Kawasaki Ninja 250R..Çok Cici

Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676


---------- Mesajlar birleştirildi - 13:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:10 ----------

 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
evet çok cici ama arkasından bir clio symbol sellektör yapana kadar..
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
150 lastik çok tatlı durmuş.Ama şahsi fikrim motorun üstündeki bazı yapıştırdığın stickerlar çok boğmuş motoru
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
681
yok abi tanımıyorum fakat sanayideyse bulabilirim fiyat olarak ne kadar?
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
motoru sattım arkdslarr..
tekrar 4 silindire donme vakti geldii :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst