Kayseri Ekibinden Akdeniz Çıkarması:))

Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
çok güzel kareler ellerinize sağlık kuş yuvası yine her zamanki gibi dehşet
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
güzel gezi yapmışsınız abi bizim şehrimizi beğenmissinizdir umarım önceden bilseydim görmek isterdim sizleri ama hayırlısı bende ürgüp tarafına yapmıştım bir gezi o taraflarda çok güzel
 
Katılım
23 Mar 2010
Mesajlar
23
hocam süper bir gezi olmuş hadim taşken üzerinden alanyaya defalarca gittim ama motorla nasip olmadı il fırsatta mutlaak gideceğim harika resimler heryer gözümde canlandı cenabı allah kazasız belasız nice geziler versin yolunuz açık olsun emeğinize sağlık
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst