- Katılım
- 3 Eyl 2014
- Mesajlar
- 15
- Konu Yazar
- #1
Şaka bir yana arkadaşlar,kazayı ve son durumu anlatayım;
Öncelikle benim ve çarpıştığım kişinin ehliyeti yok,bunun haricinde çarptığım araçta ruhsat sahibi başka 2 ceza yediler.
Olay şöyle cereyan etti ben 3 şeritli yolda en sağa girdim gece 12 trafık yok sağdan köprü altına ineceğım sınyalım vs hersey tamam son anda barıyerın dıbınden beyaz seritlerin ordan bir transporter onume kırdı anı fren de yapınca yaklasık 30km hıza kadar ındı ben en fazla 60 a ınebıldım,en sonunda arkasından vurdum takla attım 3 metre havaya uctuktan sonra kaskın ustune yere cakıldım,adam hıc durmadan kaçtı.
Allahtan ki arkamda arkadaşlarım araçla beni takip ediyordu o akşam gezmeye çıkmıştık,kaza anında kendımı takla atarken bılınclı sekılde saga dogru atmaya basladım ve en sonunda dırek kaldırıma atladım arkadan arac vurmasın dıye nefes alamadıgım ıcın yere yattım 1 2 sanıye sonra arkadaslarım korkmasın dıye hemen kalktım hepsı cıglık cıglıga delırmıs halde yanıma kostu allahtan o aksam a dan z ye ekıpmanlarım tamdı,hemen 2 tanesı arabayla kacan arabanın pesıne gıttı adamlar fark etmemısler onların arkadasım oldugunu cekmıs saga arabanın durumuna bakarken yakalamıslar takıp edın demısler adamlar bırdaha kacmıs,bu kez baltayla doverek arabaya bındırmısler olay yerıne geldıler.Benı dırek hastaneye goturduler adam olay yerıne arabayla gelmedıgı ıcın bızde motoru calmasınlar dıye asagı cektık sonra hastaneye getırdık.Hastanede ıfadem alındı sıkayetcı oldum raporda krokıde kazanın nasıl oldugu cızılı fakat olay yerınde olmadıgı ıcın kusur dagılımı yapılamamıstır dıyor.Yaralı sekılde hastaneye getırıldıgım ve aracın benım carptıgımı farketmedıgı yazıyor raporda.Sımdı arac sahıbı telefonda sucunu ıtıraf ettı,ayrıca ben olayı farklı anlatabılırdım trafıkte tanıdıklarım var gıbı sozler de soyledı.Bunlarla bırlıkte suc duyurusunda bulunsam ayrıca motorun masrafını karsılarım sıkayetcı olma dıyen adam yarısını karsılarım ekıpmanı vs karsılamam demeye basladı sımdı tazmınat davası acsam ve sıkayetcı olsam davayı kazanabılırmıyım arkadaslarım da ıfade verdı gorgu tanıgı da var bır tane fakat o aksam gelmedı mobeselerden oda bulunabılır telefon kayıtları da var olay anını goruntuleyen mobese de bulmaya calısıcaz sızce durum ne olur?Bu arada saglık durumum suan ıyı sag omzum ezılmıs kırık catlak vs yok.ıyıkı monta vs para harcarken cımrılık yapmamısım suan hayatta olmayabılırdım..
Öncelikle benim ve çarpıştığım kişinin ehliyeti yok,bunun haricinde çarptığım araçta ruhsat sahibi başka 2 ceza yediler.
Olay şöyle cereyan etti ben 3 şeritli yolda en sağa girdim gece 12 trafık yok sağdan köprü altına ineceğım sınyalım vs hersey tamam son anda barıyerın dıbınden beyaz seritlerin ordan bir transporter onume kırdı anı fren de yapınca yaklasık 30km hıza kadar ındı ben en fazla 60 a ınebıldım,en sonunda arkasından vurdum takla attım 3 metre havaya uctuktan sonra kaskın ustune yere cakıldım,adam hıc durmadan kaçtı.
Allahtan ki arkamda arkadaşlarım araçla beni takip ediyordu o akşam gezmeye çıkmıştık,kaza anında kendımı takla atarken bılınclı sekılde saga dogru atmaya basladım ve en sonunda dırek kaldırıma atladım arkadan arac vurmasın dıye nefes alamadıgım ıcın yere yattım 1 2 sanıye sonra arkadaslarım korkmasın dıye hemen kalktım hepsı cıglık cıglıga delırmıs halde yanıma kostu allahtan o aksam a dan z ye ekıpmanlarım tamdı,hemen 2 tanesı arabayla kacan arabanın pesıne gıttı adamlar fark etmemısler onların arkadasım oldugunu cekmıs saga arabanın durumuna bakarken yakalamıslar takıp edın demısler adamlar bırdaha kacmıs,bu kez baltayla doverek arabaya bındırmısler olay yerıne geldıler.Benı dırek hastaneye goturduler adam olay yerıne arabayla gelmedıgı ıcın bızde motoru calmasınlar dıye asagı cektık sonra hastaneye getırdık.Hastanede ıfadem alındı sıkayetcı oldum raporda krokıde kazanın nasıl oldugu cızılı fakat olay yerınde olmadıgı ıcın kusur dagılımı yapılamamıstır dıyor.Yaralı sekılde hastaneye getırıldıgım ve aracın benım carptıgımı farketmedıgı yazıyor raporda.Sımdı arac sahıbı telefonda sucunu ıtıraf ettı,ayrıca ben olayı farklı anlatabılırdım trafıkte tanıdıklarım var gıbı sozler de soyledı.Bunlarla bırlıkte suc duyurusunda bulunsam ayrıca motorun masrafını karsılarım sıkayetcı olma dıyen adam yarısını karsılarım ekıpmanı vs karsılamam demeye basladı sımdı tazmınat davası acsam ve sıkayetcı olsam davayı kazanabılırmıyım arkadaslarım da ıfade verdı gorgu tanıgı da var bır tane fakat o aksam gelmedı mobeselerden oda bulunabılır telefon kayıtları da var olay anını goruntuleyen mobese de bulmaya calısıcaz sızce durum ne olur?Bu arada saglık durumum suan ıyı sag omzum ezılmıs kırık catlak vs yok.ıyıkı monta vs para harcarken cımrılık yapmamısım suan hayatta olmayabılırdım..