Biz 25 sene okul okuruz, sonra ösym sınav yapar bizi bi de oraya yazar dışına taşırmayın, ne uğruna 1000ytl maaş memuriyet için, ama orada okeyin başından kaldırıp 2400 ytl maaşla çalıştırdıklar ahmaklar için de bir dışına taşırmama eğitimi verilmesi gerek bizim gibi 25 sene değil ama hiç olmazsa 6 aylık hizmetiçi eğitim...Büyük geçmiş olsun güzel arkadaşım.Burası Türkiye, hepimiz dikkat etmeliyiz, normal şartlara göre değil Türkiye şartlarına göre davranmalıyız...