Kaza Anı Mobese Kamerasında

Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
ikinize de teşekkürler :)
önemli olan aynı akıntıda sürüklenen bir toplumun paçalarıyız. şimdi ne kadar tartışırsak tartışalım şimdi biriniz bir kaza yapsa ya da yolda kalsa durup yardım etmez misiniz :)

birbirimizden başka bizi anlayacak kimse yok, o yüzden birlik ve beraberlik eşliğin de anlayışlı olalım...

ikinize de nezaketiniz ve olgunluğunuz için teşekkür ederim kardeşlerim :rendeer:
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
yuh ya sende uctun arkdas aynayla can garantisi ne alaka onu çözemedim biri taşladımı yurraa hepsi bişey söylüyor Allah kimseyi bu sitede bi açık verdirtmesin anında eleştiri kusura bakmayın da bazıları düşündüğünden söylemiyor maksat laf olsun torba dolsun muhabbeti başka bişey değil. Bu siteden çok şeyde öğrendim çok yapmacık insanlarda gördüm haa lafım size değil unnamed :)

arkadaşım aynanın önemini hala bilmiyorsan tekerlekli taşıt kullanmıyorsun demektir. haa; kullanıyorsan da maaşallah çok şanslısın arkadaşım. önüne bir kere bakıyorsan arkana da bir kere bakacaksın. bakmazsan seni sollamaya kalkan araç yanından geçerken paniklersin ve düşersin. ve ya arkandan gelirken seni farketmemiş bir sürücüden kaçabilirsin. ve ya yeşilden kırmızıya geçen trafik ışıklarında freni kazıklamadan önce arkana bakarak kırmızıda durmamak için daha da hızlanan omurgasız araba şoferini farkedebilirsin. ve ya sollama yapacakken sol şeritten kaptırıp gelmiş bi ensesi kalının sürdüğü jipin dibinde kalmaktan yırtabilirsin. sonra o jip sahibinden yerde tekmelenerek dayak yemekten de yırtarsın. yola çıkacakken sinyalini görmeyen biri tarafından çarpılmaktan da yırtarsın. yeterince örnek oldu. yetmezse söyle eklemeye devam edeyim.

motorumun kendi aynaları var. kör nokta aynaları bile taktım. kaç kere beni tehlikeye düşürebilecek omurgasızdan kurtardı sayısını bilemem. oto aksesuarcılara gittiğimde aradığım başka bir parça da ek aynalardır ve hala istediğim şekilde bir ayna bulamadığımdan takamadım. günde 30-60 km yol yapan biriyim ve otomobil sürücüleriyle aramda 3 kavga sebebi var.

1. ayna kullanmadan sollamaya çıkan omurgasızlar,
2. sinyal verme özürlüleri,
3. sollarken 10 cm yanımdan geçen kişiliği 5 para etmez insanlar.

halen daha kask ayna gibi şeyleri kullanmayanlar için acil tıp doktoru arkadaşımın sözünü aklımda kaldığıyla aktarayım size; "onlar bu ülkenin organ deposu gibi bir şey. ölen bir insandan en fazla 1 saat içinde organların alınması gerekiyor. yeri gelince hasta yakınlarından izin alana kadar organlar ölüyor. hastanede ölenlerin genelde organları hem yaştan hem de hastalıklardan dolayı sorun olabiliyor. oysa kask takmayanlar genç insanlar. ehliyetleri de olduğundan izin kısmını aciliyete göre ayarlayabiliyoruz. vücutlarında sadece basit kırık çıkıkları olmalarına rağmen ölüyorlar ve hastanede öldüğü için de organlarını hemen alabiliyoruz."

siz hala kask takmayın; ülkenin size de ihtiyacı var.
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
abicim sen yoksan ben yoksam kımse yoksa ne olucak ınsanlar cehaletten olmeye devam edıcek onun yerıne ınsanları bılınclendırıp motor kulturunu gelıstırsek daha ıyı olmazmı :)

Aslinda dibine kadar haklisin..
Sen yoksan ben yoksam kim olacak..
Birileri bu adamlara birseyler anlatmali...

Ama bu adamlar hala Kask i olmayan kendine yapar diyorlar..
Tabiki genelde kendine yapar.. Genelde
Kask i bile iplemiyorlar...
Ve bu kisilerde bizim gibi nette görüyor kask takmayipta kafasi parcalanan insanlari degilmi????
Benim anlamadigim bu.. :pr:
Kask i iplemeyen adam aynayi haydi haydi iplemez..

Daha dün aksam sahit oldum..
Scooter li bir arkadas yerde yatiyordu..
Ben kazaya sahit olmadim..
Oradan geciyordum ve motorcunun yerde yattigini gördüm..
Hemen durdum.. (Basinda zaten 4-5 kisi vardi)
Motorcunun kafasi aracta dayaliydi..
Yani kaza yeni olmus..
Sadece farkettigim cocugun ayaginin bilekten bükülmüs oldugu..
Sanirim kirilmisti...
Ama sanirim kafasinda Kask olmasaydi beynide patlamis olacakti.. :pale:
Ben o ayagi görünce zaten bir acayip oldum...:pr:
Hemen oradan ayrilmak isteyip aracima bindim ve zaten polis te geldi o an...

Bu arkadaslar hala Kask, Ayna ne ise yarar diyorlar..:pr:
Kafasini cevirip arkaya bakiyormus... :pr:

Cogu zaman pes diyorum burada yorumlari okuyunca...
Yurdum insani bukadar salak olamaz diyorum...

Aynadan, Kask tan tartisiyoruz hala..
Bunlarin tartismasini yapmak bile abes benim icin...:pale:
Yazik..
Tartisilacak okadar cok sey varki...
Ama Kask, Ayna degil...
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
arkadaşım aynanın önemini hala bilmiyorsan tekerlekli taşıt kullanmıyorsun demektir. haa; kullanıyorsan da maaşallah çok şanslısın arkadaşım. önüne bir kere bakıyorsan arkana da bir kere bakacaksın. bakmazsan seni sollamaya kalkan araç yanından geçerken paniklersin ve düşersin. ve ya arkandan gelirken seni farketmemiş bir sürücüden kaçabilirsin. ve ya yeşilden kırmızıya geçen trafik ışıklarında freni kazıklamadan önce arkana bakarak kırmızıda durmamak için daha da hızlanan omurgasız araba şoferini farkedebilirsin. ve ya sollama yapacakken sol şeritten kaptırıp gelmiş bi ensesi kalının sürdüğü jipin dibinde kalmaktan yırtabilirsin. sonra o jip sahibinden yerde tekmelenerek dayak yemekten de yırtarsın. yola çıkacakken sinyalini görmeyen biri tarafından çarpılmaktan da yırtarsın. yeterince örnek oldu. yetmezse söyle eklemeye devam edeyim.

motorumun kendi aynaları var. kör nokta aynaları bile taktım. kaç kere beni tehlikeye düşürebilecek omurgasızdan kurtardı sayısını bilemem. oto aksesuarcılara gittiğimde aradığım başka bir parça da ek aynalardır ve hala istediğim şekilde bir ayna bulamadığımdan takamadım. günde 30-60 km yol yapan biriyim ve otomobil sürücüleriyle aramda 3 kavga sebebi var.

1. ayna kullanmadan sollamaya çıkan omurgasızlar,
2. sinyal verme özürlüleri,
3. sollarken 10 cm yanımdan geçen kişiliği 5 para etmez insanlar.

halen daha kask ayna gibi şeyleri kullanmayanlar için acil tıp doktoru arkadaşımın sözünü aklımda kaldığıyla aktarayım size; "onlar bu ülkenin organ deposu gibi bir şey. ölen bir insandan en fazla 1 saat içinde organların alınması gerekiyor. yeri gelince hasta yakınlarından izin alana kadar organlar ölüyor. hastanede ölenlerin genelde organları hem yaştan hem de hastalıklardan dolayı sorun olabiliyor. oysa kask takmayanlar genç insanlar. ehliyetleri de olduğundan izin kısmını aciliyete göre ayarlayabiliyoruz. vücutlarında sadece basit kırık çıkıkları olmalarına rağmen ölüyorlar ve hastanede öldüğü için de organlarını hemen alabiliyoruz."

siz hala kask takmayın; ülkenin size de ihtiyacı var.


Arkadaşım sende sorun mu var sabah sabah adamı deli etmeyin destan gibi yazmışsın ben AYNAAAA ÖNEMSİZ DEMİYORUM O YORUMU ABARTI BULDUM BAŞKA SEBEPLERDEN DOLAYI ONDAN DEDİM diğer yazdığım yorumları okusana be adam tek bişeyi tutmuş götürüyosun kendi reytıngın için bana bulaşma ''siz hala kask takmayın ; ülkenin size de ihtiyacı var'' aman ne kadar bağlayıcı olmuş ülkeyle ben yaa bi git Allah aşkına diğer yorumları okuma adetin yoksa tekrar YAZIYORUM AYNANIN NE KADAR ÖNEMLİ OLDUĞUNU BİLİYORUM KENDİ MOTORLARIMDADA VAR SADECE O YORUMU ABARTI buldum senın şimdiki yorumun gibi :farao::farao:
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
senin gibi yaramışlık yapan yalaka biri daha bu site görmedi, görmeycekte..:cat::cat: Bilgini konuştur çok bilmiş gibi konuşuyosunya ama boş konuşuyosun her mesajın da birine laf vurma adam gibi konuş bizde senden varsa bişey öğrenelim yalakalıktan başka :cat::cat:

sen varken bize düşmez sen çok güzel yapıyosun o işi.yalakalık zaten senin huyun yalaka, yala yala... :wiinkk: YARASI OLAN GOCUNUR sen gibi, senin şahsına bir şey dendimi hayır, yaralı olduğun için böylesin gocunup duruyorsun.
gel istediğini öğretmeye hazırım,hertürlü...
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
bozacı'nın şahidide gelmiş :farao: yarası olan gocunur daha kaç defa söylemem gerek anlaman için..

durup dururken nerden çıktı bu kıskanıyorsun kardeş kıskanıyorsun cüneytin motorlarını herkes bilir türkiyenin enleri onun altından çıktı.

sen neyin peşindesin de durduk yere konuyu hortlatıyorsun neyn peşindesn
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
durup dururken nerden çıktı bu kıskanıyorsun kardeş kıskanıyorsun cüneytin motorlarını herkes bilir türkiyenin enleri onun altından çıktı.

sen neyin peşindesin de durduk yere konuyu hortlatıyorsun neyn peşindesn

benim bişey hortlattığım yok, arkamdan hala laf ediyosunuz onu cevaplıyorum niye cevaplıyosam aslında.
yav neyi kıskancam motormu görmedim al http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-fotograflari/80998-boylesi-kalmadi-;.html git işine allah aşkına,tamam dostum sana türkiye'nin değil dünya'nın en iyi motorlarını altından çıkaranla yani cüneytinle mutluluklar...
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
benim bişey hortlattığım yok, arkamdan hala laf ediyosunuz onu cevaplıyorum niye cevaplıyosam aslında.
yav neyi kıskancam motormu görmedim al http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-fotograflari/80998-boylesi-kalmadi-;.html git işine allah aşkına,tamam dostum sana türkiye'nin değil dünya'nın en iyi motorlarını altından çıkaranla yani cüneytinle mutluluklar...

peki.sende cg 125 in ile mutluluklar bendede bi ara deluxe modeli vardı merak etme bundan sonra benle tartışmaya girme bile foruma kirletmeye bnm veya senin hakkın yok.egolarını git başka bi yerde tatmin et. laf dalaşına girme. benim senle son mesajım olsun; devamını getirme.........
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
peki.sende cg 125 in ile mutluluklar bendede bi ara deluxe modeli vardı merak etme bundan sonra benle tartışmaya girme bile foruma kirletmeye bnm veya senin hakkın yok.egolarını git başka bi yerde tatmin et. laf dalaşına girme. benim senle son mesajım olsun; devamını getirme.........


bişey merak ettiğim yok,istersen hayabusan olsun,egolarını asıl tatmin etmek isteyen sensin lastik gibi uzatıyosun,yok kıskançlık seviyesizce şeylerden baas edip duruyosun ben isteyene veririm lafı isteme bende vermeyeyim.bu kadar basit.
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
bişey merak ettiğim yok,istersen hayabusan olsun,egolarını asıl tatmin etmek isteyen sensin lastik gibi uzatıyosun,yok kıskançlık seviyesizce şeylerden baas edip duruyosun ben isteyene veririm lafı isteme bende vermeyeyim.bu kadar basit.

tamam kardeş sen haklısın yeter bu kadar sıkıcı oldu.....................
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst