Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
Yahu ninja olsun analog olsun ne fark eder, yani bu motoru alacak arkadaşın sırf göstergeler yüzünden vazgeçeceğini sanmıyorum. Saçma :)
 
Katılım
26 Tem 2006
Mesajlar
112
Biraz zorlanabilirsin gibime geliyor, plaka iptalinde yanlara sinyal lambalarını tutturmak lazım aşağıdaki kiti alırsan usta önceki postta verdiğim resimlere bakarak da yapabilir zaten

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/250R...7922825QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories

Ama unutma bunu yaptıktan sonra arka koltuğa kadar çamur atabilir, ben kuyruğu plaka altına kadar kestim bazen arkaya çamur atıyor. Yani çamurlukta şart

Ya da 2 ay filan beklersen ben nasıl yapılır tarzı birşey oluşturabilirim. :) Ama targa ile yapmayabilirim, aklımda güzel fikirler var. Bence bekle yani :p

Bende kestim kuyruğu plakayı alta taktım. kestiğim yeri henüz törpülemedim.hata tırtıklı duruyor.ve Haklısın çok toz ve çamur oluyor.plakanın ortasında bir çamur şeridi var. ben koruma takozu almıştım ebay de bi satıcıdan 2 ayda gelmedi bende paramı geri aldım.şimdi ebayden bişey almaya çekiniyorum.herkes parayı geri ödemeyebilir.ebayde çamurlukta var satılık ama bana çok dandik gibi geldi.perşembe pazarından biraz cam elyafı alıp bir de su borusunu kalıp olarak kullanıp kendim çamurluk yapmayı düşünüyorum. Koruma takozu içinde kararlıyım.bu konuda beraber çalışmak isteyen arkadaşların yardımlarını geri çevirmem.
bu arada ben 320 km civarı gidiyorum dedim çünkü ben şimdiye kadar hiç 9000 deviri geçmedim en fazla 140 yaptım genelde 6000 devir civarında kullanıyorum makinayı.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
Bende kestim kuyruğu plakayı alta taktım. kestiğim yeri henüz törpülemedim.hata tırtıklı duruyor.ve Haklısın çok toz ve çamur oluyor.plakanın ortasında bir çamur şeridi var. ben koruma takozu almıştım ebay de bi satıcıdan 2 ayda gelmedi bende paramı geri aldım.şimdi ebayden bişey almaya çekiniyorum.herkes parayı geri ödemeyebilir.ebayde çamurlukta var satılık ama bana çok dandik gibi geldi.perşembe pazarından biraz cam elyafı alıp bir de su borusunu kalıp olarak kullanıp kendim çamurluk yapmayı düşünüyorum. Koruma takozu içinde kararlıyım.bu konuda beraber çalışmak isteyen arkadaşların yardımlarını geri çevirmem.
bu arada ben 320 km civarı gidiyorum dedim çünkü ben şimdiye kadar hiç 9000 deviri geçmedim en fazla 140 yaptım genelde 6000 devir civarında kullanıyorum makinayı.

kestiğin kuyrugun bır resmını koyarmısın??
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
cok harikasin ikinci motosikletim belkide yine 250cc olur kimbilir...:cat:sagol arastirman ve verdigin bilgi icin...

Eyvallah :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:50 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:38 PM ----------

Bende kestim kuyruğu plakayı alta taktım. kestiğim yeri henüz törpülemedim.hata tırtıklı duruyor.ve Haklısın çok toz ve çamur oluyor.plakanın ortasında bir çamur şeridi var. ben koruma takozu almıştım ebay de bi satıcıdan 2 ayda gelmedi bende paramı geri aldım.şimdi ebayden bişey almaya çekiniyorum.herkes parayı geri ödemeyebilir.ebayde çamurlukta var satılık ama bana çok dandik gibi geldi.perşembe pazarından biraz cam elyafı alıp bir de su borusunu kalıp olarak kullanıp kendim çamurluk yapmayı düşünüyorum. Koruma takozu içinde kararlıyım.bu konuda beraber çalışmak isteyen arkadaşların yardımlarını geri çevirmem.
bu arada ben 320 km civarı gidiyorum dedim çünkü ben şimdiye kadar hiç 9000 deviri geçmedim en fazla 140 yaptım genelde 6000 devir civarında kullanıyorum makinayı.

Dostum, Ebay türkiyedeki gittigidiyor vs. kadar güvenlidir, şunları göz önüne almak gerek

* satının sattığı ürün sayısı, puan ve alıcıların verdiği yorumları

* Türkiye'ye ürün gönderiyormu.

Mutlaka Paypal ile alışveriş yapılmalı, satıcıya hemen yüklenmemek lazım şöyleki adam yolluyor bizim ptt'de çalışan aklıevveller kapının önüne atıyor yada başka birine teslim ediyor(Ben yaşadım biliyorum). Bazen gelmeden yurtdışına geri gönderdikleri oluyor.

Satıcıya mesaj atıp kargo trackking numarası iste bu numaradan tüm haraketleri izlersin, bazı satıcılar kargoda kaybolan ürünlerin yerine para almadan ürün bile gönderir.

Baktın satıcı çamura yatıyor Paypal'dan dispute açıyorsun trak parayı alıyorsun. Önemli nokta 45 günü geçirmemen

Önümüzdeki ay çamurluk alacağım, çamurlukta seçenek çok fiyatlar 69$ dan 170$'a kadar çıkıyor. Aslında bir fiberci bulup yaptırmak lazım ama o da 100tl aşağı yapmaya tenezzül bile etmez.
 
Katılım
26 Tem 2006
Mesajlar
112
kestiğin kuyrugun bır resmını koyarmısın??



---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:43 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:32 AM ----------

Eyvallah :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:50 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:38 PM ----------



Dostum, Ebay türkiyedeki gittigidiyor vs. kadar güvenlidir, şunları göz önüne almak gerek

* satının sattığı ürün sayısı, puan ve alıcıların verdiği yorumları

* Türkiye'ye ürün gönderiyormu.

Mutlaka Paypal ile alışveriş yapılmalı, satıcıya hemen yüklenmemek lazım şöyleki adam yolluyor bizim ptt'de çalışan aklıevveller kapının önüne atıyor yada başka birine teslim ediyor(Ben yaşadım biliyorum). Bazen gelmeden yurtdışına geri gönderdikleri oluyor.

Satıcıya mesaj atıp kargo trackking numarası iste bu numaradan tüm haraketleri izlersin, bazı satıcılar kargoda kaybolan ürünlerin yerine para almadan ürün bile gönderir.

Baktın satıcı çamura yatıyor Paypal'dan dispute açıyorsun trak parayı alıyorsun. Önemli nokta 45 günü geçirmemen

Önümüzdeki ay çamurluk alacağım, çamurlukta seçenek çok fiyatlar 69$ dan 170$'a kadar çıkıyor. Aslında bir fiberci bulup yaptırmak lazım ama o da 100tl aşağı yapmaya tenezzül bile etmez.

Kesinlikle haklısın.sorun benim şanssızlığım.bana verilen track numarasını gümrüktede yrtdışı postalardada sorgulattım ama paketim bulunamadı. bende gittim paypaldden dispute açtım isterseniz başka ürün yollayalım isterseniz para iadesi yapalım dediler.bende para iadesini seçtim ve paramı 3 gün içinde geri aldım.satıcının dürüstlüğünden şüphem yok.ben bizim ptt nin postayı kaybettiğini düşünüyorum.gerçi en güvensiz ve en ucuz servis olan First class mail i kullanmışlardı. paket 2kg den küçük olduğu için mektup kategorisindeymiş ve pttde bana verilen izleme kodu ile kayıt altına alınmıyormuş dendi davutpaşa pttden. çamurluk içinde doğru söylüyosun.bendede ebayde watch item olarak bi çamurluk var. çamurluk çok basit bişey ama çok para istiyolar bence bi plastik parçasına.cam elyafı falan o kadar pahalı malzemeler değil hatta www.kompozit.net diye bi site var metre ile karbon fiber ve kevlar satıyor. el yatkınlığı olanlar için hammadde temin edilebilir burdan.eh az buçuk mühendisiz.deneye yanıla bişeyler yapmayı düşünüyorum.
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
[/COLOR]

Kesinlikle haklısın.sorun benim şanssızlığım.bana verilen track numarasını gümrüktede yrtdışı postalardada sorgulattım ama paketim bulunamadı. bende gittim paypaldden dispute açtım isterseniz başka ürün yollayalım isterseniz para iadesi yapalım dediler.bende para iadesini seçtim ve paramı 3 gün içinde geri aldım.satıcının dürüstlüğünden şüphem yok.ben bizim ptt nin postayı kaybettiğini düşünüyorum.gerçi en güvensiz ve en ucuz servis olan First class mail i kullanmışlardı. paket 2kg den küçük olduğu için mektup kategorisindeymiş ve pttde bana verilen izleme kodu ile kayıt altına alınmıyormuş dendi davutpaşa pttden. çamurluk içinde doğru söylüyosun.bendede ebayde watch item olarak bi çamurluk var. çamurluk çok basit bişey ama çok para istiyolar bence bi plastik parçasına.cam elyafı falan o kadar pahalı malzemeler değil hatta www.kompozit.net diye bi site var metre ile karbon fiber ve kevlar satıyor. el yatkınlığı olanlar için hammadde temin edilebilir burdan.eh az buçuk mühendisiz.deneye yanıla bişeyler yapmayı düşünüyorum.

Şanşsızlık olmuş ama first class olmasıda bazen işe yarıyor ptt'deki gevşeklik olmasa kargoda da takılabilir. Aslında el biraz yatkınsa güzel birşey ortaya çıkabilir, hatta üretime bile geçilebilir :p

Yaparsan haberim olsun :cat:
 
Katılım
11 Şub 2009
Mesajlar
128
yana döne zxr 250 (siyah) aranıyor...
Antalya ve çevre iller.. 8000 tl ye kadar..
sahibinden.com da mevcut olmayan ilanlar için yardımcı olursanız sevinirim..
 
Katılım
11 Şub 2009
Mesajlar
128
doğrusun ama bnm cıbırdan yana bi siyah tutkum var almasam içimde kalacak:)
bide arkadaşlar, ben yoshimura ve muzzy egsozları arasındaki yorumlarınızı bekliyorum..
beniim oyum yoshimuradan yana.. geçen hafta Amerikadaydım ordaki fiyatı 600 dolardı.. burdan alırım diye almadım sizce pişman mı olucam çünkü burdaki fiyatını bilmiyorum...
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
77
arkadaşlar merhaba,

bir sorunum var sizde var mı diye sormak istedim.ilk viteste 10-12 bin devirde çok titreşim var ve bişiler titrediğini hissediyorum ,gidonun ortasına parmaklarımı değdirince 11 bin devirde kullanınca gidonun ortası daha çok titriyor :) normal mı bu titreşim ? sizde de oluyor mu
 
Katılım
10 Eki 2009
Mesajlar
11
Siyahını satan varsa talibim arkadaşlar. Peşin para ve ciddi olarak almayı planlıyorum. :)

Motor fizik ve güç olarak bence oldukça iyi. Kulvarında çıkarsa bi ileride honda şaşırtabilir ama şuan için iyi konumda. Dez avantajı 2.elinin pazarı pek yok. Yabancı ülkelerdeki videolarından çıkardığım sonuca göre oldukça tutuyorlar bu modeli.
 
Katılım
29 Eyl 2008
Mesajlar
254
antalyada satan olsa havada kapıcam...
bu hafta istanbula gidiyorum dönüşte neler olcak bakalım:))
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
1
Arkadaşlar malum modele 150 lik lastik takılması benzin sarfiyatı motor şase sentesi ya da herhangi bir aksamda bozulmaya neden olabilir mi?
 
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
660
performansı düşürebilir benzinide etkiliyebilir şöyle birşey var onu yapan kawasaki mühendisi düşünememişmi 150 lik takmayı hiç gerek yok
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
arkadaşlar ötv zammı ninja 250 yi ne kadar etkiledi haberi olan varmı. :silent:
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
performansı düşürebilir benzinide etkiliyebilir şöyle birşey var onu yapan kawasaki mühendisi düşünememişmi 150 lik takmayı hiç gerek yok

Mühendisler düşünmüş olabilir, ama maliyet hesabı yapan satışcılar düşünmemiş olabilir. Herşey mühendislik değil

SS'ler için konuşuyorum kaç kişi motosiklet üreten Mühendislerin dizayn ettiği stock egzost'ları kullanıyor. Çevrenize bir bakın.

Yurt dışında örnekleri bolca mevcut, önceki yazılarımda linkleri vermiştim. Merak eden açsın okusun. Adamlar sadece ninja 250r serisi için özel forumlar açmış, bayağıda 150"lik lastik kullanan var.

Genel olarak yorumlar;

Motosikletin esnekliği kaybolmadığı ve iyi yol tutuşa sahip olduğu

Benim yorumum Son hızda biraz düşüş olabilir, 33 beygir motosikletin çok ta fazla etkilenmeyeceğini düşünüyorum.

Şu an 11000km deyim önümüzdeki sene fuardan 150/70/17 lastik almayı düşünüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst