Kayseri Ekibinden Akdeniz Çıkarması:))

Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
246
Planları çok önceden gezi için marşa geçtiğimiz cuma sabahı basıldı işte fotoğraflar:
Cuma günü babam ve ramazan abi yola çıktılar cumartesi ali abi ve metin abi çıktılar
DSC_9631.jpg

DSC_9632.jpg

DSC_9638.jpg

DSC_9639.jpg

DSC_9642.jpg

Molalardan kareler
DSC_9645.jpg

DSC_9651.jpg

DSC_9652.jpg

DSC_9655.jpg

DSC_9656.jpg

DSC_9658.jpg

DSC_9664.jpg

Yağmur yağmaya başlamış :)
DSC_9673.jpg

DSC_9674.jpg

DSC_9678.jpg

Ama yola devam...
DSC_9680.jpg

DSC_9683.jpg

DSC_9687.jpg

DSC_9688.jpg

DSC_9692.jpg

Konya-Hadim
DSC_9708.jpg

Yemek molası
DSC_9717.jpg

DSC_9727.jpg

DSC_9728.jpg

Çadırda geçirilen gecenin sabahı
DSC_9730.jpg

DSC_9734.jpg

DSC_9736.jpg

DSC_9738.jpg

DSC_9739.jpg

DSC_9741.jpg

DSC_9746.jpg

DSC_9753.jpg

DSC_9754.jpg

DSC_9756.jpg

DSC_9758.jpg

DSC_9760.jpg

DSC_9761.jpg

DSC_9765.jpg

DSC_9771.jpg

DSC_9778.jpg

DSC_9779.jpg

DSC_9780.jpg

DSC_9786.jpg

DSC_9796.jpg

DSC_9800.jpg

Yollar bozuk hatta yol yok ama farketmez yol açaraktan yola devam...
DSC_9818.jpg

DSC_9819.jpg

DSC_9822.jpg

DSC_9823.jpg

DSC_9831.jpg

DSC_9833.jpg

DSC_9834.jpg

DSC_9836.jpg

DSC_9860.jpg

DSC_9862.jpg

DSC_9868.jpg

DSC_9871.jpg

DSC_9872.jpg

DSC_9876.jpg

DSC_9878.jpg

DSC_9883.jpg

DSC_9884.jpg

DSC_9886.jpg

DSC_9887.jpg

DSC_9894.jpg

DSC_9895.jpg

DSC_9897.jpg

Alanya Kalesi
DSC_9899.jpg

DSC_9901.jpg

Babam
DSC_9903.jpg

Ramazan abi
DSC_9905.jpg

DSC_9907.jpg

DSC_9910.jpg

Yeni yollara gitmek için hazır bekleyen KLR 250
DSC_9919.jpg

DSC_9923.jpg

DSC_9924.jpg

DSC_9938.jpg

DSC_9939.jpg

DSC_9940.jpg

O kadar gezdik hopladık zıpladık KLR'mizin bir doktora görünmesini istedik ustasının ellerinde keyifle dimdik ayakda şimdi ise ayarları yapılmış eskisinden daha dik ayakta :)
DSC_9941.jpg

DSC_9942.jpg

DSC_9943.jpg

Muayene sırası
DSC_9945.jpg

DSC_9946.jpg

Metin abi ve Ali abi de katılmışlar
DSC_9948.jpg

Gün batımı
DSC_9950.jpg

DSC_9954.jpg

DSC_9956.jpg

Dostlarla birlikte akşam
DSC_9962.jpg

DSC_9967.jpg

DSC_9969.jpg

DSC_9971.jpg

DSC_9977.jpg

DSC_9980.jpg

DSC_9981.jpg

DSC_9982.jpg

DSC_9983.jpg

DSC_9985.jpg

DSC_9988.jpg

DSC_9989.jpg

DSC_9990.jpg


Sayfanın sağlıklı açılabilmesi için kalan fotoğrafları daha sonra ekleyeceğim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
(Y) Süper...
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
tekerinize sağlık, denizin mavisine batıp çıkıyor yüreğim :)

