Kaza Anı Mobese Kamerasında

Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
zaten senin aşırı derecede alerjin var değilimi bu konulara.Öyle sıcak koltuğunda oturup beni yargılayamazsın evet senin o dediklerinin arasında sadece üstüne yatarak yarıştım o kadar onuda zaten pişman olduğumu söyledim gençtim hevesliydim yaptım inkar etmiyorum ama öyle apaçi gibi motorum hızlansın diye sağını solunu sökmedim.
Kimin ak kimin kara olduğu böyle sağda solda yazmakla olmaz.Sana vermişler orjinal motoru sür babam sür bana diyosun pistonunu söküp modifiye ettin diye evet pistonda söktüm alt motorda yardım hiç yoksa kurcaladım uğraştım sen ne yaptın buji değiştin mi hiç ? yoksa serviste mi değiştirdin ?.
Kendi egonu tatmin etmek için bana bulaşma abicim.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Motorlu var motorcu var! İkisi farklı şeyler.

Ve bana göre ayna kullanmayan adam motorcu değildir.
[YT]-6N6ewG9aP8[/YT]
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
gösterdiğiniz videoda bütün suçlu aynayı kullanmayandamı ? Yoksa arkdan abanmış gelen öbür motosiklettemi. Ben aynasız motor kullanın demıyorum sadece o yorumu abartı buldum o kadar sizde aynı şeyi yapmayın anında yargısız infaz yapıyosunuz.
 
Katılım
9 Ara 2008
Mesajlar
355
öldülerse allah rahmet eylesin, yaralandılarsa şifalar dilerim, ama artçının bir suçu yok, ona üzülüyorum. Grup sürüşleri her zaman tehlikeye açık oluyor,
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
530
yuh ya sende uctun arkdas aynayla can garantisi ne alaka onu çözemedim biri taşladımı yurraa hepsi bişey söylüyor Allah kimseyi bu sitede bi açık verdirtmesin anında eleştiri kusura bakmayın da bazıları düşündüğünden söylemiyor maksat laf olsun torba dolsun muhabbeti başka bişey değil. Bu siteden çok şeyde öğrendim çok yapmacık insanlarda gördüm haa lafım size değil unnamed :)


cüneyt kardeşim. bugün ilk kazamı yaptım. yagmur hafif hafif çileniyordu kavşaga yaklaşınca önümdeki araç fren yaptı hızım 40 dı ön frene bastım hafif kaydı bıraktım arkayla beraber bastım yagmur yeni başladıgından yol sabun kalıbı gibi olmuş yatırdım motoru sol tarafa. sol aynam kırıldı ve debriyaj maneti hafif egildi. motor koruma demiri oldugundan motosiklette hiçbir sorun oluşmadı. bende çok şükür bişe yok gögsümü refüje çarptım şimdi biraz acıyor ama kırık çatlak oldugunu düşünmüyorum.

bunları neden mi yazdım.

motosikleti kaldırıp eve geldim gelirken yaptıgım kazadan sol aynamın olmamasından çok tedirgin oldum. üzerimi degiştirip ilk işim ayna almak ve debriyaj manetini değiştirmek oldu.

istanbuldan bir arkadaşım geldi. kendisi honda servis ustası ve yılların deneyimli motorcusu. antalyadaki aynasız motosikletler gözünden kaçmadı ve bana neden bu motosikletlerde ayna yok bunlar istanbulda olsa çok yaşamazlar dedi.

1-kask takan biri geri bakışlarda görüş açısını daraltır
2-kafaya binen agırlık nedeniyle boynunuzu geriye çevirdiginizde kask yokken daha rahat çevirirsini
3 kask diger araçların motor seslerini duymanızı engeller

bunlar kask takmanın olumsuz yanlarıdır. peki bu açıgı ne kapatır? ayna
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
kingcüneyt
Arkadan gelen adam aşırı hızlı fakat kazaya sebebiyet veren arkasına bakmayan şahıs.
Arkadan gelen bunun yarı hızında bile olsa kazanın gerçekleşmesi çok yüksek bir olasılık.
Bu video yazdığım satıra sadece bir örnek. Ayna kullanmamak demek her an kazaya sebebiyet verebilmek demek. Bu otomobiller için çok büyük bir sorun olmasa da motorcular için büyüt sonuçlar doğurabilir.

Ayrıca yaptığım yorum size veya başkasına değil genel bir yorumdu sizin yorumunuzu daha okumadım.
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
enteresan bir durum,
o hengameye grup sürüşü diyenlerinde dilini eşek arıları soksun,
hiç mi grup sürüşü görmedik ?
bunun neresi grup sürüşü ?

elemanlar baharda çayıra salınmış deli dana gibi çıkıyorlar ışıklardan,

daha da yazmak gelmiyor içimden.
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
cüneyt kardeşim. bugün ilk kazamı yaptım. yagmur hafif hafif çileniyordu kavşaga yaklaşınca önümdeki araç fren yaptı hızım 40 dı ön frene bastım hafif kaydı bıraktım arkayla beraber bastım yagmur yeni başladıgından yol sabun kalıbı gibi olmuş yatırdım motoru sol tarafa. sol aynam kırıldı ve debriyaj maneti hafif egildi. motor koruma demiri oldugundan motosiklette hiçbir sorun oluşmadı. bende çok şükür bişe yok gögsümü refüje çarptım şimdi biraz acıyor ama kırık çatlak oldugunu düşünmüyorum.

bunları neden mi yazdım.

motosikleti kaldırıp eve geldim gelirken yaptıgım kazadan sol aynamın olmamasından çok tedirgin oldum. üzerimi degiştirip ilk işim ayna almak ve debriyaj manetini değiştirmek oldu.

istanbuldan bir arkadaşım geldi. kendisi honda servis ustası ve yılların deneyimli motorcusu. antalyadaki aynasız motosikletler gözünden kaçmadı ve bana neden bu motosikletlerde ayna yok bunlar istanbulda olsa çok yaşamazlar dedi.

1-kask takan biri geri bakışlarda görüş açısını daraltır
2-kafaya binen agırlık nedeniyle boynunuzu geriye çevirdiginizde kask yokken daha rahat çevirirsini
3 kask diger araçların motor seslerini duymanızı engeller

bunlar kask takmanın olumsuz yanlarıdır. peki bu açıgı ne kapatır? ayna

çok geçmiş olsun inş.en kısa zamanda iyileşirsiniz:rendeer: ben ayna takmayalım demedim ki bende biliyorum ne kadar önemli olduğunu ama sadece biraz o yorum abartı geldi ondan yazdım yoksa ayna taksın takmasın umrumda değil hem ayna takmayıp hemde arkasına bakmayan adamada ne söylesem boş.
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Kask sadece kendinizi korumanızı sağlamaz...

Kask, sürücünün olumsuz etkilenebileceği rüzgar, fırlayan çakıl taşları, börtü böcek gibi şeylerden gözünüzü korur ve kaza riskini en aza indirir.

Dolayısı ile bu sebeplerden kaza yaparsanız, o an trafikteki herkesi riske atarsınız...

Kask sadece kafatasını korumak için değildir...
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,149
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
zaten senin aşırı derecede alerjin var değilimi bu konulara.Öyle sıcak koltuğunda oturup beni yargılayamazsın evet senin o dediklerinin arasında sadece üstüne yatarak yarıştım o kadar onuda zaten pişman olduğumu söyledim gençtim hevesliydim yaptım inkar etmiyorum ama öyle apaçi gibi motorum hızlansın diye sağını solunu sökmedim.
Kimin ak kimin kara olduğu böyle sağda solda yazmakla olmaz.Sana vermişler orjinal motoru sür babam sür bana diyosun pistonunu söküp modifiye ettin diye evet pistonda söktüm alt motorda yardım hiç yoksa kurcaladım uğraştım sen ne yaptın buji değiştin mi hiç ? yoksa serviste mi değiştirdin ?.
Kendi egonu tatmin etmek için bana bulaşma abicim.

Sevgili Kardeşim,

Yaşım 42 ve bindiğim motoru önüme orijinal falan vermediler yıllarca alın terimle kazandım biriktirdim ve 40 yaşımdan sonra ikinci el adam gibi bir motora sahip olabildim.
Motora 250 lik Jawa ile başladım yüzlerce kere buji değiştirdim platin zımparaladım piston honlattım , 350 lik Planet 5' e geçtiğimde uçağa bindim zannettim , 1990 yılında sadece havalı olmak için insanlar NOLAN kasklar kollarında dolaşırken LEM marka bir kask için 6 ay para biriktirdim.
Hiçbir motorumun aynasını sökmedim , makinasını öldürmedim. Daha hızlısını istediğimde daha çok çalışıp para biriktirip daha güçlüsünü aldım.

Genç kardeşlere doğrusunu göstermek sizin tarzınıza alerji duymaksa , evet benim fena halde Alerjim var bu tür olaylara.

Dedim ya maalesef size de bize de motorcu diyorlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
Sevgili Kardeşim,

Yaşım 42 ve bindiğim motoru önüme orijinal falan vermediler yıllarca alın terimle kazandım biriktirdim ve 40 yaşımdan sonra ikinci el adam gibi bir motora sahip olabildim.
Motora 250 lik Jawa ile başladım yüzlerce kere buji değiştirdim platin zımparaladım piston honlattım , 350 lik Planet 5' e geçtiğimde uçağa bindim zannettim , 1990 yılında sadece havalı olmak için insanlar NOLAN kasklar kollarında dolaşırken LEM marka bir kask için 6 ay para biriktirdim.
Hiçbir motorumun aynasını sökmedim , makinasını öldürmedim. Daha hızlısını istediğimde daha çok çalışıp para biriktirip daha güçlüsünü aldım.

Genç kardeşlere doğrusunu göstermeye sizin tarzınıza alerji duymaksa , evet ben fena halde Alerjim var bu tür olaylara.

Dedim ya maalesef size de bize de motorcu diyorlar.

amacınız dogruyu göstermekse saygı duyarım ama siz sanada motorcu banada motorcu diyolar ya diye söylediz ondan sert çıktım açtıgım konulara bakarsanız motorlarımın ne kadar orjinal ve temiz olduğunu görürsünüz..:cat: Onlarla aynı kefede olmadıgımı da :cat:. İlk aldığım motorumda sizin dediğiniz gibi hızını arttıramak için uğraştım her motorcu gibi ama anladımkı anlık heveslermiş.
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
530
çok geçmiş olsun inş.en kısa zamanda iyileşirsiniz:rendeer: ben ayna takmayalım demedim ki bende biliyorum ne kadar önemli olduğunu ama sadece biraz o yorum abartı geldi ondan yazdım yoksa ayna taksın takmasın umrumda değil hem ayna takmayıp hemde arkasına bakmayan adamada ne söylesem boş.


iyi dileklerin için teşekkürler.

bundan 10 sene önceleri javalar mzlere biniyordum. o zamanlarda ayna kullanırdım. sonra epey ara verdim motora. 2006 da bir scooter aldım kardeşim aynaları sökmüş görünce öyle az kalsın saglam bir dayak yiyecekti benden. dayak eşşege atılır çünkü.

bugün aynasız bir motosiklet gördügüm zaman ister sahibi yanında olsun ister olmasın bende bıraktıgı izlenim o kişinin motorcu degil zibidi oldugudur. çünkü ayna motosikletin en önemli parçasıdır.
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
iyi dileklerin için teşekkürler.

bundan 10 sene önceleri javalar mzlere biniyordum. o zamanlarda ayna kullanırdım. sonra epey ara verdim motora. 2006 da bir scooter aldım kardeşim aynaları sökmüş görünce öyle az kalsın saglam bir dayak yiyecekti benden. dayak eşşege atılır çünkü.

bugün aynasız bir motosiklet gördügüm zaman ister sahibi yanında olsun ister olmasın bende bıraktıgı izlenim o kişinin motorcu degil zibidi oldugudur. çünkü ayna motosikletin en önemli parçasıdır.

:cat::cat::cat::cat::cat::cat: haklısınız zıddını söyleyen yok :)
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
boş insanların boş laflarını boşverin::145:: ayna çok önemlidir oraya süs olsun diye takılmıyor AYNA AYNA AYNA bunu bilir bunu söylerim....
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
cüneyt usta bu forumda gerçekten bende çok şeyler öğrendim.sanad banada motorcu diyorlar konusu bence başka seyleri çağrıstırıyor gibi.extrem_015 senle pek muhabbete girmeye neden duymuyorum zaten 5 sene bucakta yaşadım burdurlu -bucaklı farkını iyi bilirim
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Aynanın nimetleri saymakla bitmez, özellikle kırmızı ışıkta sap gibi beklerken arkadan gelen canavarları daha erken farmetmek gibisi yoktur. Sonra kaskı çıkardığında bozulan saçlara ne demeli? Ayna varsa hemen toparlarsın... :)
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
cüneyt usta bu forumda gerçekten bende çok şeyler öğrendim.sanad banada motorcu diyorlar konusu bence başka seyleri çağrıstırıyor gibi.extrem_015 senle pek muhabbete girmeye neden duymuyorum zaten 5 sene bucakta yaşadım burdurlu -bucaklı farkını iyi bilirim

yaran varda gocunuyorsun sana polemiğe gir diyen yokki, zaten sen burdura gel burdurluların farkını göstereyim ben sana :queen: bende korkuteline çok geldim herkesi aynı kefeye koyamam sen gibi, ama gerçekten çok zımbırtı var 125 lik motoru modifiye eden saçma sapan iş edenler vs. çok apaçi var...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu kadar dert etmeyin bunları, doğal seleksiyonla bir kaç yüzyıl sonra yok olacaklar :queen:
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
cüneyt usta bu forumda gerçekten bende çok şeyler öğrendim.sanad banada motorcu diyorlar konusu bence başka seyleri çağrıstırıyor gibi.extrem_015 senle pek muhabbete girmeye neden duymuyorum zaten 5 sene bucakta yaşadım burdurlu -bucaklı farkını iyi bilirim

kardeşim antalya polisine saydırıyorsun , ama ehliyetsiz aynasız kullanıyorsun

ne iş anlamadım.

Saygılarımla.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst