kaza yaptım

Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
396
dün gece saat 1 civarında köprüye yaklaşırken kaza yaptım bıraz alkoluydum ve ehlıyetıme el koydular 6 ay sureyle bende ve artcımda vede motorda hasar yok yanlız carptıgım arabanın tamponu dustu kı cınlı motorda bısey yokken sınyal kapagının cıkması dısında enteresandır kaportanın dusmesı neyse 6 ay ehlıyetsız kalıcam 448 ytl cezası war pesın odeyınce 312 ytl olcak sanırım ekstra kaza yaptıgım ıcın odeme yapmam gerekıyomu nereye odemem gerekıyo ve dun b ehlıyetı sınıawına gırmıstım gectıysem b ehlıyetını cıkartabılıyomuyum cok fazla soru sordum sanırım ama cewap werebılırsenız sewınırım
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Öncelikle çok geçmiş olsun...

Alkollü 2 teker kullanmak gerçekten büyük risk...

Başa gelen çekilir... B ehliyetinide alamayacaksın maalesef...
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
Geçmiş olsun. alkol şişede durduğu gibi durmuyor işte..
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Geçmiş olsun..
spacer.gif
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Evet geçmıs olsun Alkollu kullanmam neyse kendıne yaparsın ama Alkolu arkadas tasımanda buyuk sorumluluk neyse zaten basına gelmıs bıde bız üzmeyelım yapacak bısı yok pesın odersen daha ıyı olur ama ehlıyetsız 6 ay senı baya sıkacak gecmıs olsun tekrar.
 
Katılım
14 Ocak 2005
Mesajlar
59
Alkollüyken araç kullanan herkes başına gelecekleri peşinen kabul etmiş sayılır. Eğer içki içecekseniz gideceğiniz yere ya motorla ya da kendi arabanız ile gitmek yerine taksiyi kullanmayı deneyin. Lütfen alkollüyken araç kullanmayın. Kendi hayatınızı hiçe saydığınız gibi size emanet olan artçınızın da hayatını hiçe sayıyorsunuz. Bence olacak şey değil. Kusuruma bakmayın. biraz agresif bir çıkış gibi görünebilir. Ama şu da bir gerçekki yapmış olduğun kazada sen ölsen ya da artçın ölse arkanızdan bir sürü seven kişi göz yaşı dökecekti. Bunları değerlendirin derim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gecmıs olsun abı.....allah yardımcın olsun....
 
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
396
saolun hepınız bı kac soru sormustum daha once kaza yapmıs kısıler warsa bu konuda benı aydınlatabılırlerse sewınırım
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Alkol lü motor kullanmak enteresan :pr:

Geçmiş olsun bi dahaa yapmaa sakın :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Alkollü araç kullanmışsın. Bu kazayı neredeyse bile bile yapmışsın. Geçmiş olsun sana.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öncellikle geçmiş olsun.

Alkollü araç kullanmışsın. Bu kazayı neredeyse bile bile yapmışsın. Geçmiş olsun sana.

Alkollüyken araç kullanan herkes başına gelecekleri peşinen kabul etmiş sayılır. Eğer içki içecekseniz gideceğiniz yere ya motorla ya da kendi arabanız ile gitmek yerine taksiyi kullanmayı deneyin. Lütfen alkollüyken araç kullanmayın. Kendi hayatınızı hiçe saydığınız gibi size emanet olan artçınızın da hayatını hiçe sayıyorsunuz. Bence olacak şey değil. Kusuruma bakmayın. biraz agresif bir çıkış gibi görünebilir. Ama şu da bir gerçekki yapmış olduğun kazada sen ölsen ya da artçın ölse arkanızdan bir sürü seven kişi göz yaşı dökecekti. Bunları değerlendirin derim.

Alkol lü motor kullanmak enteresan :pr:

Geçmiş olsun bi dahaa yapmaa sakın :)

Arkadaşlar çok haklı.

İşin vicdani kısmını geç, alkollüyken yapacağın en ufak yaralamalı bir kazada hakkında ceza davası (hapisle sonuçlanıyor) açılacak. Yaralanan arkadaşın açmasa bile devlet bu davayı açacak, sırf prosedürler için bir avukat tutmak zorunda kalacaksın. Bu en iyi ihtimal. Karşı taraf ise sana yine devlet tarafından açılacak ceza davasının yanısıra hem maddi hem de manevi tazminat davaları açacaktır. Alkolden yapacağın yaralamalı kazalara basın da bastıracaktır. Bir anda hayatın allak bullak olacaktır. Toplumda maganda ilan edilebilirsin, tazminatları ödemek için evini satıp beş parasız kalabilirsin, arkadaş katili olabilirsin, aynı anda hayatının sonuna kadar sakat kalabilirsin. Ölümlü kaza oldu ise hakkında 10 yıl hapis istemiyle dava açılacaktır. Bir de işin vicdani kısmı var tabii, ama sen zaten alkollü olarak bindiğine göre bu kısım seni pek ilgilendirmiyor. Yolunu iyi seçmeni dilerim. Burada hem sana düşüncelerimi yazdım hem de "kızım sana söylüyorum, gelinim sen anla" hesabı diğer alkollü binenlere sesleniyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
207
kendi düşen ağlamaz... ben senin yerinde olsam bu ayıbımı kimseyle paylaşmazdım ve bir daha kesinlike böyle bişi yapmazdım yapsamda kimsenin haberi olmazdı...
neyseki sende ve artçında önemli bişey yok.. büyük geçmiş olsun...
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
paylaşması yerinde olmuş bu şekilde binen kişilere örnek olup alkollü araç kullanıp kaza yapmanın ne kadar ciddi bir olay olduğu yeniden öğrenilmiş oldu
temennim o ki kimse alkollü olarak trafiğe çıkmasın ve kazaya sebep olmasın
geçmiş olsun yaşananlardan bir şeyler öğrenmek gerek. senin yaşadıklarından da bizlerde bir şeyler öğrenmiş olalım:rendeer:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
kendi canından sen sorumlusun.
yazacak çok şey var ama tartışma olmasın diye geçiyorum.

kısaca şunu söyleyeceğim;
kimsenin içkisi beni ilgilendirmez.
fakat alkol alıp, benim de bulunduğum trafiğe çıkmayın.
sizin dışınızdaki insanların canına ve malına kastetmeyin. :bounce:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
geçmiş olsun
çok ucuz atlatmışsınnn
b ehliyetide 6 ay beklemen gerekecek malesef
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
409
Bu olayla neyi öğrenmiş oluyoruz?

alkollü olarak başta 2 teker olmak üzere hiçbir araç kulanmıyormuşuz.:bounce:
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
480
Beşiktaşlı hemşerim, çok geçmiş olun, aman dikkat et bi daha kaptırma ehliyetini kaç promil çıktı ?
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
88
Geçmiş olsun kardeş! Bildiğim kadarıyla ehliyetin sınıfı farketmiyo! Birisinde alkollü sürdüysen (motorda) arabayı genelde ayık kullanırım ben! Valla! Diyemicene göre , hadi sen dedin karşındakiler yemicene göre 6 ay ehliyetsiz kaldın demektir! Kal da akıllan! Hayır kendini düşünmüyon bari aileni sevdiklerini düşün...! Alkollü motor kullanmak! Allah akıl fikir versin!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst