hocam süper bir gezi olmuş hadim taşken üzerinden alanyaya defalarca gittim ama motorla nasip olmadı il fırsatta mutlaak gideceğim harika resimler heryer gözümde canlandı cenabı allah kazasız belasız nice geziler versin yolunuz açık olsun emeğinize sağlık