[Kayseri - MT]

Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Bugün öğlende eksozu boşalttım önceki sesi tatmin etmiyodu beni :p...

Ama kayseri trafiğinde polisler çevirirmi bilmiyorum gökgürültüsü gibi oldu motor:queen:...

Şimdi uğraşıcak başka bişeyler arıyorum malum koca kışı motoru kaldırıp yazın gelmesini bekleyemem bunalıma girmeyi istemiyorumm :mrgreen:...

Şimdiden iyi akşamlar Kayseri MT bugünlük kaçıyorum...
 
Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
196
yasin balataları neden söktün.motoru ikinci elmi aldın
ferhat abi siyahda manyak yakışıyo bu motora valla senin eski motora imrendim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:58 ----------

yasin yaza tek parça halinde çıkar motorun demi:)
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
yasin balataları neden söktün.motoru ikinci elmi aldın
ferhat abi siyahda manyak yakışıyo bu motora valla senin eski motora imrendim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:58 ----------

yasin yaza tek parça halinde çıkar motorun demi:)

Balatalarıı ... :) dediğim gibi arka frenin tutuşu beni tatmin etmiyordu biraz modifiye gerektiğini düşündüm çapraz çizikler atarak sıyrılan tozların boşluklara düşmesini sağlıyorum bu nedenle fren tutuşu bir nebze artıyo denemenizi tavsiye ederim... :cat:

Yaza gelince damgasını vurucağı kesin... :p

Birazdan fotolarını eklerim ama eski resimleri şu anda yapım aşamasında paramparça... :queen:
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Bu benim belki Kayseride görmüşünüzdür ( 1,93cm - 82kg )... :)

06092009047.jpg


Bunlar benm Niğdedeki motosikletci arkadaşlarım bol bol gezeriz, gezmeyi çok sewerim en yakın zamanda sizlerlede buluşmak istiyorum...:rendeer:

Niğde' den kapuzbaşı şelalelerine gezmeye gelmiştik... ( benm artcı olduğum zamanlar...:p )

06092009037.jpg


06092009038.jpg


Buda benim motorum ama eski fotoları yaklaşık 2 hafta önceki hali, şu anda çeşitli ufak tefek modifiye yapıyorum kendimce, maksat zaman geçirmek eğlenceli bi şekilde...:)

29112009104.jpg


29112009109.jpg


14122009154.jpg


29112009105.jpg


14122009158.jpg


Buradada canım sıkılmıştı bi gün tek tabanca takılmıştım öylesine bi geziydi boş yollarda...

26112009096.jpg


26112009097.jpg


26112009098.jpg


26112009099.jpg


26112009100.jpg


Bugünlük benden bu kadar sizlerdende motosikletlerinizin fotolarını bekliyorum sabırsızlıkla sağlıcakla kalın...:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yasin sen roadstar grubu kurmuşsun resmen,motorun güzel maşşalahı var..

Mehmet resimler nerde! Test imkanın oldumu? olduysa bizlerle paylaşırsan seviniriz,Fiyatları nerelerde ? tavan değildir inşallah.Özellikle enduro olanı hakkında bilgi rica edeyim,Nasıl ama soru yağmuru dimi :)
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Yasin sen roadstar grubu kurmuşsun resmen,motorun güzel maşşalahı var..

Mehmet resimler nerde! Test imkanın oldumu? olduysa bizlerle paylaşırsan seviniriz,Fiyatları nerelerde ? tavan değildir inşallah.Özellikle enduro olanı hakkında bilgi rica edeyim,Nasıl ama soru yağmuru dimi :)

Tşk ederim ferotr inş sizlerlede buluşucaz...

walla bende tam aynı soruları aklımdan geçiriyodum çok güsel oldu soru yağmuru... :)

merakla bekliyorum bende... :)


Bugün yeni aldığım elciklerimide paylaşayım çok hoşuma gittiler dükkanda görünce dayanamadım bende, şimdi onları takmaya gidiyorum... İyi akşamlar Kayseri MT... :rendeer:

17122009159.jpg


17122009160.jpg


17122009161.jpg


Kartal figürlü bi model...

17122009163.jpg


17122009164.jpg
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
öncelikle hoş geldin 106 gt işte resimler geliyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:59 ----------

buda benim motorla bir resmim 106 gt

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:01 ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:01 ----------

işte bunlarda yeni mondialler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:02 ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:03 ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:04 ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:05 ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:06 ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:07 ----------

toplam 35 resim var ama şuan çıkmam lazım geri ye kalanı yarın gönderirim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:08 ----------

Yasin sen roadstar grubu kurmuşsun resmen,motorun güzel maşşalahı var..

Mehmet resimler nerde! Test imkanın oldumu? olduysa bizlerle paylaşırsan seviniriz,Fiyatları nerelerde ? tavan değildir inşallah.Özellikle enduro olanı hakkında bilgi rica edeyim,Nasıl ama soru yağmuru dimi :)

ferhat abi bütün cevaplar yarın çok acil çıkmam lazım kusura bakmayın
 
Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
196
yasin motorun güzelmiş ferhat abinin dediği gibi ekip iyimiş hep roadstar niğdede tutulmuş galiba bu motor
resimleri bekliyoz mehmet abi
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
731
Tşk ederim daha iyileri sizlerin olsun... Kayseride fazla görmedim ben bu modelden Niğdede 13 adet var şu anda, motor merakı daha fazla buralarda ondan olsa gerek:)...

yeni mondialler güsel gerçektende, çizgisini baya değiştirmiş mondial bence baya satar gibime geliyo,sabırsızlıkla bekliyoruz fotoları...
 
Katılım
10 Tem 2008
Mesajlar
332
mehmet fotolar güsel ama cruiser yok demek ertelediler ama modeller güzel görünüyor.test etme imkanın oldu mu. neyse cumartesi yanına gelirim konuşuruz.

ferhat hemen enduroya atlamışın gs ye benziyo sanki
 
Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
196
en baştaki ve ikinci çok hoşuma gitti baştaki enduro galiba bide fazer tipli var zayıf ama anımsatıyo oda çok güzel görünüyo mehmet abi bunların cc leri nedir yani kaçla kaç arası
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst