Motosiklet.TV Katılım 15 Nis 2003 Mesajlar 1,384 30 Haz 2022 Konu Yazar #1 Merhaba arkadaşlar bu videoda yeni motorum olan Kawasaki Versys 1000’i rodaj bittiği için servise götürüyorum. 1000km geride kaldı şu ana kadar her şey yolunda. =) Sizlere de kısa bir video hazırlayarak masraflardan bahsetmek istedim iyi seyirler. Videoyu izlemek için tıklayın...
Merhaba arkadaşlar bu videoda yeni motorum olan Kawasaki Versys 1000’i rodaj bittiği için servise götürüyorum. 1000km geride kaldı şu ana kadar her şey yolunda. =) Sizlere de kısa bir video hazırlayarak masraflardan bahsetmek istedim iyi seyirler. Videoyu izlemek için tıklayın...