Kayseriden nacizane bir makinada benden..

Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
temiz motor valla tekerin düz bassın hocam
 
Katılım
23 Tem 2010
Mesajlar
24
teşekkür ediyorum arkadaşlar. eksik olmayın
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
ışıl ışılmış...helal olsun...bende olsa o bakımın yarısını göremez o motor...
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Benim bi arkadaşta bunun 150liği vardı :sunny: ama bu ondan çok daha güzelmiş valla.
Görünce jinlun demedim hani. Güle güle, kazasız belasız kullan kardeş :cat:
 
Katılım
23 Tem 2010
Mesajlar
24
çok sagolun arkadaşlar. seviyorum keratayı ne yapayım :D
 
Katılım
14 Nis 2010
Mesajlar
47
Güzel makina. Güle gule kullan arkadasım. ALLAH kaza bela vermesin inşallah. Bak yazda geldi milletin basına sıcak geçiyor aman dikkat et. Özellikle bu kadar acemi ve ehliyeti bakkaldan alan varken......
 
Katılım
23 Tem 2010
Mesajlar
24
teşekkür ediyorum aynen dostum ahliyeti alan caddeye fırlıyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
Bu resimleri motorun tanıtımında bile kullanırlar :) Maşallah yakışıklı makine
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst