- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar merhaba, maalesef ki bugün bir kaza geçirdim. Şeridimde normal hızımda seyir ederken önümdeki aracın ani fren yapmasıyla arkadan arabaya vurdum, arkada kız arkadasım vardı ikimize de bir şey olmadı. İşin iyi tarafı mı desem bilemedim ama kazayı geçirdiğim yer çevreyolu -Antalya- müthiş akan bir trafik vardı kazadan 2 saniye önce falan arkadan vuracağımı fark edince motoru hemen sağa yatırdım sola savrulmaktan son anda kurtulduk araca arkadan vurduk. Motoromun sağ ön grenajı kırıldı, değişecek. Arabanın da sol kaporta kırıldı. Tutanak formunu doldurduk telefonları alıp ayrıldık. Şimdi arkadaşlar hayatımda ilk defa bir kazaya karıştım bu konuda her hangi bir tecrübem bulunmuyor ve arkadan çarptığım için kusurlu benim olduğumu söyledi-trafik polisi- arabanın masrafını benim sigortam karşılayacak benim aracımda da grenaj dışında bir sıkıntı yok onu değiştireceğim fakat benim sigortam karşı tarafın hasarını karşılayacağı içinbenim hasar kaydımda da bir işlem görünür mü ya da benim de sigortaya başvurmam gerekir mi, bu konuda tecrübesi olan arkadaşlar yardımcı olabilir misiniz. Bir de Antalya'da yaşıyorum PCX grenajını bulabileceğim ve tamir işlemini yaptırabieceğim öneriniz var mıdır, şimdiden teşekkür ederim.