daha varsa lütfen çok bekletmeyin, içim açıldı yahu :)
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
öncelikle tekerlerineze emeklerinize sağlık....:)

harika kareler. O dağ yollarına bittim daha yeni yoldan döndüm ama fotoğraflara bakınca canım tekrar yol yapmak istedi :)

devamını bekliyorum arayı açmayın ...
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
darısı başımıza ... süper imkan olsada bizde bi gitsek gezsek oraları hep iç çekerek fotolarına mı bakacaz ....
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
uuuhhhhuuuu :flower::flower::flower:
işte budur enduro ruhu budur :)
herbirinizi ayrı ayrı tebrik ediyorum, tekeriniz düz bassın gecenin bu yarısı canım çekti.
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
246
herkese teşekkürler gezinin 2. bölümü öğleden sonra geliyor :):cat::rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Fotolar kadarda motosıkletler guzel, ne zaman geldınız, hangı yolu tercıh ettınız
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
güzel bir gezi olmuş kardeş,tam enduro işi....
bozyazı'dan sizin motorlara benzer bir ekibin geçtiğini bir arkadaşım
söylemişti.keşke görseydim dedim(hemen durdururdum,kaçmazdı),burada gördüm.
dönüşte bozyazı'dan geçerken,mehmet hoca diye sorun hemen ulaşırsınız.
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
285
emeginize sağlkı hemeşerilerim güzel gezmişsiniz.özellikle o dağ yolları harika :rendeer:
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
246
hepinize teşekkürler :rendeer::cat:

---------- Post added at 07:19 ---------- Previous post was at 07:16 ----------

GEZİNİN 2.BÖLÜMÜ

DSC_0001.jpg

DSC_0005.jpg

DSC_0010.jpg

DSC_0013.jpg

DSC_0014.jpg

DSC_0020.jpg

DSC_0021.jpg

DSC_0024.jpg

DSC_0026.jpg

DSC_0029.jpg

DSC_0030.jpg

DSC_0032.jpg

DSC_0033.jpg

DSC_0035.jpg

Artık dönüş yolu başlıyor
DSC_0038.jpg

DSC_0041.jpg

DSC_0048.jpg

DSC_0049.jpg

DSC_0052.jpg

DSC_0053.jpg

DSC_0054.jpg

DSC_0056.jpg

DSC_0058.jpg

DSC_0059.jpg

DSC_0061.jpg

DSC_0063.jpg

DSC_0065.jpg

DSC_0071.jpg

Yine bir gün batımı
DSC_0077.jpg

DSC_0083.jpg

DSC_0098.jpg

DSC_0099.jpg

DSC_0102.jpg

DSC_0103.jpg

DSC_0104.jpg

DSC_0106.jpg

DSC_0107.jpg

DSC_0111.jpg

DSC_0112.jpg

DSC_0114.jpg

DSC_0116.jpg

DSC_0119.jpg

DSC_0120.jpg

DSC_0128.jpg

DSC_0129.jpg

DSC_0134.jpg

DSC_0137.jpg

DSC_0140.jpg

DSC_0142.jpg

DSC_0143.jpg

DSC_0145.jpg

DSC_0146.jpg

DSC_0147.jpg

DSC_0149.jpg

DSC_0156.jpg

DSC_0159.jpg

DSC_0164.jpg

DSC_0165.jpg

DSC_0166.jpg

DSC_0172.jpg

DSC_0177.jpg

DSC_0180.jpg

DSC_0181.jpg

DSC_0184.jpg

DSC_0191.jpg

DSC_0193.jpg

DSC_0194.jpg

DSC_0197.jpg

DSC_0199.jpg

DSC_0202.jpg

DSC_0204.jpg

DSC_0207.jpg

DSC_0208.jpg

DSC_0209.jpg

Ve gezinin son fotoğrafı Uzayıp giden geziler bitsede bitmeyen yollar...
DSC_0211.jpg
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vayy bea gezinin güzelliğine bak birde gezilerin rotası illaki mersinden geçtimi bir başka güzel oluyor......
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst