Kaza Sonrası Maluliyet Raporu

Katılım
22 Haz 2022
Mesajlar
6
Arkadaşlar merhaba.
Ankara'da beş ay önce karşı tarafın kusurlu bulunduğu bir kaza yapmıştım. Omzum ve diz kapağım kırıldı.
Gazi Üniversitesi'nde ameliyat oldum. Şu an avukatım benden maddi tazminat için kaza sonrası maluliyet raporu, heyet raporu, adli kurul raporu ya da adına ne derseniz, hani 'bu adam yüzde iki kusurludur' denilen rapor varya, onu istiyor. Ben de hastanenin rapor bölümüne geliyorum anlatıyorum derdimi onlar da bana savcılıktan yazı gelmesi lazım diyorlar. Arıyorum avukatı böyle böyle yazı gerekiyormuş, o da diyor ki ben zaten savcılığa sunmak için o raporu istiyorum senden. Yahu ben anlamıyorum, ben bu raporu istiyorum desem vermeleri gerekmiyor mu? Kaç gündür hastanede ordan oraya sor soruştur bir insan evladı da çıkıp demiyor ki budur bu işin olayı. İnternete bakıyorum elle tutulur bir şey bulamıyorum.
Velhasıl son bir haftam karakol-gazi hastanesi-avukat arasında geçti. Aradığım rapor hariç bütün raporları aldım. En son avukat birşeyler yaptı savcılıktan yazı geldi kati rapor alabildim. Onu da üniversitenin rapor bölümü bana vermedi. Savcılığa gönderdik diyorlar, e bi kopyasını bana verin diyorum yok onun için de yazı gelmesi gerek diyorlar. Yani prosedür nasıldır bilmiyorum ama işleri gereksiz yere zorlaştırdıklarını düşünüyorum.
Tüm bu süreçleri yaşamış ya da bilen biri lütfen beni aydınlatsın işin içinden çıkamıyorum. Tek istediğim bir rapor. Avukatım İstanbul'da, o da anlayamıyor çok basit bir işlem, gidip muayeneni olup raporunu alıp bana yollaman lazım diyor. Çok yıprandım, önerilerinizi bekliyorum.
 
Katılım
6 Mar 2021
Mesajlar
1,403
Arkadaşlar merhaba.
Ankara'da beş ay önce karşı tarafın kusurlu bulunduğu bir kaza yapmıştım. Omzum ve diz kapağım kırıldı.
Gazi Üniversitesi'nde ameliyat oldum. Şu an avukatım benden maddi tazminat için kaza sonrası maluliyet raporu, heyet raporu, adli kurul raporu ya da adına ne derseniz, hani 'bu adam yüzde iki kusurludur' denilen rapor varya, onu istiyor. Ben de hastanenin rapor bölümüne geliyorum anlatıyorum derdimi onlar da bana savcılıktan yazı gelmesi lazım diyorlar. Arıyorum avukatı böyle böyle yazı gerekiyormuş, o da diyor ki ben zaten savcılığa sunmak için o raporu istiyorum senden. Yahu ben anlamıyorum, ben bu raporu istiyorum desem vermeleri gerekmiyor mu? Kaç gündür hastanede ordan oraya sor soruştur bir insan evladı da çıkıp demiyor ki budur bu işin olayı. İnternete bakıyorum elle tutulur bir şey bulamıyorum.
Velhasıl son bir haftam karakol-gazi hastanesi-avukat arasında geçti. Aradığım rapor hariç bütün raporları aldım. En son avukat birşeyler yaptı savcılıktan yazı geldi kati rapor alabildim. Onu da üniversitenin rapor bölümü bana vermedi. Savcılığa gönderdik diyorlar, e bi kopyasını bana verin diyorum yok onun için de yazı gelmesi gerek diyorlar. Yani prosedür nasıldır bilmiyorum ama işleri gereksiz yere zorlaştırdıklarını düşünüyorum.
Tüm bu süreçleri yaşamış ya da bilen biri lütfen beni aydınlatsın işin içinden çıkamıyorum. Tek istediğim bir rapor. Avukatım İstanbul'da, o da anlayamıyor çok basit bir işlem, gidip muayeneni olup raporunu alıp bana yollaman lazım diyor. Çok yıprandım, önerilerinizi bekliyorum.

kati raporu kim isterse ona yollarlar yani emniyet isterse emniyete savcılık isterse savcılığa gönderilir.Avukat bunu bilmiyorsa vekalet verdiğin noterden azilname gönder avukatına başka avukat bul sözleşmen yoksa :)
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Bence avukatı değiştirmelisiniz.
Bir hekim olarak söylüyorum sizin maluliyet/kati/adli rapor istemeniz bir şey ifade etmez.
Size hiçbir hekim bunları vermez.
En fazla sizi ameliyat eden vs doktordan yapılan işlemleri belirtir bir rapor alabilirsiniz.
Savcılık aracılığı ile durumunuzun belirtilmesi şeklinde bir yazı gelirse, hekim ancak bu şekilde bir yazı verir.
Onu da isteyen kuruma resmî yazı ile belirterek gönderir.
Bazen daha hızlı olsun diye bu rapor hastaya da teslim edilebilir.
 
Katılım
20 Şub 2019
Mesajlar
840
Aynı süreçlerden ben de geçtim. Çok hızlı bir şekilde ödememi aldım, direkt olarak avukat değiştir. Geçmiş olsun.
 
Katılım
22 Haz 2022
Mesajlar
6
yanıtlarınız için teşekkürler
avukat işini tekrar düşüneceğim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst