- Katılım
- 11 Tem 2007
- Mesajlar
- 88
- Konu Yazar
- #1
Herkese hayırlı günler arkadaşlar 9 ekim cuma gecesi yani cumartesinin ilk saatleri 1 civarında atakentte bir kaza yaptım dilim döndüğünce anlatayım;
Minübüscü arkadaş benzinlikten çıkmış sağ şeritten yoluna devam ediyor bende sol şeritte 60 70 km hızla gidiyorum 600f var buarada bende önümde bir taksi vardı o bastı gitti minübüs bir anda 10 15 m. ilerimdeki sokağa girmeye çalıştı bir anda ne olduğunu anlamadım fren yaptım arka kaydı sola doğru yatırıyordum motoru motor ters tarafa takla atar gibi yapıştırdı beni yere.Ben sokağın başında düşmüşüm motor sokağın öbür kaldırımına sürüklenmiş 12 metreymiş benle motorun mesafesi ambulans felan hastaneye gittik neden o yola çıktığımı felan hatırlamıyorum hastanede başımda ailem felan polisler bi yandan bişeyler diyolar bi yandan doktorlar sağ omzumda köprücük kemiği kırık ona bişeyler yyapıyolar minübüscü işi bırakıcam çoluğum çocuğum var kalbim ağrıyor felan diyor polis bana o arada bi kağıt imzalattı ve şikayetçimisin dedi hastaneden çıkayım bir olaya bakalım dedim bi karmaşa oldu çoluğu çocuğu var hatadır şikayetçi değiliz dedik.
Ve bugün karakoldan kaza raporunu alınca suçun bizde olduğunu öğrendim tamamen bir hüsrana uğradık kaza özetinde : sola manevra yapan aracı görüp hızını düşürmek istemiş fakat direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu motosikletiyle beraber sürücüsü sağ yan tarafa yatarak yaklaşık 12 mt. kaydıktan sonra durabilmiş.Bu kazanın oluşumunda ... plakalı aracın sürücüsü 2918 sayılı ktk da belirtilen sürücü tali kusurlarından ''47/1d'' (dikkatsiz ve tedbirsiz araç kullanmak ) kuralını ihlal etmiştir.
ve şekilde minübüs sadece sol şeride kafasını göstermiş gibi duruyor.Oysa minübüs yanlamasına duruyordu caddede sol şeriti komple kapatmış hiç bir ara görmediğimden motoru yatırdım ve bugün karakola gittik çünkü motorda sağ taraf baya baya gitmiş biçimde parça değişirse eğer 3 4 bin lira rahat masraf var karakolda baya tepkili karşılandık diyorlarki motosikletin sol şeritten gitmesi yasak adam sağ şeritten sol sokağa giriyor bakmıyor yola buna birşey demiyolar resmen bize minübüscüyü savunuyorlar minübüse çarpsaydın suçlu olurdun ama dokunmamıssın çarpsam zaten yandan yapışıcaktım ölürdüm heralde adamda hastanede bana diyor yatırdı da kurtuldu bn suçluyum kendimi bir anda orta şeritte buldum felan ayrıca benim ifade tutanağımda demediğim şeyler yazıyor biraz hızlı gidiyordum duramadım kaydım düştüm gibi şeyler yazıyor bilinçli olarak yatırdım motoru hatta arasokağa girebilirmiyim diye düşündüm ama kaldırımda yuwarlak demirler vardı onlara çarpmamalıydım.
Daha şaşırılcak çok şey var benim sormak istediklerim polisle işbirliği yaptılar gibi düşünüyorum.Motosiklet gerçekten sol şeritten gidemezmi saçma geldi ama polisin bu iddasına cevap versem kavga çıkıcaktı nerdeyse adamın çoluğunu çocuğunu düşündük diye bu masrafı kendimde ödemeyeceğim o adama ödettireceğim kararlıyım bilgili kişiler bu konuya yorumlarını bekliyorum.
Ben iyiyim şuanda çok şükür sağ omzumun köprücük kemiğim kırık korse taktılar omuriliğim kaburgalarım ağrıyo ve sırtımın sağında yanıklar ve onlar biraz zorluyorlar beni acıdan sağ kolumu oynatmakta zorluk çekiyorum.
Yanlış birşey yazdıysam özür dilerim.Konuyu tamamen sizlere danışmak için açtım.
Minübüscü arkadaş benzinlikten çıkmış sağ şeritten yoluna devam ediyor bende sol şeritte 60 70 km hızla gidiyorum 600f var buarada bende önümde bir taksi vardı o bastı gitti minübüs bir anda 10 15 m. ilerimdeki sokağa girmeye çalıştı bir anda ne olduğunu anlamadım fren yaptım arka kaydı sola doğru yatırıyordum motoru motor ters tarafa takla atar gibi yapıştırdı beni yere.Ben sokağın başında düşmüşüm motor sokağın öbür kaldırımına sürüklenmiş 12 metreymiş benle motorun mesafesi ambulans felan hastaneye gittik neden o yola çıktığımı felan hatırlamıyorum hastanede başımda ailem felan polisler bi yandan bişeyler diyolar bi yandan doktorlar sağ omzumda köprücük kemiği kırık ona bişeyler yyapıyolar minübüscü işi bırakıcam çoluğum çocuğum var kalbim ağrıyor felan diyor polis bana o arada bi kağıt imzalattı ve şikayetçimisin dedi hastaneden çıkayım bir olaya bakalım dedim bi karmaşa oldu çoluğu çocuğu var hatadır şikayetçi değiliz dedik.
Ve bugün karakoldan kaza raporunu alınca suçun bizde olduğunu öğrendim tamamen bir hüsrana uğradık kaza özetinde : sola manevra yapan aracı görüp hızını düşürmek istemiş fakat direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu motosikletiyle beraber sürücüsü sağ yan tarafa yatarak yaklaşık 12 mt. kaydıktan sonra durabilmiş.Bu kazanın oluşumunda ... plakalı aracın sürücüsü 2918 sayılı ktk da belirtilen sürücü tali kusurlarından ''47/1d'' (dikkatsiz ve tedbirsiz araç kullanmak ) kuralını ihlal etmiştir.
ve şekilde minübüs sadece sol şeride kafasını göstermiş gibi duruyor.Oysa minübüs yanlamasına duruyordu caddede sol şeriti komple kapatmış hiç bir ara görmediğimden motoru yatırdım ve bugün karakola gittik çünkü motorda sağ taraf baya baya gitmiş biçimde parça değişirse eğer 3 4 bin lira rahat masraf var karakolda baya tepkili karşılandık diyorlarki motosikletin sol şeritten gitmesi yasak adam sağ şeritten sol sokağa giriyor bakmıyor yola buna birşey demiyolar resmen bize minübüscüyü savunuyorlar minübüse çarpsaydın suçlu olurdun ama dokunmamıssın çarpsam zaten yandan yapışıcaktım ölürdüm heralde adamda hastanede bana diyor yatırdı da kurtuldu bn suçluyum kendimi bir anda orta şeritte buldum felan ayrıca benim ifade tutanağımda demediğim şeyler yazıyor biraz hızlı gidiyordum duramadım kaydım düştüm gibi şeyler yazıyor bilinçli olarak yatırdım motoru hatta arasokağa girebilirmiyim diye düşündüm ama kaldırımda yuwarlak demirler vardı onlara çarpmamalıydım.
Daha şaşırılcak çok şey var benim sormak istediklerim polisle işbirliği yaptılar gibi düşünüyorum.Motosiklet gerçekten sol şeritten gidemezmi saçma geldi ama polisin bu iddasına cevap versem kavga çıkıcaktı nerdeyse adamın çoluğunu çocuğunu düşündük diye bu masrafı kendimde ödemeyeceğim o adama ödettireceğim kararlıyım bilgili kişiler bu konuya yorumlarını bekliyorum.
Ben iyiyim şuanda çok şükür sağ omzumun köprücük kemiğim kırık korse taktılar omuriliğim kaburgalarım ağrıyo ve sırtımın sağında yanıklar ve onlar biraz zorluyorlar beni acıdan sağ kolumu oynatmakta zorluk çekiyorum.
Yanlış birşey yazdıysam özür dilerim.Konuyu tamamen sizlere danışmak için açtım.