Kaza sonrası Motosikletimin son hali

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
geçmiş olsun dostum. sadece kafa grenajı hasar görmüş sanırım ucuz atlatmışın
 
Katılım
18 Tem 2014
Mesajlar
556
son fotoğrafta motor bloğu üzerinde 1000cm3 mü yazıyor:silent:


::shifty2:::shifty2:::shifty2:::shifty2: YBR'min 1000lik olduğunu kimse bilmemeli :mrgreen: haci o motorun içindeki yağın litresi ya :cherry:

geçmiş olsun dostum. sadece kafa grenajı hasar görmüş sanırım ucuz atlatmışın

Teşekkürler :)Ahh ahh o dizlikte olucaktı ki burda başınızı ağrıtmazdım :) ufak çaplı yüksek ağrılı bir diz kapağı çizilmesi haricinde bende birşey yoktur.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Ağu 2013
Mesajlar
655
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun, ciddi bir hasar görünmüyor motorda, ucuz atlatmışsınız. Ama kalp kırıcı yorumları neden beklediğinizi anlamadım, kaza yapmak suç mu oldu. Dizlik takmadıysan takmamışsın bunda ne var ki, sanki herkes sütten çıkmış ak kaşık.
bu arada fotoğraflar da çok güzel, neyle çektiniz acaba?
 
Katılım
18 Tem 2014
Mesajlar
556
Geçmiş olsun, ciddi bir hasar görünmüyor motorda, ucuz atlatmışsınız. Ama kalp kırıcı yorumları neden beklediğinizi anlamadım, kaza yapmak suç mu oldu. Dizlik takmadıysan takmamışsın bunda ne var ki, sanki herkes sütten çıkmış ak kaşık.
bu arada fotoğraflar da çok güzel, neyle çektiniz acaba?

Teşekkürler :) daha önceki kazalarımda ve açtığım konularda sürekli taşlandım o yüzden :D hocam LG2 kamerası özel optik moptik bişey yok yani :cherry:
 
Katılım
19 Eyl 2015
Mesajlar
353
Dostum geçmiş olsun, tekrarlanmaması dileğiyle. Şunu da söylemeden edemeyeceğim ilk fotoğrafta aynaları öyle görünce aklıma bu geldi :queen:

 
Katılım
15 Ara 2014
Mesajlar
1,570
Koruma demirlerinin sadece motoru koruması gerektiğini düşünen arkadaşlar her halde hiç yan yatmadılar; yatmasınlar da... Bu yamahadaki koruma demirinden - şekil olarak bu şekilde olandan- taktırmıştım motora ilk. Yandaki fotoğraf hala o zamandan kalmıştır. Bu şekildeki bir koruma demiri eni dar olduğundan ayağınız dışarda kalıyor; yan yattığınızda motoru koruyor, ama motor bloğu ayağınıza biniyor.

Böyle bir yan yatma sonucu ilk iş o koruma demirini değiştirmek oldu. Yanlara doğru yelpaze gibi açılan, ayağın tamamını kapsayan, motor yan yatsa da yükü ayağa bindirmeyecek kadar geniş bir koruma demiri ile değiştirdim.

Motosiklette şekil bozuyor diye koruma demiri taktırmak istemeyenler olabilir. Ayrı konu.. Ama korusun diye koruma demiri taktıracak arkadaşlara tavsiyem, motor bloğunun çizilmemesini düşündüğünüz kadar yan yattığınızda yükün ayağınıza binip binmediğini de düşünün; dar koruma demiri taktırmayın. Koruma demirinin ayak tarağınızın tamamını, ayak parmaklarınızın tamamını kapsayacak kadar geniş olduğunu kontrol edin.

Kontrollü bir şekilde iki kişiye motosikletinizi önden arkadan tutturup, siz üstündeyken yan da yatırtabilirsiniz; ayağınız sıkışıyorsa, o koruma demirinden motora hayır gelebilir, ayağınıza hayır gelmez... Elinde başka koruma demiri olmadığından ille de takmak isteyen satıcıdan da uzak durun; motor sonuçta onun ayağının üstüne yatmayacak...
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
tecrübe yaşamışsın , güzel dersler çıkarmışsın.

ancak ben en önemli dersi çıkarmadığını düşünüyorum.
sen lastiği de değişsen dizlik de taksan istersen robokop ol , önemli olan kazayı yapmamak bence.
kulaklıkla müzük dinlemişsin ama %100 o suçlu değil bence.
belki hızlıydın , belki agresif kullanıyorsun. bunları da değerlendir bence.
 
Katılım
3 Tem 2014
Mesajlar
499
Geçmiş olsun. Allahım tekrar yaşatmasın inşallah. Çok zor gerçekten. Kaza gerçekten bizleri çok etkiliyor. Bir anda her şeyden soğuyorsun. O en sevdiğimiz motosikletimiz bile o andan sonra gözümüze görünmüyor bile.

Benimde seninkine benzer ama araca temas etmeden bir düşmüşlüğüm oldu. Önümdeki araç birden durunca sol tarafı boştu gidonu sola ani manevra ile kırdım bir baktım yan yatmışım. Koruma demirleri sayesinde motorum da çizik dahi olmadı ama benim sol ayağım motorun altında kalmıştı. Kalktığımda müthiş bir ağrı ile zor şer evime gittim. Eve gidene kadar o kullanmaktan ne kadar zevk aldığım motorun vites geçişleri bana ızdırab olmuştu. Allahtan doku zedelenmesi ile yırttım ve bir ay üzerine zor şer basmıştım. Büyük sıkıntı. İki hafta rapor vermişti doktor.

Bu olayın üzerinden iki ay motor kullanamadım. İki ayın sonunda hemen markalı lastik ile üzerindekileri değiştirdim. Şu an içim rahat.Hergün 34km işe gidip geliyorum. Gerisi allahtan.
 
Katılım
1 Mar 2015
Mesajlar
100
bir musibet bin nasihatten iyidir. bardağa dolu tarafından bakalım.
bu tarz küçük kazalar büyük kazaları engeller kanısındayım.
artık daha dikkatli olursun... geçmiş olsun..
 
Katılım
4 May 2015
Mesajlar
1,174
Geçmiş olsun bende düştüğümde çok şükür kafamı vurmadan direk dizimin üstüne uçtum ama dizlik vardı. En sevmediğim ekipman dizlik olsada takıyorum eksiksiz artık.
 
Katılım
18 Tem 2014
Mesajlar
556
"MÜZİĞİNİZ, MOTORUNUZUN SESİ OLSUN" arkadaşlar.

Çok güzel söyledin üstad teşekkürler :)

Geçmiş olsun bende düştüğümde çok şükür kafamı vurmadan direk dizimin üstüne uçtum ama dizlik vardı. En sevmediğim ekipman dizlik olsada takıyorum eksiksiz artık.

Teşekkürler :) Artık emin olabilirsin ki en ufak bir ekipman bile eksikse, motosiklet sürmem :)

bir musibet bin nasihatten iyidir. bardağa dolu tarafından bakalım.
bu tarz küçük kazalar büyük kazaları engeller kanısındayım.
artık daha dikkatli olursun... geçmiş olsun..

Teşekkürler :) Bir noktada düşüncen evet doğru artık daha dikkatli ve temkinliyim :)

Geçmiş olsun. Allahım tekrar yaşatmasın inşallah. Çok zor gerçekten. Kaza gerçekten bizleri çok etkiliyor. Bir anda her şeyden soğuyorsun. O en sevdiğimiz motosikletimiz bile o andan sonra gözümüze görünmüyor bile.

Benimde seninkine benzer ama araca temas etmeden bir düşmüşlüğüm oldu. Önümdeki araç birden durunca sol tarafı boştu gidonu sola ani manevra ile kırdım bir baktım yan yatmışım. Koruma demirleri sayesinde motorum da çizik dahi olmadı ama benim sol ayağım motorun altında kalmıştı. Kalktığımda müthiş bir ağrı ile zor şer evime gittim. Eve gidene kadar o kullanmaktan ne kadar zevk aldığım motorun vites geçişleri bana ızdırab olmuştu. Allahtan doku zedelenmesi ile yırttım ve bir ay üzerine zor şer basmıştım. Büyük sıkıntı. İki hafta rapor vermişti doktor.

Bu olayın üzerinden iki ay motor kullanamadım. İki ayın sonunda hemen markalı lastik ile üzerindekileri değiştirdim. Şu an içim rahat.Hergün 34km işe gidip geliyorum. Gerisi allahtan.

Teşekkürler :) Hemen hemen aynı dertten dolayı kaza yaşamışız ikimizde :) Sana da büyük geçmiş olsun umarım şuan kalıcı bir hasar yoktur. Bende maddi durumları yerine getirdikten sonra lastikleri değiştircem kesinlikle :) Allah kaza bela vermesin :)

tecrübe yaşamışsın , güzel dersler çıkarmışsın.

ancak ben en önemli dersi çıkarmadığını düşünüyorum.
sen lastiği de değişsen dizlik de taksan istersen robokop ol , önemli olan kazayı yapmamak bence.
kulaklıkla müzük dinlemişsin ama %100 o suçlu değil bence.
belki hızlıydın , belki agresif kullanıyorsun. bunları da değerlendir bence.

Demek istediğinizi pek anlayamadım doğrusu. Ne lastiğe nede müziğe suç atmıyorum. Suç benim kabul ediyorum çünkü kulaklı kullananda bendim lastiğime güvenip yola çıkanda bendim. Yani ders çıkarmadın demişsiniz de daha ne yapabilirim onu düşündüm ?

Koruma demirlerinin sadece motoru koruması gerektiğini düşünen arkadaşlar her halde hiç yan yatmadılar; yatmasınlar da... Bu yamahadaki koruma demirinden - şekil olarak bu şekilde olandan- taktırmıştım motora ilk. Yandaki fotoğraf hala o zamandan kalmıştır. Bu şekildeki bir koruma demiri eni dar olduğundan ayağınız dışarda kalıyor; yan yattığınızda motoru koruyor, ama motor bloğu ayağınıza biniyor.

Böyle bir yan yatma sonucu ilk iş o koruma demirini değiştirmek oldu. Yanlara doğru yelpaze gibi açılan, ayağın tamamını kapsayan, motor yan yatsa da yükü ayağa bindirmeyecek kadar geniş bir koruma demiri ile değiştirdim.

Motosiklette şekil bozuyor diye koruma demiri taktırmak istemeyenler olabilir. Ayrı konu.. Ama korusun diye koruma demiri taktıracak arkadaşlara tavsiyem, motor bloğunun çizilmemesini düşündüğünüz kadar yan yattığınızda yükün ayağınıza binip binmediğini de düşünün; dar koruma demiri taktırmayın. Koruma demirinin ayak tarağınızın tamamını, ayak parmaklarınızın tamamını kapsayacak kadar geniş olduğunu kontrol edin.

Kontrollü bir şekilde iki kişiye motosikletinizi önden arkadan tutturup, siz üstündeyken yan da yatırtabilirsiniz; ayağınız sıkışıyorsa, o koruma demirinden motora hayır gelebilir, ayağınıza hayır gelmez... Elinde başka koruma demiri olmadığından ille de takmak isteyen satıcıdan da uzak durun; motor sonuçta onun ayağının üstüne yatmayacak...

Görüşlerinizi okudum aslında haklısın bunun için kendime adıma birşeyler düşenebilirim teşekkürler bilgilendirme için :)

Dostum geçmiş olsun, tekrarlanmaması dileğiyle. Şunu da söylemeden edemeyeceğim ilk fotoğrafta aynaları öyle görünce aklıma bu geldi :queen:

[url]http://i.hizliresim.com/Ng3orN.png[/url]

Teşekkürler :) Artık aklın nerdeyse bro :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst