Satarsan R25 bile alamazsın hocam şu an, zx6r'a binen adamı da kafakafaya takasa verip binebileceği hiçbir motosiklet keyiflendirmez. Ha üstüne 50bin koyarım+10 bin bakım masrafını da koyarım 50 60 binde benim motor eder dersen 110 120bin liraya yakın keyfi verecek, sorun çıkarmayacak motosikletler var.
Motosikletin mazisini biliyorsan, uzun zamandır sendeyse kazası belası yoksa yaptır bin bence. İleride bir de rektifiye yese ömür boyu götürür bir makina, canavar. Bir de alacağın motorda bir sıkıntı olup olmadığını bilmeden alacaksın, gidip motosiklet alıp bir de ona masraf yapmak var. Malum piyasada sıfır motosiklet yok çünkü.