Kaza yaptım :( asya 125cc&wolkswagen polo

Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
433
büyük geçmiş olsun...korumaların eksikmiş ve ehliyet tabi...herşeyin tam olsa ne güsel hiç problem yaşamayacaktın...allah beterinden saklasın...tekrar geçmiş olsun...dün bende ybr den düştüm bi de emanet motordu...allahtan sadece ayna kırıldı...selamlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst