Kawasaki Kawasaki Ninja 250 SL Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Haz 2015
Mesajlar
4
Değerli Ninja kullanıcıları ben işim dolayısı ıle 6 yıldır aktif olarak şehır ıcınde scootor kullanmaktayım.honca spacyım var toplamda sadece şehır ıcınde 250 bın km yol tecrubem var.Şimdi işe gırdım scootorla ısım kalmadı.racıng tarzı motor alırsam herhangı bır zorluk yaşarmıyım.donuslerde vs.tek endısem bu.cevaplarınız ıcın sımdıden teşekkur ederım.:)
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Sarosa inen yolda yaklaşık 2 km ötede çok tatlı sağa viraj var 150ile gidilebilecek cinsten. Aklınızda olsun. Gelibolu memleketim diye demiyorum. Güzel yerdir gezmek için.
 
Katılım
15 Mar 2015
Mesajlar
29
Yeni fotoğraflarla geldim :)
Zorlu bir dönem sonrası nefesi İstanbul'da aldım. Giderken otobanı kullandım, dönüşte de Akyazı, Mudurnu, Nallıhan ve Beypazarı üzerinden Ankara'ya geldim. Bana sorarsanız 250 lik motorla otoban çok keyifli değil. Malum yol dümdüz sayılabilecek durumda. Öte yandan dönüş rotamı kesinlikle tavsiye ediyorum. Virajlarda dönüş yapmak hem çok eğlenceli hem de kendinizi geliştirmenize yardımcı oluyor. Bu rotanın tek kötü tarafı Mudurnu Nallıhan arası bozuk satıh olması. Maalesef benim plaka kayboldu :/ Neyse aşağıda fotoğrafları görebilirsiniz :)

RYv27n.png


g5GERR.jpg


qYDVnD.jpg


Ankara dönüşünde kaskın hali:

MEZm4Q.jpg


Bonus:

XvgmpR.jpg


RYv27n.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
Herkese merhaba, motorlarınız çok güzel. Döviz kuru çok hareketlendi son 1-2 aydır. Motorlarınızı kaça aldınız desem eminim birbirinden çok farklı fiyatlar söylersiniz. Asıl merak ettiğim neden tek silindir?
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047
Yeni fotoğraflarla geldim :)
Zorlu bir dönem sonrası nefesi İstanbul'da aldım. Giderken otobanı kullandım, dönüşte de Akyazı, Mudurnu, Nallıhan ve Beypazarı üzerinden Ankara'ya geldim. Bana sorarsanız 250 lik motorla otoban çok keyifli değil. Malum yol dümdüz sayılabilecek durumda. Öte yandan dönüş rotamı kesinlikle tavsiye ediyorum. Virajlarda dönüş yapmak hem çok eğlenceli hem de kendinizi geliştirmenize yardımcı oluyor. Bu rotanın tek kötü tarafı Mudurnu Nallıhan arası bozuk satıh olması. Maalesef benim plaka kayboldu :/ Neyse aşağıda fotoğrafları görebilirsiniz :)


o kask resmini keşke koymasa idin. yemin ediyorum midem alt üst oldu, motordan tiksindim bir an :)

Herkese merhaba, motorlarınız çok güzel. Döviz kuru çok hareketlendi son 1-2 aydır. Motorlarınızı kaça aldınız desem eminim birbirinden çok farklı fiyatlar söylersiniz. Asıl merak ettiğim neden tek silindir?

ben farklı bir fiyat vermeyeceğim ödemeyi direk euro olarak yaptım çünkü :)
250R ve R25 dışında bütün 250cc ler tek silindir.


bu arada grenajı sökülünce cbr 250 ile motor boyutları aynı oluyor, çıplak iken ikiside aynı kerataların lakin 250SL in grenaj yapısı daha az rüzgar tutsun, daha hızlı gitsin diye yapıldığından garibim cbr geride kalıyor...

bu denemeyi ben yapmadım tabi ki.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Herkese merhaba, motorlarınız çok güzel. Döviz kuru çok hareketlendi son 1-2 aydır. Motorlarınızı kaça aldınız desem eminim birbirinden çok farklı fiyatlar söylersiniz. Asıl merak ettiğim neden tek silindir?

tek silindir'de alt devirlerin keyfini çıkarırsın çift silindir'de üst devirlerin ninja250sl boş makina değil çok iyi gidiyor otobanda gazladık fena bişe::gazla::
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Arkadaşlar merhaba , bende z 250 sl alarak aranıza katıldım :) Motora koruma takozu arıyorum lakin bulamadım . Sizin kullandığınız koruma takozu var mı ? Varsa link vs verebilir misiniz . :)

og5PBo.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
28 Mar 2015
Mesajlar
25
Sarosa inen yolda yaklaşık 2 km ötede çok tatlı sağa viraj var 150ile gidilebilecek cinsten. Aklınızda olsun. Gelibolu memleketim diye demiyorum. Güzel yerdir gezmek için.

@brooklynnn, üstat o virajı iyi biliyorum :) Bu arada benim ailem de gelibolu'da oturuyor. Bu yaz planım sık sık gitmek. Umarım denk geliriz.


@originel, fotograflarına bakmaktan çok keyif aldım, kazasız belasız nice uzun yollara..Otoban konusu da bence orada ne beklediğine bağlı. Bu makine, İstanbul- Kınalı arası otobanda beni hiç üzmedi..Tabii 170 in üzerinde gideyim hem de elimin altında açılmaya hazır güç de olsun dersen haklısın.
 
Katılım
15 Mar 2015
Mesajlar
29
@originel, fotograflarına bakmaktan çok keyif aldım, kazasız belasız nice uzun yollara..Otoban konusu da bence orada ne beklediğine bağlı. Bu makine, İstanbul- Kınalı arası otobanda beni hiç üzmedi..Tabii 170 in üzerinde gideyim hem de elimin altında açılmaya hazır güç de olsun dersen haklısın.

Aslında dediğiniz gibi, evet, ne beklediğiniz ile alakalı. Ama otoban dümdüz olduğundan yatma kalkma yok tek dikkat etmek gereken arabalar oluyor, o da bir noktadan sonra sıradanlaşmaya başlıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:01 ----------

Merhabalar hocam kusuru yoksa arka sehpayı kaça aldınız?
Hocam 110 liraya Sahibinden.com üzerinden aldım. Yarın bilgisayardan bakıp linkine atabilirim.
 
Katılım
1 Mar 2014
Mesajlar
659
Aslında dediğiniz gibi, evet, ne beklediğiniz ile alakalı. Ama otoban dümdüz olduğundan yatma kalkma yok tek dikkat etmek gereken arabalar oluyor, o da bir noktadan sonra sıradanlaşmaya başlıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:01 ----------


Hocam 110 liraya Sahibinden.com üzerinden aldım. Yarın bilgisayardan bakıp linkine atabilirim.

Çok memnun olurum.

Bu arada yanında sehpa takozu geliyormu? Yoksa siz ayrımı aldınız.
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Gelibolu da oturuyorlarsa ve eskilerse zorlasak akraba bile çıkarız. Denk geliriz elbet
 
Katılım
15 Mar 2015
Mesajlar
29
Çok memnun olurum.

Bu arada yanında sehpa takozu geliyormu? Yoksa siz ayrımı aldınız.

Hocam Eskişehir deli yetkili serviste sehpa takozunun yuvalarına 10luk cıvata takılıp öyle askıya alınıyordu. Bende aynı şekilde yaptım. Zaten üzerinde diş çekildiğinden sağlam bir şekilde oturuyor ve herhangi bir sıkıntı yaratma şansı yok ;)
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047
Geçtiğimiz ay motor durduğumuz yerde kaldırıma doğru devrilmiş idi. Kaldırım normalden daha yüksek olduğu için ayağımı yere indirdiğimde sağa doğru dengemi kaybetmiş idim. O dönem motorumda koruma takozu yoktu ne yazık ki. Krenaj esnek bir parça olduğundan esneyerek radyatörde küçük bir yamulmaya sebep olmuş bu yüzden radyatör kasma yapmak sureti ile fan problemine sebep olmuş idi.

Allahtan motor hararet yapmadan fan açmadığını fark etmiştik. Malum fan gayet sesli çalıştığı için eksikliğini çok rahat hissediyorsunuz. Gerekli işlemler yapılmasına rağmen içim rahat etmedi ve parçaları Sıfır orjinal ile değiştirdim. Parça maliyeti 1423 TL tuttu. Çanakkale gezimize düzeltilmiş Parçalar ile gitmiştik ve bize hiç hararet veya fan açmama sıkıntısı yaşatmamış idi düzeltilen Parçalar. sağ olsun servis işçilik talep talep etmemesine rağmen ben işçilik ücretinide kendim ekleyerek ödemesini Yaptım.

Bu kadar şeyi niye anlattım: bizimle aynı dönemde servise giren bir başka SL vardı. Arkadaş motoru yolda düşürmüş ve kaymış. Koruma takozu olduğu için sadece ön çamuluk kırılmış ve yan krenajında çizikler oluşmuş idi ancak radyatöründe yada başka yerinde sıkıntısı olmamış. Kıssadan hisse : motorunuzu alır almaz 200 250 lira daha verip koruma takozunuzu taktırın.
 
Katılım
25 Haz 2015
Mesajlar
2
İstanbul içindeysen öğrenmene yardımcı olabilirim.Hem tricolor CBR var bende :) Bana da sağolsun bu forumdan (Mucoist ve Samet10) kullanıcıları yardımcı olmuştu. İlk günlerim geldi aklıma ayak bileklerim,kasıklarım ağrımıştı kendimi sıkmaktan. Ama o heyecanı tekrar yaşamak isterim. Tekrar hayırlı olsun,

merhabalar, yazılanları okudum, konuyu tanışma bölümünde açmıştım fakat beni buraya yönlendirdiler, bir acemi olarak utanarak yazıyorum sizlere, ehliyetimi alalı 4 ay oldu ve bir kaç senedir de cb 125 e kullandım boş alanlarda, hiç trafik tecrübem yok, gönlümde yatan Ninja 250 sl ama hiç motor kullanan bana yardımcı olacak arkadaşım olmadığı için kendime güvenipte almaya cesaret edemiyorum, eve bile götüremem diye düşünüyorum ve bu yüzden çok mutsuzum bu arada 43 kilo ve 1.55 boyunda bir bayanım, kızıltoprak showroomda motora bakmaya gittim, üzerine oturtuyorlar ancak deneme sürüşü falan yok, alçaltırız falan dediler kullanırsın dediler ama ben kendime hiç güvenmiyorum son derece acemiyim, tavsiyeye ve yardıma çok ihtiyacım var karar veremediğim için ve korkularım yüzünden bir türlü alamıyorum ve sonunda yine kış gelecek :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:02 ----------

forumda bile acemiyim ne yazacağımı nereye yazacağımı bilmiyorum, yanlışlık yaptıysam kusuruma bakmayın ne olur

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:08 ----------

kullandığım motorlara göre eni daha az yüksekliği aynı, ağırlığının ise daha fazla olmasına rağmen, daha hafif ve dengeli geldi (lastiklerinden olsa gerek),cb 125 de bile daha rahatsız hissediyordum kendimi, ama ben kullanıp kullanamayacağımı bilmeden nasıl alabilirim, ne yapacağımı bilmiyorum
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047
merhabalar, yazılanları okudum, konuyu tanışma bölümünde açmıştım fakat beni buraya yönlendirdiler, bir acemi olarak utanarak yazıyorum sizlere, ehliyetimi alalı 4 ay oldu ve bir kaç senedir de cb 125 e kullandım boş alanlarda, hiç trafik tecrübem yok, gönlümde yatan Ninja 250 sl ama hiç motor kullanan bana yardımcı olacak arkadaşım olmadığı için kendime güvenipte almaya cesaret edemiyorum, eve bile götüremem diye düşünüyorum ve bu yüzden çok mutsuzum bu arada 43 kilo ve 1.55 boyunda bir bayanım, kızıltoprak showroomda motora bakmaya gittim, üzerine oturtuyorlar ancak deneme sürüşü falan yok, alçaltırız falan dediler kullanırsın dediler ama ben kendime hiç güvenmiyorum son derece acemiyim, tavsiyeye ve yardıma çok ihtiyacım var karar veremediğim için ve korkularım yüzünden bir türlü alamıyorum ve sonunda yine kış gelecek :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:02 ----------

forumda bile acemiyim ne yazacağımı nereye yazacağımı bilmiyorum, yanlışlık yaptıysam kusuruma bakmayın ne olur

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:08 ----------

kullandığım motorlara göre eni daha az yüksekliği aynı, ağırlığının ise daha fazla olmasına rağmen, daha hafif ve dengeli geldi (lastiklerinden olsa gerek),cb 125 de bile daha rahatsız hissediyordum kendimi, ama ben kullanıp kullanamayacağımı bilmeden nasıl alabilirim, ne yapacağımı bilmiyorum

aramıza hoş geldinnnnnnn

Ninja 250SL tanıtım videosunu seyrettin mi bilmiyorum, seyretmediysen mutlaka göz at baya fikir verecektir sana. hali hazırda benimde eşim 250SL kullanıyor. aslında ninja yı rengi duruşu ve gidişi sebebi ile kendim için almıştım ancak sonrasında eşim ile değiştirmek zorunda kaldık. motoru alçaltarak eşime vermemizin sebebi yine boy ve kilo endeksi yüzünden di.

neyse uzatmayayım. o boy ve kilo ile 250SL çok rahat kullanırsın hatta en rahat onu kullanırsın. fatih civarına yolun düşerse motoru incelersin.


 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2015
Mesajlar
25
bipolarr, bence, ninja 250sl' in oturuş pozisyonunu sevdiysen ve cb125 gibi bir motoru bir kaç senedir kullanabiliyorsan ninja 250sl senin için çok rahat bir geçiş olacaktır. Ancak nasıl adapte olurum sıkıntı yaşar mıyım diye düşünüyorsan, benim naçizane tavsiyem GİS akademiden bi 5 saatlik beceri geliştirme eğitimi al. Motosikletini de yani alacağın 250sl ini de, kawasaki bayisine rica edip GİS akademiye teslim etmelerini iste. Eğitim aldığın sürece motosikletin GİS akademi de kalabiliyor. Orada durumuna göre zaten seni yönlendirirler. Bence en güzel yöntem bu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:37 ----------

Biraz da yeşilendireyim şu sayfayı... :wiinkk:


 
Katılım
25 Haz 2015
Mesajlar
2
aramıza hoş geldinnnnnnn

Ninja 250SL tanıtım videosunu seyrettin mi bilmiyorum, seyretmediysen mutlaka göz at baya fikir verecektir sana. hali hazırda benimde eşim 250SL kullanıyor. aslında ninja yı rengi duruşu ve gidişi sebebi ile kendim için almıştım ancak sonrasında eşim ile değiştirmek zorunda kaldık. motoru alçaltarak eşime vermemizin sebebi yine boy ve kilo endeksi yüzünden di.

neyse uzatmayayım. o boy ve kilo ile 250SL çok rahat kullanırsın hatta en rahat onu kullanırsın. fatih civarına yolun düşerse motoru incelersin.


https://www.youtube.com/watch?v=2H3hk_pvwkY

çok teşekkür ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:50 ----------

çok teşekkür ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:54 ----------

çok teşekkür ederim
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
merhabalar, yazılanları okudum, konuyu tanışma bölümünde açmıştım fakat beni buraya yönlendirdiler, bir acemi olarak utanarak yazıyorum sizlere, ehliyetimi alalı 4 ay oldu ve bir kaç senedir de cb 125 e kullandım boş alanlarda, hiç trafik tecrübem yok, gönlümde yatan Ninja 250 sl ama hiç motor kullanan bana yardımcı olacak arkadaşım olmadığı için kendime güvenipte almaya cesaret edemiyorum, eve bile götüremem diye düşünüyorum ve bu yüzden çok mutsuzum bu arada 43 kilo ve 1.55 boyunda bir bayanım, kızıltoprak showroomda motora bakmaya gittim, üzerine oturtuyorlar ancak deneme sürüşü falan yok, alçaltırız falan dediler kullanırsın dediler ama ben kendime hiç güvenmiyorum son derece acemiyim, tavsiyeye ve yardıma çok ihtiyacım var karar veremediğim için ve korkularım yüzünden bir türlü alamıyorum ve sonunda yine kış gelecek :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:02 ----------

forumda bile acemiyim ne yazacağımı nereye yazacağımı bilmiyorum, yanlışlık yaptıysam kusuruma bakmayın ne olur

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:08 ----------

kullandığım motorlara göre eni daha az yüksekliği aynı, ağırlığının ise daha fazla olmasına rağmen, daha hafif ve dengeli geldi (lastiklerinden olsa gerek),cb 125 de bile daha rahatsız hissediyordum kendimi, ama ben kullanıp kullanamayacağımı bilmeden nasıl alabilirim, ne yapacağımı bilmiyorum

Korktuğunuz veya endişelendiğiniz için kendinize kızmanıza gerek yok. Ben şu an 4.motosikletimi kullanıyorum, hatta alıntıladığınız yorumu yazdığımda Cbr vardı şimdi Inazuma var ve yine de Istanbul içinde e5,Tem gibi yerlerde paranoyak halde gidiyorum. Aksi taktirde bu işten keyif almamız çok zor.

Yardımcı olur ,rahatlatır mı bilmiyorum ama acemilik dönemimden bahsedeyim size. Ben hayatımda otomobil kullanmadım. Şoför koltuğuna geçsem kontak nerde, debriyaj nerde bilemem. Zaten a2 ehliyetim var sadece. İlk scooter aldığımda eve vardım bir şeylerin ters gittiğini anladım. Zira ev iş arası otobüs ile 40 dakika sürerken o gün motosiklet ile 2 saat sürmüştü.:) Çünkü ilk defa trafiğe çıkmıştım ve yanımdan araç,kamyon geçtiğinde kenara geçip bekliyordum. Şimdi bunları yazarken utanıyorum acemi olduğum için değil, eğitim alarak başlamadığım için. Size tavsiyem bir şekilde motosikleti edindikten sonra trafiğe kapalı alanda özellikle fren, u dönüşü ve oturuş pozisyonu çalışın. Mümkünse trafiğin hızlı aktığı saatlerde değil, önceleri Pazar sabahları gibi sakin anlarda yola çıkın. Kışa daha çok var, zaman verin kendinize :cat:
 
Katılım
26 Haz 2015
Mesajlar
6
Merhaba arkadaşlar bende yeşilini İzmir'de Motorcu Göçmen'den bugün aldım. Hafta başı motoru deneyip tüm hafta netten baktım bugün yine bayiye cebime para koyup kararsız olarak gittim. cbr'yi R25'i denedikten sonra beni iş çıkışı tek tük yada haftada bir bindiğimde bu mutlu edecekti :cat: Arka sele için olan aksesuara ve koruma takozuna ihtiyacım var bayi isteriz ama hemen gelmez dedi yardımlarınızı bekliyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst