bu iş alışkanlığa binerse çok fena

anlatım tarzından anlaşılacağı üzere düştükçe keyif alan bir arkadaşa benziyosun

bi aralar ben de az kaza yapmadım, dolmuşuydu, kedisiydi.. ve genel problem "duramadım vurdum" ifadesi.
kazalar insana farklı bi tecrübe katıyo ama götürüsü fazla, o yüzden daha fazla düşme n'olur

iyi sürüşler.