Arkadaşım öyle düşünmüyorum korkuyorum valla adam yaklaşıyor 80 le giderken 1 metre kıcına giriyor.Araba değilki korkuyorum değerde dengem gider atlarım die.Çünkü yaşşadım bir kez en sağ şeridin sağıdan gidiordum otobanda arkama yapıştı transit:şerit benim geç sollasana hadi,bende bir aracım ruhsatım var gibi yanlışşş ama çok yanlış bir düşünceye kapıldım adam beni solladı ama 10 cm solumdan baktım yanımda bi duvar.Dondum kaldım adam bir dokundu direksyonuma 25 m sürüklenme rekoru kırdım.Bundan sonra arkadan yol isteyene bırakın emniyet şeridi istesin bankete tepeye bile çıkarım.Çünkü kaza emin olun daha kötü oluyor.Yanımda silah taşıyorum kesinlikle bundan sonra kazada yine birisi vurup kaçarsa motor çalışırsa klkıp kovalıycam ve yemin ederim arabasını kurşun yağmuruna tutacağımm kesinlikle ama kesinlikle.Ayrıca artık arabaların hareketlerini daha önceden kavramaya takip mesafesinden ne kadar lavuk olduğunu sezebiliyorumm.....