- Katılım
- 1 Ağu 2020
- Mesajlar
- 24
- Konu Yazar
- #1
Dostlar merhaba daha önceden de konu açmıştım bir motosiklet kazası geçirdim küçük bir kaza değildi 2020 Mayıs ayında 0 aldığım CFMOTO 150 NK modeli motosikletim perte ayırmak zorunda kaldım. Kaza da %100 karşı tarafın suçlu olduğuna dair emniyetten kaza raporu çıktı. Yaklaşık 2 haftalık süreçten sonra karşı tarafın sigortası motorumla ilgili son kararı verdi ve pert dedi bu durum gereğinden fazla uzun sürdü. Bugün beni arayıp şöyle bir belge yolladılar;

Belirledikleri aracın rayiç bedelini yani anladığım kadarıyla piyasa fiyatını bana bu belgeyle ilettiler.
Sonrasında imzalamam gereken 3 belge daha yolladılar ve belgenin birinde şu ibareler geçiyordu;

Sovtaj bedelini ilk defa duydum ve internetten araştırdığım zaman bilgi açığımı kapatacak pek bir şey bulamadım. Sovtaj bedeli nedir ? ve ben bu belgelere imza attığım zaman şahsıma 10,750.00 TL mi geçecek yoksa Rayiç bedelini mi alacağım Rayiç bedeli olan 16,000.00 TL'yi mi alacağım ? Eğer rayiç bedelini alacaksam benim için pek sıkıntı olmuyor ama diğer ücret asla kabul edilebilir değil sonuçta forumdaki ortalama yaşın çokça altındayım 20 yaşında üniversite öğrencisiyim motosikleti krediyle aldım ve 2 yıl daha kendim borcunu ödeyeceğim. Bir yanlışlık yapıp üzülmek istemiyorum bu işten anlayan varsa eğer siz büyüklerimden yardımcı olursanız çok sevirim. Teşekkür ederim

Belirledikleri aracın rayiç bedelini yani anladığım kadarıyla piyasa fiyatını bana bu belgeyle ilettiler.
Sonrasında imzalamam gereken 3 belge daha yolladılar ve belgenin birinde şu ibareler geçiyordu;

Sovtaj bedelini ilk defa duydum ve internetten araştırdığım zaman bilgi açığımı kapatacak pek bir şey bulamadım. Sovtaj bedeli nedir ? ve ben bu belgelere imza attığım zaman şahsıma 10,750.00 TL mi geçecek yoksa Rayiç bedelini mi alacağım Rayiç bedeli olan 16,000.00 TL'yi mi alacağım ? Eğer rayiç bedelini alacaksam benim için pek sıkıntı olmuyor ama diğer ücret asla kabul edilebilir değil sonuçta forumdaki ortalama yaşın çokça altındayım 20 yaşında üniversite öğrencisiyim motosikleti krediyle aldım ve 2 yıl daha kendim borcunu ödeyeceğim. Bir yanlışlık yapıp üzülmek istemiyorum bu işten anlayan varsa eğer siz büyüklerimden yardımcı olursanız çok sevirim. Teşekkür ederim