- Katılım
- 5 May 2007
- Mesajlar
- 286
- Konu Yazar
- #1
Merhaba Arkadaşlar
Bundan sonra umarım beraber geçireceğiz bu forumda zamanmızı size sormak istediğim aslında bir sorun değil merak!
Anlatayım ;
Belirli bir hızla(hatrı sayılır bir miktar) giderken arka tekerleri kitleyip motoru iyice yavaşlattıktan sonra gaza bastığımda motorun zıplaması nedendir acaba?
Ayrıca motora ne gibi bir zararı vardır yada varmıdır?
Bilgilerim
Yamoto 150T
4 Zamanlı
Bundan sonra umarım beraber geçireceğiz bu forumda zamanmızı size sormak istediğim aslında bir sorun değil merak!
Anlatayım ;
Belirli bir hızla(hatrı sayılır bir miktar) giderken arka tekerleri kitleyip motoru iyice yavaşlattıktan sonra gaza bastığımda motorun zıplaması nedendir acaba?
Ayrıca motora ne gibi bir zararı vardır yada varmıdır?
Bilgilerim
Yamoto 150T
4 Zamanlı