büyük geçmiş olsun...korumaların eksikmiş ve ehliyet tabi...herşeyin tam olsa ne güsel hiç problem yaşamayacaktın...allah beterinden saklasın...tekrar geçmiş olsun...dün bende ybr den düştüm bi de emanet motordu...allahtan sadece ayna kırıldı...selamlar