Kawasaki zx14 vs HAYABUSA

Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
şu şekilde koyarsan daha çok yorum gelir, beklemene gerek kalmaz :wiinkk:

[YT]FpqanbdJv04[/YT]
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
195
ilerde hayabusa ve r1 almak istiyom bu videolardan sora zannedersem bu hepimizin hayali :mrgreen:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
bu videoda adam akıllı kapışma filan yok kardeş eğer hayabusayı çok hızlı sanıyorsan yanılıyosun kawasaki zzr 1400 ona tokat atıp geçer keşke onun videosunu koysaydın

emeğine sağlık ocağı
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
Hayabusa bi efsane.Bildiğim kadarı ile Guiness rekorlar kitabına seri üretim 300km/h i geçen ilk motosiklet olarak girdi.Kawasaki de iyi ama şimdi ilk aşklar unutulmaz dimi hehhee.videoda da denildiği bi kpışma göremedim

Ha bi de videoyu izlemeden "amma da Türkiye yollarına benziyor ha "falan diyordum ki.Sonunda anladım.Paylaşım için teşekkürler
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
benim hayalim hiçbir zaman r1 yada cbr1000rr felan olamaz ya o aletler resmen canavar, 100kmye 2.9sn de çıkan aletlerden istersem ultra-profosyonel surucu oliyim yinede korkarım abi. can guvenligimide dusunmem lazım. maximum er-6f, r6, cbr600f falan hayalim.

Vidyo içinde saol.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öfff be yoldaki cizgilere bak...nasılda öle gelip gecıo hemencecik....ben en fazla 160 yaptım motorla....ah ahh şöle bı soför benı arkasına alsa bı 300 yapsa....ne güzel olurdu be....
benım hayalımdekı motorda gsxr 1000 yeter bana ....tabı ben onu alana kadar zx 16 -17 ler cıkar yada 1600 luk hayabusalar falan cıkarda belkı kararımı değişirebilirim...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst