Kaza Yaptim

Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
46
Biz 25 sene okul okuruz, sonra ösym sınav yapar bizi bi de oraya yazar dışına taşırmayın, ne uğruna 1000ytl maaş memuriyet için, ama orada okeyin başından kaldırıp 2400 ytl maaşla çalıştırdıklar ahmaklar için de bir dışına taşırmama eğitimi verilmesi gerek bizim gibi 25 sene değil ama hiç olmazsa 6 aylık hizmetiçi eğitim...Büyük geçmiş olsun güzel arkadaşım.Burası Türkiye, hepimiz dikkat etmeliyiz, normal şartlara göre değil Türkiye şartlarına göre davranmalıyız...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşım eğer motoru kiraladıysan git 1 haftalık motoru kirala ama onlara teslim etme. bu kira işlerinde çok pis şeyler döner. benden söylemesi. sana dünya kadar masraf çıkartırlar şimdi. onların motorları kaskolu zaten yani ücretsiz yaptırıyorlar aslında ama senden bir dünya para alıyorlar. zaten şunu unutmayın; rent a car ve böyle kiralama şirketleri asıl parayı siz kaza yaptığınızda kazanırlar.

al motoru kendin yaptır daha ucuza gelir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst