- Katılım
- 28 Eki 2005
- Mesajlar
- 35
- Konu Yazar
- #1
piaggio 125 im var ve gercekten güzel bi motor bastımı giden cinsten..
neyse gecen akşam başımdan gecen bir olayı anlatıcam..
akşam saat 22:00 civarı işteydim ve cok acil eve gitmem gerekti bende baya süratli bi şekilde sehir içinde eve gitmeye calışıyorum**
yollar cok dolu olmasada istanbul trafiği ve istanbul trafiğinden daha tehlikeli olan istanbul şoförleri ben kaptırdım gidiorum abi ve yol boş ama her zamanki gibi yol kenarında park halinde arçlar mevcut..yaklaşık 70 km hızla giderken hiç soluna bakmadan park halindeki araç capraz olarak yola cıktı aramızda 70-80 metre var ve ben o hızla gidiyorken direk arkasına doğru yaklaştım arka freni sıktım motor savrulmaya basladı ön frenide sıktım ama asırı değil gende duramadım araba gidiyorken bende sol arka kapısına yapıştım paldır küldür ama ALLAH korudu valla.arabaya carbarken kolumu gövdemle kapı arassında siper yaptım..
neyse ben carptıktan sonra motor tam düşüyodu motoru yere düşmeden onuda tuttun ve bu olaylar yolun ortasında her an baska bir arabnın carpması an meselesi..carptığım arac kenara cekti bende yanına gittim o sinirle biraz bağırdım işte.arabada iki tane genç vardı arabalarıda faça zaten işte olur trafikte cistak cistak gezenler onlardan.neyse biraz konuştuk olay büyümesin diye zaten acelemde vardı ben kaçtım..
dipnot:kaskım vardı...kask ihmale gelmez....
neyse gecen akşam başımdan gecen bir olayı anlatıcam..
akşam saat 22:00 civarı işteydim ve cok acil eve gitmem gerekti bende baya süratli bi şekilde sehir içinde eve gitmeye calışıyorum**
yollar cok dolu olmasada istanbul trafiği ve istanbul trafiğinden daha tehlikeli olan istanbul şoförleri ben kaptırdım gidiorum abi ve yol boş ama her zamanki gibi yol kenarında park halinde arçlar mevcut..yaklaşık 70 km hızla giderken hiç soluna bakmadan park halindeki araç capraz olarak yola cıktı aramızda 70-80 metre var ve ben o hızla gidiyorken direk arkasına doğru yaklaştım arka freni sıktım motor savrulmaya basladı ön frenide sıktım ama asırı değil gende duramadım araba gidiyorken bende sol arka kapısına yapıştım paldır küldür ama ALLAH korudu valla.arabaya carbarken kolumu gövdemle kapı arassında siper yaptım..
neyse ben carptıktan sonra motor tam düşüyodu motoru yere düşmeden onuda tuttun ve bu olaylar yolun ortasında her an baska bir arabnın carpması an meselesi..carptığım arac kenara cekti bende yanına gittim o sinirle biraz bağırdım işte.arabada iki tane genç vardı arabalarıda faça zaten işte olur trafikte cistak cistak gezenler onlardan.neyse biraz konuştuk olay büyümesin diye zaten acelemde vardı ben kaçtım..
dipnot:kaskım vardı...kask ihmale gelmez....