Geçen gün ben virajda hemde 90 derece sağ dönüşte fren yapmak zorunda kaldım. Çünkü önüme tam dönüşte yaya çıktı. Ön freni sıktım sadece çünki arkadan çok korkuyorum hiç kullanmıyorum. Motor freni ve ön freni kullanıyorum sadece. Sonuçta ön teker kaydı yapıştık asfalta.
Çıkarılan ders : viraj ve dönüşlerde hareketli engel varsa gerekiyorsa viraja girmeden durmak lazım. Yaya, araba, kedi, köpek vb. hareketli ve kafasına göre takılan engellerden viraj içinde bulunuyorsa çok dikkatli olmak lazım. Ayrıca virajda fren yok arkadaş bidaha yaya falan çıkarsa önüme o kaçsın. Ben motora fren yapınca yapışıyorum asfalta.

r: