıcak diyip asla kasksız dolaşmayın ne zaman ne olucağı belli olmuyor...

sizinle paylaşmak istedim.
görüşmek üzere

Arkadaşım, çok geçmiş olsun. Kasksız, asla!!!
Bu aşırı sıcaklar asfaltı da eritiyor iyice, uzun yol yapacaklar özellikle dikkatli olsunlar. Ani hız değişiminde buzda kayar gibi kayabiliyor motor...
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
286
teşşekürler arkadaşlar gerçekten ucuz atlattım, motorda çok fazla hasar yok ayna kırıldı ve sağ taraf çizildi azcık.
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Geçmiş olsun,

Terbiyesiz herif, zaten adam olsa durur yanına gelirdi.

Başını çarptığında ölebilirdin, kaskın faydası birkez daha ortada.
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
228
Büyük geçmiş olsun arkadaşım. Kavşaklara ve ışıklara (yeşil yansa bile) tedbiri elden bırakmadan girmek lazım. Yayalar bile kendilerini motosikletin önüne atmaktan çekinmiyor, başıma geldiği için biliyorum. Başını da vurmuşsun, baş dönmesi, bulantı, kusma gibi hallerde hemen bir acil servise gitmeni tavsiye ederim.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
çok büyük geçmiş olsun dostum
allah beterinden saklasın umarım son kazan olur
sende bişi olmaması sevindirici
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Büyük geçmiş olsun arkadaş:cat:
Büyük bir tecrübe elde edebilecek şansın olmuş, Allah korumuş:cat: Korumasız, hele kasksız asla olmaaaazzzzz.
Bundan sonra daha dikkat et diyeceğim ama sadece senin dikkatin bir yere kadar koruyor insanı.
Tekrar geçmiş olsun, herkese kazasız belasız sürüşler dilerim:rendeer:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Büyük geçmiş olsun.
verilmiş sadakanız varmış. Koruma icin tebrik ediyorum ayrıca.



Arkadaslar bol bol sadaka verin. belayı musibeti basınızdan def eder.
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
108
sende minibüse yol versene motosiklette senin olan yol yoktur bütün yollar diğer araçlarındır.. neyse geçmiş geçmiş olsun.. dikkat edelim..
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
ben bu sabah kurtardım nasıl oldu bilmiyorum ama ön teker iki kez kaydı.sana geçmiş olsun verilmiş sadakamız varmış
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
geçmiş olsun arkadaşım...ucuz atlatmışsın...her ne olursa olsun(geçiş üstünlüğü falan vs.) ana yolda bile olsanız yinede sağdan soldan gelen öküzlere mümkün olduğunca yol verin arkadaşlar...henüz bu taş kafalara motor kültürünü aktaramadık...bikaç sene daha sabredicez malesef...:pale:
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
geçmiş olsun.. kaskın faydasını bi kerede ben görmüştüm.. artık alışkanlış oldu kasksız asla kullanamıyorum..
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Gecmıs olsun ya nedır bu memlekette boyle ınsanlardan cektıgımız it adamlar.Allahtan korumaların uzerındeymıs ucuz atlatmıssın tekrar gecmıs olsun.
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
743
İnanırmısınız artık bu kaza haberlerini yapanların ağzından okuyunca azda olsa seviniyorum çünkü en azından buraya yazı yazabilecek durum da diye... gerçi sevinmeden ziyade şükür diyelim. Peki ya başkalarının agzından vefat haberlerini okuduklarımız ?? Allah hepimizi korusun ve lütfen yaşadıklarımız için şükredelim kaza yapsak bile hala buraya yazabildiğimiz için şükredelim. Abi geçmiş olsun Allah beterinden saklasın ...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst