- Katılım
- 19 Tem 2025
- Mesajlar
- 1
- Motosikleti
- GSX-S 125
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar 2. el kawasaki motorsiklet aldım z400 model 23 kasa 24 çıkışlı, 1 sene falan garantisi daha var sanırsam. Motorun kazası vesayre yok, bakım fiyatı sorduğumda yağ, yağ filtresi, yakıt filtresi, hava filtresi, bu dördü için 12 bin tl fiyat çekti bayi. Garanti için bu fiyatları vermek değer mi? Mekanik sıkıntısı çıksa garanti tahminimce kullanıcı hatası diyecek, motor gelmiş 23 bin km diyebilir vesayre siz böyle bi durumda kaldınız mı ne yapardınız fikirlerinizi bekliyorum teşekkür ederim şimdiden.