Kaza yapanlar kervanına bende katıldım...

Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
Büyük geçmiş olsun beterin beteride vardır serçe parmağın zarar görmüş gönül isterdiki hiç bir çizik almadan kurtulman.

Bİrde Eldiven kullanıyormuydun.:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok geçmiş olsun :(
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
Offffff çok kötü olmuş, çok üzüldüm Allah yar ve yardımcın olsun, yazık olmuş. Sürücüde Allahından bulur inşaallah.
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
çok soguk kanlı anlatmışsın çok üzücü olay kaza vs degil ya sorun sorun saglıgımızdan olması böle kansızlar yüzünden saglıgımızı kaybetmemiz sorun çok geçmişolsun Allah beterinden saklasın motor kullanıpta kaza yapmıyacak biri daha görmedim ben bile kendimden cok emindim ama olan oldu inşallah kısa sürede saglıgına kavuşursun
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
Çok geçmiş olsun dostum sakın işin peşini bırakma, bu gibi şerefsizlere haddini bildirmek şart
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Öok öok gecmiş olsun gercekten cok üzüldüm umarım sorumluları bulabilirsiniz.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
kardeş geçmiş olsun , allah beterinden korusun ne diyelim..
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Çok geçmiş olsun.:pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst